Известие

Collapse
No announcement yet.

Ланча Тезис.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Свински имам такива случаи и с Крайслер и с прословуто БМВ.....БМВ-то скина коляновал........а човека не го е юркал.....единствено той си призна на момента.
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
      Свински имам такива случаи и с Крайслер и с прословуто БМВ.....БМВ-то скина коляновал........а човека не го е юркал.....единствено той си призна на момента.
      Обезценяването никога не случайно.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #93
        Малеее, някой път ще си направя майтапа че търся жена на някой приятел, представям си вече препоръките, предимствата и недостатъците на блондинки, брюнетки, червенокоси и травестити.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Малеее, някой път ще си направя майтапа че търся жена на някой приятел, представям си вече препоръките, предимствата и недостатъците на блондинки, брюнетки, червенокоси и травестити.
          За червенокоси и травестити не мога да ти дам акъл малък жизнен опит ко да прайш
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
            Обезценяването никога не случайно.
            ......така е но не говорим за обезценяването.
            Всички коли се трошат просто феновете на немските ги е срам да си признаят.....има набито едно тъпо мнение в българските глави,че немско не се троши.....
            За разлика от някои тук за мен Алфа не е най-колата.....да има си кусури в някои отношения е ряхава.....днес рециклирах даже носачи......

            ---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 21:25 ----------

            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            За червенокоси и травестити не мога да ти дам акъл малък жизнен опит ко да прайш
            Червенокосите ги бива.....стига да не са травестити.
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #96
              Според мен Тезиса не си заслужава въпреки, че ми харесва. Ниската му цена е ясно защо е такава, но определено не е адекватна за такава лимунина. За железо да се дават толкова пари за поддръжка наистина е грехота. За жалост това е истината около този автомобил.
              А немски машини с подобна участ има - Фаетонът на Фолксваген например.
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

              Comment


              • #97
                Италианските коли са на двата полюса, а германците са си маниаци във всяко отношение, може само да се учим от тях ред , дисциплина, безкомпромисност що се отнася до качество и колите им са такива.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                  Според мен Тезиса не си заслужава въпреки, че ми харесва. Ниската му цена е ясно защо е такава, но определено не е адекватна за такава лимунина. За железо да се дават толкова пари за поддръжка наистина е грехота. За жалост това е истината около този автомобил.
                  А немски машини с подобна участ има - Фаетонът на Фолксваген например.
                  Аз се сетих и за една френска топ лимузина, останала неразбрана http://gomotors.net/pics/Renault/ren...l-satis-02.jpg и за една корейска http://www.motorstown.com/images/hyundai-xg-300-06.jpg последната като, че ли най-разбраната от неразбраните ..
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Не батко,ти не разбираш,целта на Тезиса е била,да е конкурентен на Ауди А6 и Мерц Е класа,но,има едно но,да е различен от тях,по евтин с 15% и т.н.
                    Чеки бре, как ше е по-евтин Тестиса, като дизела беше 130'000лв. у АутоИталия?
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                      Според мен Тезиса не си заслужава въпреки, че ми харесва. Ниската му цена е ясно защо е такава, но определено не е адекватна за такава лимунина. За железо да се дават толкова пари за поддръжка наистина е грехота. За жалост това е истината около този автомобил.
                      А немски машини с подобна участ има - Фаетонът на Фолксваген например.
                      Баш си заслужава, стига да знаеш какво искаш и да можеш да си го позволиш.
                      С парите, с които ще изплащаш нова Шкода Фабия с климатик и ел стъкла, можеш да поддържаш Тезис, ако имаш късмет и да ти остават.
                      Ако имаш 5 бона за Астра G и вземеш още 3 назаем, за да си купиш Тезис, тогава вече ще плачеш.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Баш си заслужава, стига да знаеш какво искаш и да можеш да си го позволиш.
                        С парите, с които ще изплащаш нова Шкода Фабия с климатик и ел стъкла, можеш да поддържаш Тезис, ако имаш късмет и да ти остават.
                        Ако имаш 5 бона за Астра G и вземеш още 3 назаем, за да си купиш Тезис, тогава вече ще плачеш.
                        Всичко това са празни приказки. Пазарът си е казал думата- Тезиса е поредният боклук на Фиат!
                        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                        Comment


                        • Поредният "тесен" специалист.
                          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                          Comment


                          • Не мога да разбера какво толкова изисквате от колите си и какво ги правите та все сте недоволни.Два фиата и една алфа има в семейството ми и не мога да се оплача от нито една.Е идва един момент в който трябва да смениш някой друг тампон, ремък или друг консуматив.Все някой ден ресурса на двигателя и другите чаркове изтича.Това при положение че купуваме втора ръка на незнайно колко километри и от незнайно колко съвестен собственик.Малко като една позната дето на 40 години най-после си избра мъж и почна - ма той пърдял, ма все мама готвела по-хубаво, имало косми в банята...Бол марки и модели на пазара, изберете си кола според изискванията и точка.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              безкомпромисност що се отнася до качество и колите им са такива.
                              Аре стига вече с тия заучени фрази, които нямат нищо общо с реалността. Я питай някой собственик на Ауди А4 колко здраво и безкомпромисно му е окачването.

                              Марките с най-надеждни двигатели според "Уорънти дайрект":

                              1. Хонда (повреди 1:344)
                              2. Тойота (1:171)
                              3. Мерцедес (1:119)
                              4. Волво (1:111)
                              5. Ягуар (1:103)
                              6. Лексус (1:101)
                              7. Фиат (1:85)
                              8. Форд (1:80)
                              9. Нисан (1:76)
                              10. Ленд Роувър (1:72)

                              Марките с най-ненадеждни двигател според "Уорънти дайрект":

                              1. Ем Джи Роувър (1:13)
                              2. Ауди (1:27)
                              3. Мини (1:40)
                              4. СААБ (1:40)
                              5. Воксхол/Опел (1:41)
                              6. Пежо (1:44)
                              7. БМВ (1:45)
                              8. Рено (1:46)
                              9. Фолксваген (1:52)
                              10. Мицубиши (1:59)

                              http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5461751

                              Я виж ти, къде са се наредили всички безкомпромисни немски колоси. Да не говорим за новината от преди 4 дни, че BMW привиква над половин милион автомобила в Щатите заради 2 различни проблема.

                              Това, което липсва на италианците е пазарна политика. До 80те никой не е знаел какво е Ауди, днес немцита са извоювали да бъдат една от най-големите марки въпреки, че както се вижда от класацията далеч не предлагат най-високото качество. После хвърляме поглед към Алфа и Ланча - титани в автомобилната индустрия с по над 100 славни години история, създатели на повечето най-значими иновации, а виж в какво състояние са в момента. От върха в DTM/WRC до ръба на оцеляването... тъжно... ама така става като се опитваш да ги откъснеш от традициите им - губиш пазара и изобщо интереса на хората.
                              Alfa Romeo 166 2.4JTD /// Lancia Delta 2.0 16V GT

                              ex Mercedes-Benz W124; ex Lancia Kappa

                              Comment


                              • Аз нищо не изисквам и не твърдя, не съм "тесен" специалист. Брандовете Алфа и особено Ланча на Фиат са абсолютно не конкурентно способни и това са фактите от пазара!
                                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                                Comment

                                Working...
                                X