Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Темата наистина се разводни, но ако си естет давай с ТS, ако си мурдар си вземи Алфа с друг двигател.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
      Темата наистина се разводни, но ако си естет давай с ТS, ако си мурдар си вземи Алфа с друг двигател.

      Ха-Ха-Ха, естет с ТС, не със шестак. Това вече е прекалено смешна, ако не и трагично. Никъде никой в нормалния свят не би написал нещо подобно. Естет с ТС!!! И то в 166 точно.

      Я да те питам, карал ли си 166-ца със шестак в добро здраве, примерно 3.0 или 3.2 ? Тя не е ли за естети? За какви е? За мангали? За пропаднали хора без вкус?
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        Ха-Ха-Ха, естет с ТС, не със шестак. Това вече е прекалено смешна, ако не и трагично. Никъде никой в нормалния свят не би написал нещо подобно. Естет с ТС!!! И то в 166 точно.

        Я да те питам, карал ли си 166-ца със шестак в добро здраве, примерно 3.0 или 3.2 ? Тя не е ли за естети? За какви е? За мангали? За пропаднали хора без вкус?
        Не съм в добро здраве, но бих пробвал някоя жизнена.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • Forza Giuseppe Basso
          Само да не обърнем сега темата на спор Тs срещу V6, че ще стане хептен мазало.
          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 11:05.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Forza Giuseppe Basso
            Само да не обърнем сега темата на спор Тs срещу V6, че ще стане хептен мазало.
            По-добре да не спорим, за да не опетняваме доброто име на TS-то.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Forza Giuseppe Basso
              Само да не обърнем сега темата на спор Тs срещу V6, че ще стане хептен мазало.
              недей че там трагедия колко V6-ци падат от ТС в софето не е истина
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • Да шестака само гори и не върви,друго е т.с.,пък за JTD да не говорим.
                Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                Comment


                • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                  Темата наистина се разводни, но ако си естет давай с ТS, ако си мурдар си вземи Алфа с друг двигател.
                  Даа, туинспарка е за естети - само да го гледат, без да карат.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment






                  • Comment


                    • Естетически и трите изглеждат добре...

                      Comment


                      • Не всички ТС-и са с пластмасов капак... или тук се говори само за CF2-CF3? A и нали знаете..."Въпрос на вкус", казало зайчето и си облизало задника. Така че...в тая тема предимно демагогстване и пристрастни мнения. Едни обясняват как 5-ака на ФИАТ бил връх на инжинерната мисъл, други се кланят пред 6-ака, трети обясняват за боксера, четвърти за JTD... А аз бих казал да си карате колите и да не се занимавате с глупости и да генерализирате, обобщавате, слагате под общ знаменател и сравнявате неща, които няма особен смисъл да се сравняват. Ако не си вземеш ТС а дизел, няма да "родиш" на магистралата, ама я ще гръмне турбото, я куп други неща. Малко е несериозно да се обяснява как видиш ли ТС-а се чупи нон стоп, пък другите модификации са вечни и никога нищo не се прецаква с тях. Тва са Алфи все пак и никога не се знае откъде ще ти дойде
                        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                        Comment


                        • Колкото и да плюете, ТС изглежда доста по-добре от мотори на други марки, независимо дали е с пластмасовия или металния капак. Не разбирам хейта на някои хора към марката автомобил, която карат. Защо просто не си продадете на някой, който ще им се радва...

                          Comment


                          • Е чай хейт не,но това че изглежда добре не значи че иначе е ок. Като цяло нее лош мотор,просто Според мен (спрямо това което съм видял и чул) е малко по-неиздръжлив от другите в този клас,но пък за това имат принос освен инженерите и саомте италянци които са си палачори и не пазят и не обслужват.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Има го и момента, че Туин Спарка, защото е мрътав под 3000об. , се кара на високи обороти (6000-7000) през голяма част от живота си, докато другите мотори в този клас (ФВ,БМВ,Пежо,Рено,Ауди итн) се карат в съвсем нормални обороти и прекъсвача на повечето от тях е на 6500

                              Нали се сещаш как 15 годишен туин спарк (болшинството с лагери и вал на n-ти ремонт), и на който предишния собственик му е сменял масло 2 пъти за 50 000км и само каде не е с*ал и пи*ал в колата, как обича да го вкарваш ежедневно в "критикитИ"

                              Друг пример: Карам едно пежо 206 вече от 6 години 1.4 бензин Ами реално аз не знам къде му е прекъсвача, защото повече от 4500 оборота това пежле не е виждало
                              Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 13:47.
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                                Има го и момента, че Туин Спарка, защото е мрътав под 3000об. , се кара на високи обороти (6000-7000) през голяма част от живота си, докато другите мотори в този клас (ФВ,БМВ,Пежо,Рено,Ауди итн) се карат в съвсем нормални обороти и прекъсвача на повечето от тях е на 6500 Нали се сещаш как 15 годишен туин спарк, където предишния собственик му е сменял масло 2 пъти за 50 000км и само каде не е с*ал и пи*ал в колата, как обича да го вкарваш ежедневно в "критикитИ"
                                Друг пример: Карам едно пежо 206 вече от 6 години 1.4 бензин Ами реално аз не знам къде му е прекъсвача, защото повече от 4500 оборота това пежле не е виждало
                                Именно за тва говорим
                                (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                                Comment

                                Working...
                                X