Не че го правя често, но си пердаша с водоструйката и препарат разбира се.После подсушавам в гнездата на дюзите,ако си сTS, подсуши гнездага на свещите.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Измиване на двигателя?
Collapse
X
-
И аз съм против обливането с вода.....електрониката е капризна....мокриш букси и там тем подобни връзки.....и след това проблем......отиваш на диагностика....казват ти...еди какво е за смяна...сменяш го...и к.р....не се оправя.....оказва се, че връзката или таблото с бошони и там еди какви си връзки не контактуват...последствие на влага...ама това показва компа...пак к,р....ял съм го този....последно ме караха да сменя реостатният педал на една зафира...за 580лв.....а то се оказа клеясела връзка....затуй парцала му е истината.....По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеНе че го правя често, но си пердаша с водоструйката и препарат разбира се.После подсушавам в гнездата на дюзите,ако си сTS, подсуши гнездага на свещите.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Аз си мих двигателя в конкретния случай, защото имаше теч на масло от капака на клапаните, който теч се оказа левашки незатегнат капак от някой тесен специалист по чужбина
Това е единствения начин да проверим дали пак ще тече масло от някъде.
Утре пък ще го измия отново, заради смяната на маслото в скоростите, антифриза и хидравличната течност, които отново наакаха всичко
Не виждам нищо лошо двигателния отсек да се поддържа, както и останалата част от автомобила!sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеАз си мих двигателя в конкретния случай, защото имаше теч на масло от капака на клапаните, който теч се оказа левашки незатегнат капак от някой тесен специалист по чужбина
Това е единствения начин да проверим дали пак ще тече масло от някъде.
Утре пък ще го измия отново, заради смяната на маслото в скоростите, антифриза и хидравличната течност, които отново наакаха всичко
Не виждам нищо лошо двигателния отсек да се поддържа, както и останалата част от автомобила!Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеАз си мих двигателя в конкретния случай, защото имаше теч на масло от капака на клапаните, който теч се оказа левашки незатегнат капак от някой тесен специалист по чужбина
Това е единствения начин да проверим дали пак ще тече масло от някъде.
Утре пък ще го измия отново, заради смяната на маслото в скоростите, антифриза и хидравличната течност, които отново наакаха всичко
Не виждам нищо лошо двигателния отсек да се поддържа, както и останалата част от автомобила!
...)))
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеАз също съм съгласен да се подържа, но все пак да не забравяме, че караме стари коли и тези мощни струи не са най-доброто за тях.
Аз днес повторих процедурата....sigpic
Comment
-
Ей, го, пресен случай днес, нещо ми отказа вентилатора в купето и излязоха разни съобщения на дисплея - минах покрай майсторите с електрониката.
Хората извадиха разни мултицети и за нула време зачистиха нагорели пластини за симнолична сума, но знаеха, че в коша ще видят чистота - ако беше омазано с разни прашали мазотии отдавна да ме бяха отсвирили.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Пръскаш с Maglio, поливаш с вода хубаво, най-добре с маркуч, а не с водоструйка, оставяш го да го пече слънцето 2 часа в някой топъл ден, палиш и караш. Нема търкане, нема ядове.
За по-притеснителните да си разкачат акумулатора и да го махнат и същата процедура.
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеЕй, го, пресен случай днес, нещо ми отказа вентилатора в купето и излязоха разни съобщения на дисплея - минах покрай майсторите с електрониката.
Хората извадиха разни мултицети и за нула време зачистиха нагорели пластини за симнолична сума, но знаеха, че в коша ще видят чистота - ако беше омазано с разни прашали мазотии отдавна да ме бяха отсвирили.Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеДобре де, вместо да я мие някой друг, за да я ремонтира, не е ли по-разумно да си я измиеш сам и да знаеш, че си внимавал, т.е. няма да има проблеми след измиването?
Ако ти я измие някой мърляч в сервиза и на другия ден се осветка таблото?Lexus IS200
Comment
Comment