Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
    Какъв е този множител и какво прави той? На кое казваш редуктор?
    Ако си си виждал аксиалния лагер на съединителя ще си отговориш сам на въпроса.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
      Ако си си виждал аксиалния лагер на съединителя ще си отговориш сам на въпроса.
      Странни мотори са ТС - щом имат и лагер-редуктор, полезно нещо е форума... а трета космическа имат ли тия мотори?
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • Мирнете вече,няма смисъл да спорите.
        Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

        Comment


        • Понеже тука се водат дискусии за въртящи моменти и конски сили, да напомня че:
          Мощността зависи от оборотите и се изчислява на база въртящия момент:
          P (kW) = T * n * C1
          P = мощност (Power)
          T = въртящ момомент (Torque)
          n = обороти в минута (RPM)
          C1 = константа

          Нормално е модерния дизел да е с доста по-висок въртящ момент от бензина, защото на ниските обороти на които работи, за да достигне коне трее да има торг. А иначе бързината на една кола се определя от простата зависимост /конска сила на килограм/, нема дизел, нема бензин, нема керосин.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • Нема и модерен дизел който е по технология от 15+ години .
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Понеже тука се водат дискусии за въртящи моменти и конски сили, да напомня че:
              Мощността зависи от оборотите и се изчислява на база въртящия момент:
              P (kW) = T * n * C1
              P = мощност (Power)
              T = въртящ момомент (Torque)
              n = обороти в минута (RPM)
              C1 = константа

              Нормално е модерния дизел да е с доста по-висок въртящ момент от бензина, защото на ниските обороти на които работи, за да достигне коне трее да има торг. А иначе бързината на една кола се определя от простата зависимост /конска сила на килограм/, нема дизел, нема бензин, нема керосин.
              Тук не е ясно каква е цифрата на константата.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                Тук не е ясно каква е цифрата на константата.

                Да не става копи/пейст тука е добре обяснено:

                http://www.mitsubishibg.com/forum/in...dpost&p=275823
                Last edited by thecleaner; d.m.y г., 01:28.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                  Какъв е този множител и какво прави той? На кое казваш редуктор?
                  говори се без да се разбират фундаментални неща. редуктор е устройство на което на входа имаш Х обороти и У въртящ момент. ако редуктора е с предавателно число 3, на изхода му оборотите ще са Х/3 , а въртящия момент 3хУ. тоест редуцира оборотите и повишава въртящия момент.
                  двигателя с вътрешно горене работи в ограничен диапазон от обороти -примерно от 1000 до 7000, а теб на колелата ти трябват от 0 до 2000. това, както и факта че въртящия момент на двигателя не е равномерно разпределен в оборотите, налага използването на редуктори - скоростна кутия и диференциал(щото той освен другите задачи има и предавателно число от сорта на 3-4). скоростната кутия не е нещо готино, а просто е наложително да бъде ползвана.при джиповете имаш примерно бързи и бавни скорости, което е още един редуктор в трансмисията. познай защо.
                  общо взето най-голям въртящ момент ти трябва при най-ниски обороти, а мощност ти трябва при висока скорост.
                  точка

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    говори се без да се разбират фундаментални неща. редуктор е устройство на което на входа имаш Х обороти и У въртящ момент. ако редуктора е с предавателно число 3, на изхода му оборотите ще са Х/3 , а въртящия момент 3хУ. тоест редуцира оборотите и повишава въртящия момент.
                    двигателя с вътрешно горене работи в ограничен диапазон от обороти -примерно от 1000 до 7000, а теб на колелата ти трябват от 0 до 2000. това, както и факта че въртящия момент на двигателя не е равномерно разпределен в оборотите, налага използването на редуктори - скоростна кутия и диференциал(щото той освен другите задачи има и предавателно число от сорта на 3-4). скоростната кутия не е нещо готино, а просто е наложително да бъде ползвана.при джиповете имаш примерно бързи и бавни скорости, което е още един редуктор в трансмисията. познай защо.
                    общо взето най-голям въртящ момент ти трябва при най-ниски обороти, а мощност ти трябва при висока скорост.
                    Аз знам какво е редуктор, преди доста време съм смятал и рисувал такова нещо. Скоростната кутия е редуктор, но на 5-та предавка на дизела предавателното число е 0,9*-не помня точно, та става мултипликатор. Диференциала има постоянно предавателно число и той може да се нарече редуктор. Преди няколко страници помолих колегата да потърси предвателните числа на различните агрегати и да спрем да говорим на изуст. Той или не ме разбра или просто не му се търсеше. Ако имаме цифри ще е по - добре сякаш, а няма да са празни приказки.
                    П. П. Останах с впечатление, че екотроника говори за редуктор само при бензиновите двигатели, та затова го попитах за редуктора.
                    Last edited by rossenvn; d.m.y г., 09:58.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                      Аз знам какво е редуктор, преди доста време съм смятал и рисувал такова нещо. Скоростната кутия е редуктор, но на 5-та предавка на дизела предавателното число е 0,9*-не помня точно, та става мултипликатор. Диференциала има постоянно предавателно число и той може да се нарече редуктор. Преди няколко страници помолих колегата да потърси предвателните числа на различните агрегати и да спрем да говорим на изуст. Той или не ме разбра или просто не му се търсеше. Ако имаме цифри ще е по - добре сякаш, а няма да са празни приказки.
                      П. П. Останах с впечатление, че екотроника говори за редуктор само при бензиновите двигатели, та затова го попитах за редуктора.

                      Редуктор (трансмисия) има при всички коли, без значение дали са с бензинови или дизелови двигатели.
                      Просто при дизеловите модификации преводното число на трансмисията е по-малко от това при бензиновите, защото дизеловият двигател дава по-голям въртящ момент при едни и същи обороти в сравнение с бензиновите.
                      Накратко при дизелите оборотите на двигателя се разделят на по-малко число (преводното число на трансмисията), респективно въртящият момент се умножава по това число и така се получава този на колелата, който е съществения.

                      При бензиновите, преводното число е по-голямо, следователно множителят по който се умножава ВМ на КВ докато се предаде на колелата е също по-голям.

                      Колев много ясно го е обяснил.

                      С всичко това искам да кажа, че човек не може да придобие ясна представа за динамиката на колата съдейки само по въртящия момент на КВ. За да се направи това, трябва освен ВМ да се вземат впредвид оборотите, преводното число на трансмисията и изобщо мощността на двигателя.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Спорим, а говорим за едно и също...
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                        Comment


                        • Спорите за едно и също,ама няма смисъл. Те ония там жабари дето има няма 100++ години правят коли и скоростни кутии хич не са сметнали кутиите нали. И ако се сложи тоя редуктор ще изкараме от ТС NM като на дизела ама ще стане труп и половина откъм вървеж. Все пак колата трябва да се движи нормално по пътя нали ?! ,а и всеки производител си дава данни за NM на колянов вал,щото и ако ти е много NM и ти приплъзва съединителя ко прайм и тн тн дъвчем тука глупости. Ай ся наздраве и всеки да кара квото иска
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • един "поздрав", че заумира темата:
                            Шляс - Баровци с Алфа - а дали е ТС?
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                              един "поздрав", че заумира темата:
                              Шляс - Баровци с Алфа - а дали е ТС?
                              Тоя пробит звук само ще да е от 1.8 TS... ужасТ

                              Ето малко фин елеганс:

                              http://www.youtube.com/watch?v=xlxJnA-ZL4o
                              Last edited by DMS; d.m.y г., 21:19.

                              Comment


                              • Пресни днешни снимки след отхлюпване на картер на иноишес ТС.....
                                Attached Files
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X