Известие

Collapse
No announcement yet.

AlfaRomeo на път да стане Audi

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
    Смятайте го както ви е удобно на вас.

    Периода 1992 - 1995 се влачат последните бройки на 155 и 164.

    1996 се появява 145 146 (което си е една кола) и GTV. (3 модела)

    1998 се появява 156 и 166. (2 модела)

    2000 се появява 147. Вече не се предлагат 145/6

    2004 се появява GT.

    2005 159-тката.

    2006 Brera

    2007 8c (което въобще не му е тук мястото)

    2008 MiTo

    2010 Giulietta

    По обобщено може да се каже, че марката предлага по 3 модела на 5 години. Един с 2 врати купе, един хечбек и една лимузина.

    Като след 2004 година е предложила две купета GT и Brera. Един хечбек нисък клас MiTo и една лимузина 159. За осем години няма нова лимузина дори в среден клас. Има една Giulietta, която не изпъква с нищо и е в класа на 1 серия BMW.



    Пише се "на базата на...". Не е нужно да слагаш "в на базата..." И вярвай ми има доста ръбати и не-скучни комбита.
    Шокс, през 2004 марката пусна и още един модел - Кросвагон, т.е. имаха си клас Е - 166, клас D - 156, клас С - 147, купе - GT и въпросното 4х4 на базата на модела в D сегмента. С какво се различават като брой от, примерно Шкода, в момента, като изключим баничарките Румстър и Йети (да, Йети за мен е "баничарка")?
    Колко модела биха имали в повече в гамата си, ако Фолксваген ги купят? Кросоувър? Баничарка?
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
      Шокс, през 2004 марката пусна и още един модел - Кросвагон, т.е. имаха си клас Е - 166, клас D - 156, клас С - 147, купе - GT и въпросното 4х4 на базата на модела в D сегмента. С какво се различават като брой от, примерно Шкода, в момента, като изключим баничарките Румстър и Йети (да, Йети за мен е "баничарка")?
      Колко модела биха имали в повече в гамата си, ако Фолксваген ги купят? Кросоувър? Баничарка?
      Що, какво лошо има и баничарки да произвеждат , те камиони са правели, че една баничка няма да сгънат http://www.google.bg/search?q=%D0%B0...ml%3B608%3B336
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • #48
        А поне не сравнявайте Шкода с АР. В крайна сметка VAG изкара Шкода от кофата с боклук. Те бяха на дъното.

        VAG идеално си знаят какво правят. В момента имат всичко на пазара.

        Най-бързата кола в света - Bugatti
        Суперспортна кола - Lamborghini
        Спортна и луксозна марка - Bentley
        Луксозна марка - Audi
        Марка за народа + бусове и баничарки - VW
        Марка за по-бедното население - Skoda
        И марка, която предлага коли тип миниван - Seat.

        Мотоциклети - Ducati

        Дет' се вика така като гледам нищо не им липсва, освен ако те самите не са решили да имат по-масова марка с отличителен дизайн като Alfa Romeo. Толкоз.
        www.facebook.com/workshox

        Comment


        • #49
          Шокс,

          Най-бързата кола в света отдавна е Бугатито. Бентли е свръхлуксозна марка, но е доста далече от спорта в чистия му вид.
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #50
            Още утре си поръчвам едно Bugatti Veyron Super Sport, к'во му плащаш на базова цена от $2 400 000. Гледам, че вече са ги пуснали и в новия МОЛ до нас...

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
              Още утре си поръчвам едно Bugatti Veyron Super Sport, к'во му плащаш на базова цена от $2 400 000. Гледам, че вече са ги пуснали и в новия МОЛ до нас...
              Аз пък търся Golf twin spark
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                А поне не сравнявайте Шкода с АР. В крайна сметка VAG изкара Шкода от кофата с боклук. Те бяха на дъното.

                VAG идеално си знаят какво правят. В момента имат всичко на пазара.

                Най-бързата кола в света - Bugatti
                Суперспортна кола - Lamborghini
                Спортна и луксозна марка - Bentley
                Луксозна марка - Audi
                Марка за народа + бусове и баничарки - VW
                Марка за по-бедното население - Skoda
                И марка, която предлага коли тип миниван - Seat.

                Мотоциклети - Ducati

                Дет' се вика така като гледам нищо не им липсва, освен ако те самите не са решили да имат по-масова марка с отличителен дизайн като Alfa Romeo. Толкоз.
                Хубаво де, не те разбирам, купил си си Ауди, но защо искаш да имаш такова, но с емблема на Алфа Ромео? Надали ти е проблем да си купиш една емблема с змия и да махнеш 4-те кръга?

                п.п. Най-бързата кола наистина не е големия голф
                Last edited by rossenvn; d.m.y г., 10:59.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                  Смятайте го както ви е удобно на вас.

                  Периода 1992 - 1995 се влачат последните бройки на 155 и 164.

                  1996 се появява 145 146 (което си е една кола) и GTV. (3 модела)

                  1998 се появява 156 и 166. (2 модела)

                  2000 се появява 147. Вече не се предлагат 145/6

                  2004 се появява GT.

                  2005 159-тката.

                  2006 Brera

                  2007 8c (което въобще не му е тук мястото)

                  2008 MiTo

                  2010 Giulietta

                  По обобщено може да се каже, че марката предлага по 3 модела на 5 години. Един с 2 врати купе, един хечбек и една лимузина.

                  Като след 2004 година е предложила две купета GT и Brera. Един хечбек нисък клас MiTo и една лимузина 159. За осем години няма нова лимузина дори в среден клас. Има една Giulietta, която не изпъква с нищо и е в класа на 1 серия BMW.



                  Пише се "на базата на...". Не е нужно да слагаш "в на базата..." И вярвай ми има доста ръбати и не-скучни комбита.
                  Бая си поубъркал годините маме

                  1.155 излиза 92 и се произвежда до 98
                  2.164 се произвежда до 97
                  3.145 излиза 94
                  4.2000 г. все още се произвежда 145/6

                  Демек кво стана от 92 до 2000 г. Алфа са произвеждали 7 модела,това в интерес на истината е периода в който Алфа са произвели и продали най много коли.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #54
                    За това какво съм си купил - мой проблем. Аз Алфи съм имал достатъчно. Когато исках да си купувам 159 SW и й видях багажника се изсмях и се отказах. Мен не ме мисли. Истината е там, че не съм фанатично настроен към нито една марка. Харесвам точно определени неща от точно определени марки. Харесвам и Ford, когато е ST. Харесвам и Renault, когато е RS, харесвам и Opel, когато е OPC. Не съм от хората, които фанатично идеализират една марка и то модели, които са съвсем обикновени и без особени инженерни постижения.

                    Плюенето ви по Голфове, БМВ-та или Аудита не ви прави чест в никакъв случай. Особено грозни бяха и изказванията ви в темата, в която ви поканиха на един фест на VW в ИЕЦ. Една от масовите коли днес е 156 и то на цена, на която можеш да си купиш хубав велосипед. Съвсем нормално е да има дооооста селски и грозни изпълнения точно със 156, обаче това се оказват бивши Голфаджии! Вие сериозно ли?

                    Разберете, че не карате най-уникалните коли на света и се осъзнайте малко, че скоро може и като Saab или MG да стане ситуацията. И тогава ще драпате не VAG, ами ще сте готови и PSA да купят марката, само и само да има некой нов модел!
                    Last edited by ShoxXx; d.m.y г., 11:26.
                    www.facebook.com/workshox

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                      За това какво съм си купил - мой проблем. Аз Алфи съм имал достатъчно. Когато исках да си купувам 159 SW и й видях багажника се изсмях и се отказах. Мен не ме мисли. Истината е там, че не съм фанатично настроен към нито една марка. Харесвам точно определени неща от точно определени марки. Харесвам и Ford, когато е ST. Харесвам и Renault, когато е RS, харесвам и Opel, когато е OPC. Не съм от хората, които фанатично идеализират една марка и то модели, които са съвсем обикновени и без особени инженерни постижения.

                      Плюенето ви по Голфове, БМВ-та или Аудита не ви прави чест в никакъв случай. Особено грозни бяха и изказванията ви в темата, в която ви поканиха на един фест на VW в ИЕЦ. Една от масовите коли днес е 156 и то на цена, на която можеш да си купиш хубав велосипед. Съвсем нормално е да има дооооста селски и грозни изпълнения точно със 156, обаче това се оказват бивши Голфаджии! Вие сериозно ли?

                      Разберете, че не карате най-уникалните коли на света и се осъзнайте малко, че скоро може и като Saab или MG да стане ситуацията. И тогава ще драпате не VAG, ами ще сте готови и PSA да купят марката, само и само да има некой нов модел!
                      Разбирам какво казваш, просто харесваш умно направени автомобили. Проблемът е, че това е форум на определена марка и колкото и да е странно - има доста фанатизирани фенове - предпочитам да мисля, че повечето са в добрия смисъл на това определение . В темата за феста на ФВ аз лично не съм плюл, дори им се възхищавам и поздравявам за направеното - определено са с класи над нас. Разбира се, не мисля, че карам уникален автомобил, особено като знам, че струва 2000 лв в мобилето, но може би е по-добре да стане като СААБ, мое лично мнение, отколкото да е поредния голф. Нямам нищо против голфовете и ауди, не ми харесва просто всичко да е едно и също. Пух го написа в другата тема и няма нужда да го повтарям. Лично моята надежда е, че Алфа Ромео, в комбинация с Мазерати и американците, ще успее да се възроди, поне в някаква степен. Това би допинесло да има нещо повече от тди с червени буквички и ди ес джи.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #56
                        Доста скъпи велосипеди караш!
                        Просто 156 е кола с 4-ри врати...климатик...добра визия...около 00' год....за средно-статистическия българин е перфектният избор и с цените на пазара в момента. Срамота да сравняваш модели на VW с АР. Ауди имат няколко хубави модела...а5 е хубав автомобил...но повечето са с мн скучен дизайн...сходен между повечето си модели...и интериорно са кофти. Вече и поддръжката им не е евтина...нито мита за издръжливостта им. Имам близки приятели с немски машини...не смеят да си кажат чак цените на частите
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #57
                          Рус, АлфаРомео е всичко друго, но не и евтина за поддръжка!
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                            Рус, АлфаРомео е всичко друго, но не и евтина за поддръжка!
                            Да, но от Ауди и подобните на тях като технически решения Пасат (от 4-ката насам) и Шкода Суперб със сигурност е по-евтина.
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • #59
                              Не съм сигурен, сравнени със 159....
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                                Не съм сигурен, сравнени със 159....
                                Тук се заговори за 156 Кире на за 159,Пасат 4-ка е от годините на 156

                                Плюс това 159 вече не е чак толкова скъпа за поддръжка,вече има доста фирми които правят афтърмаркет носачи на добри цени,да не говорим че рециклажа е доста добра алтернатива,все пак 80% от собствениците на ФВ/Ауди си рециклират носачите,защото и те не смогват да ги сменят всяка година,а на 159 носачите не се разбиват така лесно.
                                Last edited by Mury; d.m.y г., 15:28.
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X