If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Чак пък самолет - едва ли ще върви повече от двойките само че 2,0 8в е малко вероятно да намериш а и го няма в новото купе аз затова и минах на 16в
Повярвай ми, че моята върви повече от повечето 2.0. Както и от повечето БМВ-та.
Ако не вярваш, ела да те повозя!
И колкото повече се задълбочава кризата, толкова моята фучи по магистралата повече от големите кубатури.
Колегата ясно посочи, че му трябва бюджетна кола.
Ако си вземе едно боксерче 1.3 на 145 с него ще си ходи и до кенефа.
Ако си вземе 155 с 2.0 мотор, ще ходи с нея само до кенефа, защото няма да има пари за другаде.
Боксерчето, стига да го почиташ, кара по 400 000км без проблем.
Иначе е ясно, че 155 е по-класният автомобил.
Въпроса е :кое е разумният избор?
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Повярвай ми, че моята върви повече от повечето 2.0. Както и от повечето БМВ-та.
Ако не вярваш, ела да те повозя!
И колкото повече се задълбочава кризата, толкова моята фучи по магистралата повече от големите кубатури.
Да де ама купето на 33ката е 300 кила по леко от на 145цата
Иначе и аз подминавам X5-ци и S-класи по магистралата ама тва е щото сме на синьото гориво а останалите пестят в дясната лента
Повярвай ми, че моята върви повече от повечето 2.0. Както и от повечето БМВ-та.
Ако не вярваш, ела да те повозя!
И колкото повече се задълбочава кризата, толкова моята фучи по магистралата повече от големите кубатури.
Колегата ясно посочи, че му трябва бюджетна кола.
Ако си вземе едно боксерче 1.3 на 145 с него ще си ходи и до кенефа.
Ако си вземе 155 с 2.0 мотор, ще ходи с нея само до кенефа, защото няма да има пари за другаде.
Боксерчето, стига да го почиташ, кара по 400 000км без проблем.
Иначе е ясно, че 155 е по-класният автомобил.
Въпроса е :кое е разумният избор?
Тука съвсем не си прав, ма хич. 145 и 155 са една и съща кола - демек Фиат Типо. Но и 2-те са доста по-тежки от 33. В 145 боксерчето направо е мъртвичко, но пък харчи доста. За същия разход, че и по-малко в 155, стариат алуминиев ТС с 8 клапана е хем икономичен, хем много добре си върви. Та избора е ясен - 2.0 8V е перфектният вариант. Отделно, че макар и евтини боксера има ролки и ремъци, а стария ТС няма. С верига е и е вечен. Няма и хидравлични повдигачи.
Тука съвсем не си прав, ма хич. 145 и 155 са една и съща кола - демек Фиат Типо. Но и 2-те са доста по-тежки от 33. В 145 боксерчето направо е мъртвичко, но пък харчи доста. За същия разход, че и по-малко в 155, стариат алуминиев ТС с 8 клапана е хем икономичен, хем много добре си върви. Та избора е ясен - 2.0 8V е перфектният вариант. Отделно, че макар и евтини боксера има ролки и ремъци, а стария ТС няма. С верига е и е вечен. Няма и хидравлични повдигачи.
Полудяхте ли или съвсем откачихте!
Още не разбирате, че човека си търси икономичен вариант.
Да 1.3 не върви като 2.0 ТС. но сравнете данъците, застраховките и разходите по ремонтите. Това , че е с верига изобщо не ме ентусиазира. Такива мотори след 150-200 000 км излизат извън всякакви реглажи, защото веригата, каквато и да е се разтяга . Пуловете мелят като ярмомелка и никой не може да ме убеди, че след 150-200 хил/км не са отишли и те на майната си. За вариатори и дебитомери пък хич не ми се говори.
Да, боксера има ролки и ремъци, но те са около и под 40 лева комплекта.
А свещите...
Човека не си търси кола да ходи по пистите, а да си я кара.
Освен това не мислете на вас какво ви е изгодно, а на него кое ще му е по-лесно.
В Серес имаме една 146 с 1.3 боксер. На 430 000 км е вече и още си върви. вярно започнала е да гори масло, но мотора още не е припаднал.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Първоначално публикувано от lamborghini miura svПокажи съобщение
Здравейте! От край време имам мечта да стана алфист... Т.е. да имам Алфа, аз съм си алфист и сега... Итнересува ме коя е по-лесна и евтина за поддръжка 155 8V T.S. или 145/6 boxer? Кои са им проблемните места, разход, динамика? Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа но не искам да я мъча...
Мерси предварително
145 и 155 са едни и същи мойто момче,вземи което си намериш по читаво,но имай предвид данъка.И кое ти се кара повече-2 или 4 врати.Пустиняк си страшен ти,колега!!!
За части ни съ притеснявай
Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Полудяхте ли или съвсем откачихте!
Още не разбирате, че човека си търси икономичен вариант.
Да 1.3 не върви като 2.0 ТС. но сравнете данъците, застраховките и разходите по ремонтите. Това , че е с верига изобщо не ме ентусиазира. Такива мотори след 150-200 000 км излизат извън всякакви реглажи, защото веригата, каквато и да е се разтяга . Пуловете мелят като ярмомелка и никой не може да ме убеди, че след 150-200 хил/км не са отишли и те на майната си. За вариатори и дебитомери пък хич не ми се говори.
Да, боксера има ролки и ремъци, но те са около и под 40 лева комплекта.
А свещите...
Човека не си търси кола да ходи по пистите, а да си я кара.
Освен това не мислете на вас какво ви е изгодно, а на него кое ще му е по-лесно.
В Серес имаме една 146 с 1.3 боксер. На 430 000 км е вече и още си върви. вярно започнала е да гори масло, но мотора още не е припаднал.
И какво става с вариатора и дебитомера на ризницата, да дообясниш, че само ги спомена пък не каза къде се прецакват.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Според мен 155 TS 8V е най-добрия избор, ако разхода те притеснява слагаш една газова и заспива. Аз въпреки това на твое място бих си взел една 164 V6 Super, минавам всеки ден покрай една такава бордо цвят, страшна е.
Първоначално публикувано от lamborghini miura svПокажи съобщение
Здравейте! От край време имам мечта да стана алфист... Т.е. да имам Алфа, аз съм си алфист и сега... Итнересува ме коя е по-лесна и евтина за поддръжка 155 8V T.S. или 145/6 boxer? Кои са им проблемните места, разход, динамика? Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа но не искам да я мъча...
Мерси предварително
щом имаш пари за пунто, най-добре е пунто да си вземеш. иначе за алфа най-евтиния вариант ти е 145/146 1,4 боксер
- под 100 коня е и е с евтиния данък особено ако излъжеш че катализатора е ок и си е на мястото
- сравнително евтина гражданска
- търпи проста газова което значи че евтино се движиш
- хечбек е - по-става за града,малко по-компактна е, можеш МНОГО да я товариш, на магистралата спокойно се движиш до 150
- по младежка е
подобен вариант ти е фиат браво/брава или друга марка. избор в тоя клас има огромен и то неслучайно.
ако държиш на алфа, всичко друго след 94-95 е над 100коня. примерно ако си вземеш 155 2,0 /която естествено е по-кола от 145, но и с предимствата и недостатъците на това/ имай в предвид че като платиш данък+гражданска+винетка можеби ще го докараш до едно пунто на година. една нова гума за пунто ти е ~60 лева, а за 145/155 тръгваш от ~90 нагоре и така нататък. колкото по-голяма колата, толкова повече разходи.
Имал съм Пунто и поддръжката му е около е 3 пъти по-евтина от тази на 145. Конкретен пример ти давам - разходите по алфата за 4 години са вече малко над 10 000 лв, за същия период и повече навъртяни километри за Пунтото съм дал по-малко от 4000.
Пунтото е по-добрият избор за първа кола, но ако си решил да се вкараш във филма търси запазена 155 8в.Успех!
Comment