Притежавам колата от подписа. Произведена е октомври 1997 г. Двигателя е на 238 000 реални километри. Внесена е от Швейцария...на много места чувам изключително лоши отзиви за моторите на Алфа ромео 156 и по-специално за версията 2.0 155 к.с. На много места чувам - "много са трошливи", "след 180 км/ч се чупи мотора", "2.0 имат фабричен дефект и не стават за високи обороти"...и тем подобни...като по-вещи...искам да попитам запознатите тук...Мит ли е това, че специално "двойката" на туин спарк 156 от 1997-1998 година е толкова зле, безнадежден, ужасен и т.н. Има ли подобни "дефекти", за които чувам и изобщо какво ви е мнението (практически) за този мотор! Благодаря, ще чакам отзивите с итерес!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Митът "2.0 туин спарк"...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщениеПритежавам колата от подписа. Произведена е октомври 1997 г. Двигателя е на 238 000 реални километри. Внесена е от Швейцария...на много места чувам изключително лоши отзиви за моторите на Алфа ромео 156 и по-специално за версията 2.0 155 к.с. На много места чувам - "много са трошливи", "след 180 км/ч се чупи мотора", "2.0 имат фабричен дефект и не стават за високи обороти"...и тем подобни...като по-вещи...искам да попитам запознатите тук...Мит ли е това, че специално "двойката" на туин спарк 156 от 1997-1998 година е толкова зле, безнадежден, ужасен и т.н. Има ли подобни "дефекти", за които чувам и изобщо какво ви е мнението (практически) за този мотор! Благодаря, ще чакам отзивите с итерес!
Ако му се направи както трябва "основен ремонт" , може си го караш редовно в зоната 6000+ , и тогава ДА , МИТ Е тази приказка.
макар съм на мнението , че след 6400 оборота, няма смисъл да се натиска този двигателя, защото не вадиш от него допълнителна мощност, и единствено само го товариш допълнително.
Заключението: Какво очакваш от изтормозен заводски двигател на около 250К КМ ? Като е бил нов, неговият първи собственик един господ знае какво му е причинявал! За това ако искаш да караш в обороти, на толкова години двигател му правиш основен ремонт (вадиш едни 1000-1500 лева /може и повече, зависи какво гониш/) и си караш и свиркаш.
Ако НЕ, караш си двигателя ДО 4500 оборота, МАКСИМУМ 5000 оборота и ще ти е мирна главата.
А да , всичко важи ако сменяш на време маслото (максимум 8-10К КМ на смяна) и на 50К му сменяш всички ремъци и ролки, при това с качествени!
Това НЕ Е недостатък на двигателя, просто такива са му изискванията! Това, че човек купува после пита, че и после реве ... си е друг въпрос
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
-
Карах с Мотул 10х40, сега сложих Селения 20К 10х40...незнам кое е по-добре. Ангренаж, масло, филтри, свещи, дебитомер и ламбда съм сменил! Поддържам го. Иначе избягвам да го карам над 5000 оборота...на мен ми беше мисълта, че специално този двигател на Алфа е доста "нарочен". Чудих се дали реално има подобна причина или не.ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
Е добре де аз като съм правил основен ремонт значи не мога да го строша така ли .. ... щото има мноого понятия на основен ремонт пълна ревизия частична и те така .... на , по темата избягвай на дълго да го караш над 180 първо за тебе е добре после за колата на отсечки ако я натискаш не вярвам да има проблем ....sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Comment
-
Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщениеАко го караш в обороти 5500+ , на толкова километри двигател, без да си му правил "основен ремонт" както трябва, мита става реалност.
Ако му се направи както трябва "основен ремонт" , може си го караш редовно в зоната 6000+ , и тогава ДА , МИТ Е тази приказка.
макар съм на мнението , че след 6400 оборота, няма смисъл да се натиска този двигателя, защото не вадиш от него допълнителна мощност, и единствено само го товариш допълнително.
Заключението: Какво очакваш от изтормозен заводски двигател на около 250К КМ ? Като е бил нов, неговият първи собственик един господ знае какво му е причинявал! За това ако искаш да караш в обороти, на толкова години двигател му правиш основен ремонт (вадиш едни 1000-1500 лева /може и повече, зависи какво гониш/) и си караш и свиркаш.
Ако НЕ, караш си двигателя ДО 4500 оборота, МАКСИМУМ 5000 оборота и ще ти е мирна главата.
А да , всичко важи ако сменяш на време маслото (максимум 8-10К КМ на смяна) и на 50К му сменяш всички ремъци и ролки, при това с качествени!
Това НЕ Е недостатък на двигателя, просто такива са му изискванията! Това, че човек купува после пита, че и после реве ... си е друг въпрос
Comment
-
Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщениеТи колко 2.0 ТС мотора си счупил?166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Аз си го пиша и кво счупи се ама не е газиране а от прегряване .... нема значениес тая разлика че при дизела отиват повече пари за подръжка от един основен ремот
Last edited by SandoOne; d.m.y г., 11:03.sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Comment
-
Така е ама ако си сия купил чисто нова и само ти си я карал и си я обслужвалsigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Comment
Comment