Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Да разбирам ли, че не си съгласен с това, че ускорението на един автомобил зависи само от двете неща за които говорих по-горе:

    Въртящ момент на колелата и теглото на колата?
    Аз пак те питам - какво искаш да докажеш? Напиши го да стане ясно. Например - бензиновия двигател това, а дизлеловия онова. За по-удобно може да използваш и реални данни за двигателите.
    1.9 16V JTD M-Jet (150 Hp) - 305/2000 Н*м
    2.0 i 16V T.Spark (155 Hp) - 187/3800 Н*м
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
      ...

      п.п. А това фиатче 1.4 ТBi с този работен обем няма да ти обяснявам във високите каква тяга има ... мани бегай - бегай мани .. малолитражка .. еле пък ако се качат 3-ма по-яки вътре в купето .. мъка, мъка
      Не, обясни ми за тягата на 1.75 TBi ...

      ---------- Post added at 23:31 ---------- Previous post was at 23:30 ----------

      Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
      Аз пак те питам - какво искаш да докажеш? Напиши го да стане ясно. Например - бензиновия двигател това, а дизлеловия онова. За по-удобно може да използваш и реални данни за двигателите.
      1.9 16V JTD M-Jet (150 Hp) - 305/2000 Н*м
      2.0 i 16V T.Spark (155 Hp) - 187/3800 Н*м
      Ябълки, круши ...

      Сложи поне едно турбо на бензина и така ги сравнявай ...

      1.75 TBi (235 hp) - 340 Nm/ 1900 rpm

      ---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 23:31 ----------

      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
      ...
      Сега на вниманието на spe4elist Пропан-бутана е по калорично гориво от бензина за единица тегло! Ако погледнеш по горе ще разбереш, че ако управляващата система е по съвършенна една газова кола ще опердаши по разход една бензинова и то при една и съща отдавана мощност... Доколкото знам това е нещо което е вече постигнато със системите на течна фаза като Prince и Viale...
      За проблемите на газовите автомобили можем да говорим много, не знам дали е тука мястото ... ?
      Last edited by spe4elist; d.m.y г., 23:39.

      Comment


      • След почити 3 години експлоатация, мога само едно нещо да потвърдя, проблемите на газовите автомобили идват:
        Първо от хората които монитрат газовата инсталация (вкл и собственика който си я избира)
        Второ от калпавата газ, но то и бензина тука е такъв!
        В подкрепа ще ти кажа че и оня ден се прибрах от Варна за 1,15 мин, знаеш откъде съм, какъв беше трафика преди празника към Варна от Румънци, сам прецени дали не върви на газ И то Лукойлска ... дето не е от най-убавите!
        Last edited by fade; d.m.y г., 23:42.
        Have A Nice Day
        o/_______\o
        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
        []=о===о=[]

        Comment


        • Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
          След почити 3 години експлоатация, мога само едно нещо да потвърдя, проблемите на газовите автомобили идват:
          Първо от хората които монитрат газовата инсталация (вкл и собственика който си я избира)
          Второ от калпавата газ, но то и бензина тука е такъв!
          В подкрепа ще ти кажа че и оня ден се прибрах от Варна за 1,15 мин, знаеш откъде съм, какъв беше трафика преди празника към Варна от Румънци, сам прецени дали не върви на газ И то Лукойлска ... дето не е от най-убавите!
          Браво на теб! Само едно ще кажа против този мотор - TS и газова уредба - брашно не мелят ... Всички знаем колко са капризни, а газовата го довършва ... Не давай за пример колко много километри имаш да въртиш, щото аз имам много примери от един сервиз, даже и статистика имам ... Но да влизаме в темата с газта ...

          Comment


          • Не не,вкарайте и газта в играта.
            Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

            Comment


            • Не ви знам цифрите, но на мен не ми се е случвало да ме изпревари дизелова Алфа, освен ако не съм спрял.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • бах аз тея бързи Алфи
                че пък и здрави биле бре
                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                Comment


                • Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
                  Не не,вкарайте и газта в играта.
                  И не само газта, ами и брауновия газ и нитрото.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Баси ква убава тема стана.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                      Не, обясни ми за тягата на 1.75 TBi ...

                      ---------- Post added at 23:31 ---------- Previous post was at 23:30 ----------



                      Ябълки, круши ...

                      Сложи поне едно турбо на бензина и така ги сравнявай ...

                      1.75 TBi (235 hp) - 340 Nm/ 1900 rpm

                      ---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 23:31 ----------

                      Знам, че бензинов турбо двигател може да бъде много по-мощен от дизелов при еднакъв обем. Написах ги тия двата, защото са близки по мощност, а единия има над 50% повече въртящ момент. Сравнения може да правим различни между двигателите и по едни показатели единия ще има предимство, а по икономия другия. Аз затова го помолих колегата да обясни какво иска да докаже. Моята теория е, че благодарение на по-големия момент дизела се кара по-приятно от бензина извънградско. Градско може и да е обратното.

                      Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                      Не ви знам цифрите, но на мен не ми се е случвало да ме изпревари дизелова Алфа, освен ако не съм спрял.
                      Почти като в детската градина. Невероятен аргумент от зрял човек!

                      Темата беше, че 2.0 ТС се чупи. Явно собствениците на такива двигатели се почувстваха засегнати и се намесиха дизели. Не разполагам със статистика, но от прочетено във Форума оставам с впечатление, че 2.0 ТС наистина се чупи. Като искате да не сравняваме круши и ябълки, вземете двигатели 2.0 от други марки и ги сравнете с ТС. С какво масло се карат, какви обороти развиват, на колко основни ремонта са. Оставете бавните, тресящи и миризливи дизели на мира
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                        ...

                        Темата беше, че 2.0 ТС се чупи. Явно собствениците на такива двигатели се почувстваха засегнати и се намесиха дизели. Не разполагам със статистика, но от прочетено във Форума оставам с впечатление, че 2.0 ТС наистина се чупи. Като искате да не сравняваме круши и ябълки, вземете двигатели 2.0 от други марки и ги сравнете с ТС. С какво масло се карат, какви обороти развиват, на колко основни ремонта са. Оставете бавните, тресящи и миризливи дизели на мира
                        Чудесно! Вземи си направи едно кратко проучване, вземаш трите сервиза във Варна, който правят Алфи и виждаш колко счупени ТС-а са направили. Не само двойки, въобще ТС ... и си отговаряш сам. След това обаче, за твоя информация, преброяваш и счупените дизели ... Варна е достатъчна за представителна извадка.

                        Comment


                        • А поне ще кажете ли кое сравнение (между точн окои два мотора, дизелов и бензинов) НЕ е "ябълки и круши"..?

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                            А поне ще кажете ли кое сравнение (между точн окои два мотора, дизелов и бензинов) НЕ е "ябълки и круши"..?
                            Понеже е по-удобно за някои, сравняват атм. бензин с турбо дизел. Но ако трябва да сравняваме с турбо бензин, настава грандиозна тишина. Естествено, ТС няма турбо и дизеловите фенове удобно изполват това предимство.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              Понеже е по-удобно за някои, сравняват атм. бензин с турбо дизел. Но ако трябва да сравняваме с турбо бензин, настава грандиозна тишина. Естествено, ТС няма турбо и дизеловите фенове удобно изполват това предимство.
                              Аз пък не мога да разбера защо се намесва турбо бензин, когато масовите коли са турбо дизел и атмосферен бензин? Ако ще се спори за турбо бензин, то тогава приемате, че атмосферния е спрял и почвате да спорите за турбо Да не говорим за неспоменаването на незначителната подробност, че старите турбо бензини горят като ламя, а новите са в съвсем друг ценови сегмент
                              Last edited by code; d.m.y г., 08:43.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Именно. Според мен трябва да се сравняват двигатели с еднакви или сходни характеристики като мощност и въртящ момент, това да гледаме дали имат духалка или не за мен е безмислено, защото принципа на работа е съвсем различен... Обема и пълненето нямат никакво значение, освен ако не искаме да ги сравняваме по това колко мощност вадят от кило чугун, вложено в блоковете им, нали..? Важни са конските сили и нютонметрите според мен, всичко друго е в графата "технология".
                                Ако не беше така, всичко духа супата пред ванкеловия мотор, който от работен обем 1.3 "вади" 240 коня...
                                Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:54.

                                Comment

                                Working...
                                X