Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мен ако питаш се чупят от неправилна употреба.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • Спарка не напразно е станал клише за счупени мотори Причината, не е че някой иска да го набеди Просто си е чуплив. Има и изключения, но това не го прави по-здрав. Ако от 100 15годишни мотора е правен по 1 или повече основни ремонта на 60, останалите 40 да обясняват колко е здрав е смешно При положение, че от друга марка счупените мотори ще са примерно 15 Чуплив е и това е. Начинът да го опазиш е:
      1 Да случиш на кола
      2 Да я обгрижваш като, че ще ти е последна
      3 Да бягаш от редки масла
      4 Да пазиш картера
      5 Да следиш антифризи, термостати, радиатори и ремъци
      6 Да не я караш над 6000об при никакви обстоятелства
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        То това щото печките са с колянов вал от ТС.А на ТС-а коляновия вал не издържа на въртящия момент.
        Тъкмо и аз си мислех глей печката какъв торк е извадила, вала е строшила ебаси.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Начинът да го опазиш е:
          1 Да случиш на кола
          2 Да я обгрижваш като, че ще ти е последна
          3 Да бягаш от редки масла
          4 Да пазиш картера
          5 Да следиш антифризи, термостати, радиатори и ремъци
          6 Да не я караш над 6000об при никакви обстоятелства
          Не виждам нищо кой знае какво - това е валидно за всеки двигател, затова казах преди време тук, че този двигател не е за мурдари.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • Мога да кажа че като развива 7к борота значи може да се кара до толкова,а щом се чупи като се кара така ,значи нещо нее сметнато още на чертожната дъска. А за печките.... според мен ако развиваха 7к оборота щяха да са долу горе същата работа . щото и ТС-то ако го карате откак е ново само до 4500 об/м. и то нема се счупи никога
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Спарка не напразно е станал клише за счупени мотори Причината, не е че някой иска да го набеди Просто си е чуплив. Има и изключения, но това не го прави по-здрав. Ако от 100 15годишни мотора е правен по 1 или повече основни ремонта на 60, останалите 40 да обясняват колко е здрав е смешно При положение, че от друга марка счупените мотори ще са примерно 15 Чуплив е и това е. Начинът да го опазиш е:
              1 Да случиш на кола
              2 Да я обгрижваш като, че ще ти е последна
              3 Да бягаш от редки масла
              4 Да пазиш картера
              5 Да следиш антифризи, термостати, радиатори и ремъци
              6 Да не я караш над 6000об при никакви обстоятелства
              Значи ли това че дизела наливаш и караш без да изпълняваш 6-те точки.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • Тъй като ви гледам как сте я подкарали скоро ще си счупите, клавиатурите, не двигателите
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Значи ли това че дизела наливаш и караш без да изпълняваш 6-те точки.
                  Той сам върви
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • Ще потъне хубавата тема. Колегите модератори да я направят "Важна" ... или по-добре направо "Главна" за форума ...

                    Comment


                    • Стига вече с тоя дизел бе колеги
                      Дизеловото гориво е една от най-тежките фракции при дестилацията на петрола.
                      Какво би станало , ако всеки се качи на дизелов автомобил и никой не потребява бензин? Вие сами виждате огвора - цената на дизела става равна с тая на бензина, а скоро и по-висока.
                      Alfa 155 2.0TS 8V '93
                      sigpic
                      VW LADAVAGEN '81
                      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                        Стига вече с тоя дизел бе колеги
                        Дизеловото гориво е една от най-тежките фракции при дестилацията на петрола.
                        Какво би станало , ако всеки се качи на дизелов автомобил и никой не потребява бензин? Вие сами виждате огвора - цената на дизела става равна с тая на бензина, а скоро и по-висока.

                        ......И всички, които се занимават с ремонт на двигатели ще фалират


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          ......И всички, които се занимават с ремонт на двигатели ще фалират
                          Не мога да се съглася, че JTD е по-здрав от TS

                          Така, че майсторите няма да фалират
                          Alfa 155 2.0TS 8V '93
                          sigpic
                          VW LADAVAGEN '81
                          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                            Не мога да се съглася, че JTD е по-здрав от TS

                            Така, че майсторите няма да фалират
                            И на мен не ми се иска да се съглася, също както казваш, но статистиката казва друго.

                            Нещо подобно на парламентарните избори....


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Днес на срещата дойдоха повече от десетина коли. TS бяха малцинство, за 2.0 да не говорим. Що не ги карате тия коли като са толкова хубави - това се чудя? При градското каране няма такава опасност за раждане.
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                              Comment


                              • Каквото и да е, аз дизел няма да си купя никога-фен съм на бензина завинаги.
                                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                                Нагоре по стълбата, която води надолу
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X