Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Спарка спича във високите в повечето случай щото дебитомера му е заминал, и отчита по малко вятър, екуто съответно пуска и по малко бенз и нещата не се получават......а има и още доста фактори който могат да объркат смесообразуването и от там - щети......отделен е факта че тоя двг за кубиците си вади добри коне, ако беше малко дефорсиран сигурно щеше да трае повече....
    Като цяло мисля че добре подържана двойка или ТС изобщо си е нормален двигател.......друг е въпроса че масло в огъня се налива и от хайвани дето са свикнали да правят само немско, а ТС-а си иска тесен "специалист"......
    Тва обяснява това,че повечето родилки са евро 2/3 а евро 1 е по здрав,там дебитомера е по здрав и сегментите са като на истинските коли Аз лично съм имал само един спарк,с вече направен основен ремонт,но бях доволен от колата,е и аз смених доста неща по нея,но сегашните собственици вече почти 4 г. си я карат без никакви ядове/освен картера/

    ---------- Post added at 07:23 ---------- Previous post was at 07:17 ----------

    Първоначално публикувано от mik mik Покажи съобщение
    Те тва са си консумативи за тоя двигател, като маслото
    пп Май и аз ще я дам на майка ми да се оправи малко
    Тва мисля че е рекордьора в този форум,по счупени спаркове,но не се отказва-на това се казва болен мозък

    ---------- Post added at 07:26 ---------- Previous post was at 07:23 ----------

    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Моторът слаган в Ланчиа Делта Интеграле и в няколко други италиянски бангии от 90-те (2.0 16в турбо) е дело също на ФИАТ. Интересно ми е какво ви е мнението за него? Разлики/прилики с 16в туин спарк (който също е ФИАТ-ска рожба). От това, което съм чел, единия е смятан за доста корав мотор от "старата школа", издържащ на много "бой" (Лампредито), а другия за капризен и "родилка" (ТС)?

    п.с.Аз ги имам и двата, но за сега главно впечатления имам от Туин Спарка. Единственото, което мога да кажа на този етап е, че 2.0 16в турбото е адски евтин за обслужване и поддръжка спрямо ТС. Няма дебитомер, има МАП сензор (70лв), свещите са му 4 бр (40лв всичките НЖК), кабелите и бобините са на дооста сносни цени , 1 ламбда сонда, ангренажния ремък и ролката мисля, че ми се връзаха около 100лв!!
    Абе и Лмапредито не е от най издръжливите мотори,ако му сменяш често маслото ще е ок,но и за него се носят легенди че е бедна сместа на високите и няма хубаво мазане в главата,затова си и отиват валовете/хората слагат валове от Типо Седичи,ма те са още по голяма рядкост/
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #62
      Мда ...
      без да се *се*е тема в "Общи приказки" , няма как да да дишате спокойно ...

      ае със здраве!
      ЕДИТ: Този пост беше за "бадмадафака", но някой му делна поста ...
      Last edited by Tonimir; d.m.y г., 16:03.

      AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
      AR 155 2.0 16v SUPER
      Toyota Corolla 2014 S Premium
      Moskvich 2140

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        е бедна сместа на високите и няма хубаво мазане в главата
        Еми ще е бедна, ако ти е сдухала маслената помпа, ама то затова си има уред на таблото ... само дето редко работят

        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        1 ламбда сонда, ангренажния ремък и ролката мисля, че ми се връзаха около 100лв!!
        Дано си се объркал като си го писал, защото ангренажния комплект SKF ми беше към 100лв. на доставна цена - като имаш предвит, че бащата е вносител на FAG и SKF! Само обтяжната ролка INA струваше към 40-50лв.
        ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

        Comment


        • #64
          За двойната искра...само ризница, и ако я подържате като 16- винтилова е вечна
          п.с. за 21 години....само една гарнитура смених...аере с здраве..
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #65
            Тук има доста "състезатели" - каквато и кола да им попадне ще я бастардисат и после ще реват, че двигателя е виновен.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
              И какво стана сега - поредното оплюване на най-масовия двигател.
              Всеки си хвали неговия - да се похваля пък и аз с моя.
              Никакви проблеми с двигателя 2.0 TS Евро 3 със шестстепенна скоростна кутия - по нашите магистрали няма възможност да се задържат продължително време такива обороти с този двигател.
              Каране с хубави масла и бензин и никакви проблеми.
              Естествено, че всеки си хвали неговото, както и ти сега своето. Но пак повтарям, аз изводите не съм си ги извадил от една или 2 коли. А дори не е най-масовият мотор на марката точно този мотор. Можеш да кажеш, че най-масовият мотор на марката е НОРД мотора (ако въобще знаеш за какво говоря), най-малкото защото започва производството му през 50-те и свършва през 90-те. Тази тема не е за оплюване, а за реални отзиви.
              Ако познаваш 100 коли с мотор от заглавието и си направил основен ремонт на 30 или 40 коли, то не го наричай здрав мотор и не е оплюване, а просто такава е реалността.

              ---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
              Тук има доста "състезатели" - каквато и кола да им попадне ще я бастардисат и после ще реват, че двигателя е виновен.
              Да ама има и много от тия "състезатели" които от 5-6 години дават газ на старият 8 клапанов мотор и не могат да го счупят. дори и да успеят, то те са му много по-евтини, както и цял мотгор, просто защото никой не ги търси да ги купува.

              Пък ако не ми вярваш, просто звънни на някой от колегите с автоморги, питай кой мотор за колко се продава и каво търсене има за мотори. Оттам би могло да си извадиш изводи.

              Иначе на автора на темата бих му дал този съвет, ако искаш 156-ца, то не си я взимай с 4 цилиндров бензинов мотор, а избери или шестак или дизел.
              Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 23:48.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #67
                Убеждавам се за сетен път, че тук цари едно мнение, срещу което не ми се иска да се изправям, защото е безмисленно.
                И двете коли от подписа ми са в движение и пълните им възможностите се ползват само в екстремни ситуации, но някои хора постоянно са в такива ситуации, като в същото време искат да им е евтиннко, някак си. Отделен въпрос е, че майстори които разбират са кът.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Туинспарк е пийс оф шит! Петака на фиат например е доста по-добър според мен. Дърпа от ниски обороти, работи по-равномерно, има по една свещ на цилиндър и не е толкова капризен към масло. А, и може да се сложи обикновена газова. В мареята дърпа не по-лошо от скрапа в 156.

                  Comment


                  • #69
                    Другото което ми прави впечетление е, че много хора си мислят, че като колата им много бръмчи и тръска е голяма работа.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      ........свинския парк си е супер.
                      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                      Citroen C2 1,6 Sensodrive

                      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                      Comment


                      • #71
                        Fiat rulz!!!

                        Comment


                        • #72
                          16v TS е супер!!!!
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от badmadafaka
                            Фиатския атмосферен петак е може би единствения мотор на италианска кола, по-оплюван от недоразумението ТS 16V...
                            Ндаам .. освен това е и най-бавния в класа си. Всеки свин спарк го издухва, да не говорим за ония C20XE.
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Туинспарк е пийс оф шит! Петака на фиат например е доста по-добър според мен. Дърпа от ниски обороти, работи по-равномерно, има по една свещ на цилиндър и не е толкова капризен към масло. А, и може да се сложи обикновена газова. В мареята дърпа не по-лошо от скрапа в 156.
                              Ххахахахахахаха ще ме спукаш от смях
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #75
                                В защита на Fiat-ския 20V искам да кажа, че звукът му е далеч по-готин от този на моя двигател.
                                За вървеж не знам, понеже въпосният петак, който карам понякога е монтиран на Lancia Kappa и при теглото на автомобила няма как да върви колкото върви GTV-то.
                                Но според мен си е адекватен и си върви задоволително, като за 155к.с.
                                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                                Comment

                                Working...
                                X