Известие

Collapse
No announcement yet.

Последствия при неспиране на катаджия?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колеги, не знам какви са последствията от неспиране на катаджия, но щом някой (длъжностно лице) ви дава указание с палка да спрете, по-добре го направете. Преди няма и месец видях с очите си последствията от неспиране на сигнал с палка подаван от... сигналист по време на пътно-строителни работи. Та човекът с тойотата пред мен реши да игнорира такъв сигнал и се нацепи в един Бобкат... В този смисъл последствията са непредвидими!

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
      Човек, копираш нещо и даже не си го прочел!!! Хубаво си болднал "превозни средства" ама условието що си го пропуснал? Виж сега ти ако искаш може да спираш и на клоун със слънчоглед в ръка, но това не те прави компетентен.

      Кое условие съм пропуснал?

      Къде прочете че нямат право да спират ЛМПС?

      Къде и на какво ще спирам, това решавам аз слава Богу.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Кое условие съм пропуснал?

        Къде прочете че нямат право да спират ЛМПС?

        Къде и на какво ще спирам, това решавам аз слава Богу.
        1. спират за проверка превозни средства, превозващи дърва за огрев, дървени строителни материали, дивеч, риба и други горски продукти, включително и преработените такива; когато не са придружени с документи, доказващи законния им произход, или не са маркирани по съответния ред
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
          1. спират за проверка превозни средства, превозващи дърва за огрев, дървени строителни материали, дивеч, риба и други горски продукти, включително и преработените такива; когато не са придружени с документи, доказващи законния им произход, или не са маркирани по съответния ред

          Не знам дали ако още малко увеличиш шрифта, ще успееш да умозаключиш, че примерно дивеч можеш да превозваш и с личнното си превозно средство.

          Няколко пъти ти ми каза, че греша. Аз ти доказах, че ТИ грешиш.

          С теб няма, какво повече да коментирам.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            А какво ще стане ако им покажа средняк?

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
              А какво ще стане ако им покажа средняк?

              Нищо! В това което копира колегата няма никаква санкция предвидена при не спиране. Още повече, че в ЗДП , което е ЗАКОН, а не инструкция точно е регламентирано кой има правото да те спира на пътя. Но даже и в члена цитиран от него е написано ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА ПРЕВОЗВАЩИ ДЪРВА ЗА ОГРЕВ......и т.н. всъщност изобщо не ми пука кой как си тълкува нормативните актове, все пак това е форум и всеки може да се излага по какви ли не въпроси.
              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                Нищо! В това което копира колегата няма никаква санкция предвидена при не спиране. Още повече, че в ЗДП , което е ЗАКОН, а не инструкция точно е регламентирано кой има правото да те спира на пътя. Но даже и в члена цитиран от него е написано ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА ПРЕВОЗВАЩИ ДЪРВА ЗА ОГРЕВ......и т.н. всъщност изобщо не ми пука кой как си тълкува нормативните актове, все пак това е форум и всеки може да се излага по какви ли не въпроси.
                Спри да подвеждаш хората!

                Като ходи да краде дърва манго с червената лада и горският няма право да го проверява, освен ако няма акция на НСБОП в гората или ако на ладата не пише "превоз на дърва"
                Така ли бе компетентния ?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Спри да подвеждаш хората!

                  Като ходи да краде дърва манго с червената лада и горският няма право да го проверява, освен ако няма акция на НСБОП в гората или ако на ладата не пише "превоз на дърва"
                  Така ли бе компетентния ?
                  Прочети пак закона! И ако трябва помоли някой приятел юрист да ти го разясни защото пишеш глупости! Най-простият начин да разбереш, че не си прав е като намериш някъде какво се случва ако не спреш на горски
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Не са ме спирали такива, сигурно нямам вид на дървосекач
                    Това е една от причините явно
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Не знам дали ако още малко увеличиш шрифта, ще успееш да умозаключиш, че примерно дивеч можеш да превозваш и с личнното си превозно средство.

                      Няколко пъти ти ми каза, че греша. Аз ти доказах, че ТИ грешиш.

                      С теб няма, какво повече да коментирам.
                      Колега, "ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА ПРЕВОЗВАЩИ ДЪРВА ЗА ОГРЕВ" - тука има дефинирани 2 неща, който трябва да са изпълнени - а второто е да "ПРЕВОЗВАМЕ ДЪРВА ЗА ОГРЕВ" - всеки от нас управлява МПС само и едниствено ПО ЗДвП и е длъжен да спазва само него.......ако в Закона за счетоводството пише че ако не се качи закъсал счетоводител на стоп и за това наказанието е разстрел не мисля че който и да било ще го знае, щото все пак тва трябва да е упоменато в закона касаещ действието, т.е ЗДвП.......
                      Не ти ли прави впечатление че законодателя, колкото и да е скапан, не е писал че тия могат да спират ВСИЧКИ превозни средства, не е писал МОТОРНИ Пс вслючително......ако трябва да тълкуваме излиза че ако си ги нося на гръб те нямат право да ме спират.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Колега, "ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА ПРЕВОЗВАЩИ ДЪРВА ЗА ОГРЕВ" - тука има дефинирани 2 неща, който трябва да са изпълнени - а второто е да "ПРЕВОЗВАМЕ ДЪРВА ЗА ОГРЕВ" - всеки от нас управлява МПС само и едниствено ПО ЗДвП и е длъжен да спазва само него.......ако в Закона за счетоводството пише че ако не се качи закъсал счетоводител на стоп и за това наказанието е разстрел не мисля че който и да било ще го знае, щото все пак тва трябва да е упоменато в закона касаещ действието, т.е ЗДвП.......
                        Не ти ли прави впечатление че законодателя, колкото и да е скапан, не е писал че тия могат да спират ВСИЧКИ превозни средства, не е писал МОТОРНИ Пс вслючително......ако трябва да тълкуваме излиза че ако си ги нося на гръб те нямат право да ме спират.....
                        В ЗДП, който казваш, че е единственото нещо с което трябва един водач на МПС да се съобразява е записано:

                        Чл. 103. При подаден сигнал за спиране от контролните органи водачът на
                        пътно превозно средство е длъжен да спре плавно в най-дясната част на платното за
                        движение или на посоченото от представителя на службата за контрол място и да
                        изпълнява неговите указания.

                        В същия този закон е казано

                        Определените от министъра на вътрешните работи длъжностни лица..........

                        Не се конкретизира кои са точно длъжностните лица.

                        От друга страна, като се има впредвид:

                        НАРЕДБА № 1 ОТ 30 ЯНУАРИ 2012 Г. ЗА КОНТРОЛА И ОПАЗВАНЕТО НА ГОРСКИТЕ ТЕРИТОРИИ

                        В сила от 07.02.2012 г.
                        Издадена от Министерството на земеделието и храните и Министерството на вътрешните работи
                        Обн. ДВ. бр.11 от 7 Февруари 2012г.




                        в която е записано:

                        Глава пета.
                        УСЛОВИЯ И РЕД ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ ОТ ГОРСКИТЕ ИНСПЕКТОРИ НА ПОМОЩНИ СРЕДСТВА И НА МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА СЪС СПЕЦИАЛЕН РЕЖИМ НА ДВИЖЕНИЕ, ОРГАНИЗАЦИЯ И РЕД ЗА ПРИНУДИТЕЛНО ОТВЕЖДАНЕ НА НАРУШИТЕЛИТЕ С НЕУСТАНОВЕНА САМОЛИЧНОСТ В СТРУКТУРИТЕ НА МВР

                        Раздел I.
                        Ред и условия за използване на моторни превозни средства със специален режим на движение


                        Чл. 38. (1) При изпълнение на служебните си задължения по ЗГ, ЗЛОД и ЗРА горските инспектори ползват автомобили и мотоциклети със специален режим на движение.
                        (2) Специалният режим на движение на моторни превозни средства (МПС) се използва само при условията, регламентирани с Наредба № І-141 от 2002 г. за условията и реда, при които се ползва специален режим на движение от моторните превозни средства (обн., ДВ, бр. 94 от 2002 г., изм., бр. 80 от 2006 г. и бр. 30 от 2009 г.).
                        (3) При осъществяване на своите правомощия горските инспектори имат право да спират пътни превозни средства, да установяват самоличността на лицата, да проверяват документите на пътното превозно средство и всички документи, свързани с целта на проверката.
                        (4) За спиране на пътните превозни средства за проверка горските инспектори подават своевременно сигнал със стоп-палка.
                        (5) Сигналът за спиране може да бъде подаден и от движещ се автомобил със специален режим на движение, а през тъмната част на денонощието сигналът за спиране може да се подава и чрез описване на полукръг с червена светлина.



                        Накратко - всеки си тълкува закона както му изнася.
                        Но законът си е закон и непознаването му НЕ е оправдание.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Що бе къде са им радарите?
                          е как къде бе от 2 год са им взети и забранени само не казвай че не знаеш
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #43
                            Преди 2 седмици видях патрулка с радар. Пък да не говорим, че по пресни спомени от една година насам си гледам редовно патрулки с радари.
                            тише едешь - хрен приедешь!
                            2.0 16V Delta 2 Продава се - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=53158
                            http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от denq Покажи съобщение
                              Преди 2 седмици видях патрулка с радар. Пък да не говорим, че по пресни спомени от една година насам си гледам редовно патрулки с радари.
                              Това е аболютно забранено и си видял не радар а камера ама как да е

                              http://www.dnes.bg/stranata/2011/12/...-radara.135381

                              http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1133638
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                (3) При осъществяване на своите правомощия горските инспектори имат право да спират пътни превозни средства, да установяват самоличността на лицата, да проверяват документите на пътното превозно средство и всички документи, свързани с целта на проверката.
                                Предполагам правиш разлика между пътни превозни средства, и моторни превозни средства......може би не случайно тази разлика е "изтървана" в споменаването на дефинициите........
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X