Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Митът "2.0 туин спарк"...

    Притежавам колата от подписа. Произведена е октомври 1997 г. Двигателя е на 238 000 реални километри. Внесена е от Швейцария...на много места чувам изключително лоши отзиви за моторите на Алфа ромео 156 и по-специално за версията 2.0 155 к.с. На много места чувам - "много са трошливи", "след 180 км/ч се чупи мотора", "2.0 имат фабричен дефект и не стават за високи обороти"...и тем подобни...като по-вещи...искам да попитам запознатите тук...Мит ли е това, че специално "двойката" на туин спарк 156 от 1997-1998 година е толкова зле, безнадежден, ужасен и т.н. Има ли подобни "дефекти", за които чувам и изобщо какво ви е мнението (практически) за този мотор! Благодаря, ще чакам отзивите с итерес!
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

    ВАЗ 21079 1990 г.

  • #2
    Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
    Притежавам колата от подписа. Произведена е октомври 1997 г. Двигателя е на 238 000 реални километри. Внесена е от Швейцария...на много места чувам изключително лоши отзиви за моторите на Алфа ромео 156 и по-специално за версията 2.0 155 к.с. На много места чувам - "много са трошливи", "след 180 км/ч се чупи мотора", "2.0 имат фабричен дефект и не стават за високи обороти"...и тем подобни...като по-вещи...искам да попитам запознатите тук...Мит ли е това, че специално "двойката" на туин спарк 156 от 1997-1998 година е толкова зле, безнадежден, ужасен и т.н. Има ли подобни "дефекти", за които чувам и изобщо какво ви е мнението (практически) за този мотор! Благодаря, ще чакам отзивите с итерес!
    Ако го караш в обороти 5500+ , на толкова километри двигател, без да си му правил "основен ремонт" както трябва, мита става реалност.

    Ако му се направи както трябва "основен ремонт" , може си го караш редовно в зоната 6000+ , и тогава ДА , МИТ Е тази приказка.
    макар съм на мнението , че след 6400 оборота, няма смисъл да се натиска този двигателя, защото не вадиш от него допълнителна мощност, и единствено само го товариш допълнително.

    Заключението: Какво очакваш от изтормозен заводски двигател на около 250К КМ ? Като е бил нов, неговият първи собственик един господ знае какво му е причинявал! За това ако искаш да караш в обороти, на толкова години двигател му правиш основен ремонт (вадиш едни 1000-1500 лева /може и повече, зависи какво гониш/) и си караш и свиркаш.
    Ако НЕ, караш си двигателя ДО 4500 оборота, МАКСИМУМ 5000 оборота и ще ти е мирна главата.

    А да , всичко важи ако сменяш на време маслото (максимум 8-10К КМ на смяна) и на 50К му сменяш всички ремъци и ролки, при това с качествени!

    Това НЕ Е недостатък на двигателя, просто такива са му изискванията! Това, че човек купува после пита, че и после реве ... си е друг въпрос

    AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
    AR 155 2.0 16v SUPER
    Toyota Corolla 2014 S Premium
    Moskvich 2140

    Comment


    • #3
      Закарай я боб да й хвърлят сипвай хубаво масло и газ до балатума
      sigpic
      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

      Comment


      • #4
        Колегата е прав. Изцедени заводски мотори си искат грижите.
        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

        Comment


        • #5
          Карах с Мотул 10х40, сега сложих Селения 20К 10х40...незнам кое е по-добре. Ангренаж, масло, филтри, свещи, дебитомер и ламбда съм сменил! Поддържам го. Иначе избягвам да го карам над 5000 оборота...на мен ми беше мисълта, че специално този двигател на Алфа е доста "нарочен". Чудих се дали реално има подобна причина или не.
          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

          ВАЗ 21079 1990 г.

          Comment


          • #6
            Е добре де аз като съм правил основен ремонт значи не мога да го строша така ли .. ... щото има мноого понятия на основен ремонт пълна ревизия частична и те така .... на , по темата избягвай на дълго да го караш над 180 първо за тебе е добре после за колата на отсечки ако я натискаш не вярвам да има проблем ....
            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
            Ramstein - Benzin
            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

            Comment


            • #7
              До 5к оборота ми се вижда малко. Този мотор под 3к оборота е пълен мъртвец... При изпреварване си го държа до 6500 оборота и стискам палци да не роди. На газ го пържа с около 1000 оборота надолу. Сипвам само 10w-60 масло. Докогато изкара...

              Comment


              • #8
                Пусни една тема "Нека преброим родилките" и ще си отговориш сам дали е мит или не. Само че сигурно много хора няма да си го напишат
                156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
                  Ако го караш в обороти 5500+ , на толкова километри двигател, без да си му правил "основен ремонт" както трябва, мита става реалност.

                  Ако му се направи както трябва "основен ремонт" , може си го караш редовно в зоната 6000+ , и тогава ДА , МИТ Е тази приказка.
                  макар съм на мнението , че след 6400 оборота, няма смисъл да се натиска този двигателя, защото не вадиш от него допълнителна мощност, и единствено само го товариш допълнително.

                  Заключението: Какво очакваш от изтормозен заводски двигател на около 250К КМ ? Като е бил нов, неговият първи собственик един господ знае какво му е причинявал! За това ако искаш да караш в обороти, на толкова години двигател му правиш основен ремонт (вадиш едни 1000-1500 лева /може и повече, зависи какво гониш/) и си караш и свиркаш.
                  Ако НЕ, караш си двигателя ДО 4500 оборота, МАКСИМУМ 5000 оборота и ще ти е мирна главата.

                  А да , всичко важи ако сменяш на време маслото (максимум 8-10К КМ на смяна) и на 50К му сменяш всички ремъци и ролки, при това с качествени!

                  Това НЕ Е недостатък на двигателя, просто такива са му изискванията! Това, че човек купува после пита, че и после реве ... си е друг въпрос
                  Ти колко 2.0 ТС мотора си счупил?
                  Алфа 156 1,8ТС 1998г

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                    Ти колко 2.0 ТС мотора си счупил?
                    Аз ще си позволя да отговоря вместо него - два.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Аз си го пиша и кво счупи се ама не е газиране а от прегряване .... нема значение с тая разлика че при дизела отиват повече пари за подръжка от един основен ремот
                      Last edited by SandoOne; d.m.y г., 11:03.
                      sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                      Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                      И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                      Ramstein - Benzin
                      https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                      Comment


                      • #12
                        2.0 ТС е един от здравите двигатели ! Никакъв проблем при високи обороти /тогава всъщност се усеща за какво е бил замислен този двигател / .Това е един от хилядите митове за Алфа Ромео !Ако има добра поддръжка издържа много / за всеки двигател е така /

                        Comment


                        • #13
                          нон стоп гас до ламарината 7000 оборота няма никакви проблеми
                          Last edited by dariog; d.m.y г., 23:41.

                          Comment


                          • #14
                            Така е ама ако си сия купил чисто нова и само ти си я карал и си я обслужвал
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #15
                              16в ТС е възможно най-трошливия мотор слаган някога на АР.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment

                              Working...
                              X