Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за попупка? 145/6 или 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Че може тропането да е от много неща и докато Свинчо не се разходи до сервиз едва ли ще съумее да разгадае проблема!

    Но каааа-а-а-кто и да е



    И аз давам глас за 155
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
      Чак пък самолет - едва ли ще върви повече от двойките само че 2,0 8в е малко вероятно да намериш а и го няма в новото купе аз затова и минах на 16в
      Повярвай ми, че моята върви повече от повечето 2.0. Както и от повечето БМВ-та.
      Ако не вярваш, ела да те повозя!
      И колкото повече се задълбочава кризата, толкова моята фучи по магистралата повече от големите кубатури.
      Колегата ясно посочи, че му трябва бюджетна кола.
      Ако си вземе едно боксерче 1.3 на 145 с него ще си ходи и до кенефа.
      Ако си вземе 155 с 2.0 мотор, ще ходи с нея само до кенефа, защото няма да има пари за другаде.
      Боксерчето, стига да го почиташ, кара по 400 000км без проблем.
      Иначе е ясно, че 155 е по-класният автомобил.
      Въпроса е :кое е разумният избор?
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Повярвай ми, че моята върви повече от повечето 2.0. Както и от повечето БМВ-та.
        Ако не вярваш, ела да те повозя!
        И колкото повече се задълбочава кризата, толкова моята фучи по магистралата повече от големите кубатури.
        Да де ама купето на 33ката е 300 кила по леко от на 145цата
        Иначе и аз подминавам X5-ци и S-класи по магистралата ама тва е щото сме на синьото гориво а останалите пестят в дясната лента
        Video meliora proboque deteriora sequor.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          На 155 чарковете са и по-скъпи
          Дали
          Alfa 155 1.9TD '97 EX
          Alfa 166 2.4 JTD EX
          Alfa 156 2.4 JTD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Повярвай ми, че моята върви повече от повечето 2.0. Както и от повечето БМВ-та.
            Ако не вярваш, ела да те повозя!
            И колкото повече се задълбочава кризата, толкова моята фучи по магистралата повече от големите кубатури.
            Колегата ясно посочи, че му трябва бюджетна кола.
            Ако си вземе едно боксерче 1.3 на 145 с него ще си ходи и до кенефа.
            Ако си вземе 155 с 2.0 мотор, ще ходи с нея само до кенефа, защото няма да има пари за другаде.
            Боксерчето, стига да го почиташ, кара по 400 000км без проблем.
            Иначе е ясно, че 155 е по-класният автомобил.
            Въпроса е :кое е разумният избор?
            Тука съвсем не си прав, ма хич. 145 и 155 са една и съща кола - демек Фиат Типо. Но и 2-те са доста по-тежки от 33. В 145 боксерчето направо е мъртвичко, но пък харчи доста. За същия разход, че и по-малко в 155, стариат алуминиев ТС с 8 клапана е хем икономичен, хем много добре си върви. Та избора е ясен - 2.0 8V е перфектният вариант. Отделно, че макар и евтини боксера има ролки и ремъци, а стария ТС няма. С верига е и е вечен. Няма и хидравлични повдигачи.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Тука съвсем не си прав, ма хич. 145 и 155 са една и съща кола - демек Фиат Типо. Но и 2-те са доста по-тежки от 33. В 145 боксерчето направо е мъртвичко, но пък харчи доста. За същия разход, че и по-малко в 155, стариат алуминиев ТС с 8 клапана е хем икономичен, хем много добре си върви. Та избора е ясен - 2.0 8V е перфектният вариант. Отделно, че макар и евтини боксера има ролки и ремъци, а стария ТС няма. С верига е и е вечен. Няма и хидравлични повдигачи.
              Полудяхте ли или съвсем откачихте!
              Още не разбирате, че човека си търси икономичен вариант.
              Да 1.3 не върви като 2.0 ТС. но сравнете данъците, застраховките и разходите по ремонтите. Това , че е с верига изобщо не ме ентусиазира. Такива мотори след 150-200 000 км излизат извън всякакви реглажи, защото веригата, каквато и да е се разтяга . Пуловете мелят като ярмомелка и никой не може да ме убеди, че след 150-200 хил/км не са отишли и те на майната си. За вариатори и дебитомери пък хич не ми се говори.
              Да, боксера има ролки и ремъци, но те са около и под 40 лева комплекта.
              А свещите...
              Човека не си търси кола да ходи по пистите, а да си я кара.
              Освен това не мислете на вас какво ви е изгодно, а на него кое ще му е по-лесно.
              В Серес имаме една 146 с 1.3 боксер. На 430 000 км е вече и още си върви. вярно започнала е да гори масло, но мотора още не е припаднал.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Най-добрия вариант 155 1.9 TD
                Alfa 155 1.9TD '97 EX
                Alfa 166 2.4 JTD EX
                Alfa 156 2.4 JTD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от lamborghini miura sv Покажи съобщение
                  Здравейте! От край време имам мечта да стана алфист... Т.е. да имам Алфа, аз съм си алфист и сега... Итнересува ме коя е по-лесна и евтина за поддръжка 155 8V T.S. или 145/6 boxer? Кои са им проблемните места, разход, динамика? Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа но не искам да я мъча...
                  Мерси предварително
                  145 и 155 са едни и същи мойто момче,вземи което си намериш по читаво,но имай предвид данъка.И кое ти се кара повече-2 или 4 врати.Пустиняк си страшен ти,колега!!!
                  За части ни съ притеснявай
                  Alfa 155 1.7,1.8 ex
                  Alfa 166 2.4 3 ex
                  155 1.8 MY 95 sport

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Полудяхте ли или съвсем откачихте!
                    Още не разбирате, че човека си търси икономичен вариант.
                    Да 1.3 не върви като 2.0 ТС. но сравнете данъците, застраховките и разходите по ремонтите. Това , че е с верига изобщо не ме ентусиазира. Такива мотори след 150-200 000 км излизат извън всякакви реглажи, защото веригата, каквато и да е се разтяга . Пуловете мелят като ярмомелка и никой не може да ме убеди, че след 150-200 хил/км не са отишли и те на майната си. За вариатори и дебитомери пък хич не ми се говори.
                    Да, боксера има ролки и ремъци, но те са около и под 40 лева комплекта.
                    А свещите...
                    Човека не си търси кола да ходи по пистите, а да си я кара.
                    Освен това не мислете на вас какво ви е изгодно, а на него кое ще му е по-лесно.
                    В Серес имаме една 146 с 1.3 боксер. На 430 000 км е вече и още си върви. вярно започнала е да гори масло, но мотора още не е припаднал.
                    И какво става с вариатора и дебитомера на ризницата, да дообясниш, че само ги спомена пък не каза къде се прецакват.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #25
                      Купи си бела жига, ем малко арчи, ем много бега.

                      Според мен 155 TS 8V е най-добрия избор, ако разхода те притеснява слагаш една газова и заспива. Аз въпреки това на твое място бих си взел една 164 V6 Super, минавам всеки ден покрай една такава бордо цвят, страшна е.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                        Че може тропането да е от много неща и докато Свинчо не се разходи до сервиз едва ли ще съумее да разгадае проблема!

                        Но каааа-а-а-кто и да е



                        И аз давам глас за 155
                        Защо реши, че не съм ходил в сервиз?
                        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                        К.М.

                        Comment


                        • #27
                          Еееее, У страхотен сервиз си ходил....
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от lamborghini miura sv Покажи съобщение
                            Здравейте! От край време имам мечта да стана алфист... Т.е. да имам Алфа, аз съм си алфист и сега... Итнересува ме коя е по-лесна и евтина за поддръжка 155 8V T.S. или 145/6 boxer? Кои са им проблемните места, разход, динамика? Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа но не искам да я мъча...
                            Мерси предварително
                            щом имаш пари за пунто, най-добре е пунто да си вземеш. иначе за алфа най-евтиния вариант ти е 145/146 1,4 боксер
                            - под 100 коня е и е с евтиния данък особено ако излъжеш че катализатора е ок и си е на мястото
                            - сравнително евтина гражданска
                            - търпи проста газова което значи че евтино се движиш
                            - хечбек е - по-става за града,малко по-компактна е, можеш МНОГО да я товариш, на магистралата спокойно се движиш до 150
                            - по младежка е
                            подобен вариант ти е фиат браво/брава или друга марка. избор в тоя клас има огромен и то неслучайно.
                            ако държиш на алфа, всичко друго след 94-95 е над 100коня. примерно ако си вземеш 155 2,0 /която естествено е по-кола от 145, но и с предимствата и недостатъците на това/ имай в предвид че като платиш данък+гражданска+винетка можеби ще го докараш до едно пунто на година. една нова гума за пунто ти е ~60 лева, а за 145/155 тръгваш от ~90 нагоре и така нататък. колкото по-голяма колата, толкова повече разходи.
                            точка

                            Comment


                            • #29
                              Имал съм Пунто и поддръжката му е около е 3 пъти по-евтина от тази на 145. Конкретен пример ти давам - разходите по алфата за 4 години са вече малко над 10 000 лв, за същия период и повече навъртяни километри за Пунтото съм дал по-малко от 4000.
                              Пунтото е по-добрият избор за първа кола, но ако си решил да се вкараш във филма търси запазена 155 8в.Успех!
                              Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                              ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                              ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                                Еееее, У страхотен сервиз си ходил....
                                Не допускаш ли, че са ми казали какво лопа и, че аз не съм го подменил.
                                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                                К.М.

                                Comment

                                Working...
                                X