Темата наистина се разводни, но ако си естет давай с ТS, ако си мурдар си вземи Алфа с друг двигател.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Митът "2.0 туин спарк"...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеТемата наистина се разводни, но ако си естет давай с ТS, ако си мурдар си вземи Алфа с друг двигател.
Ха-Ха-Ха, естет с ТС, не със шестак. Това вече е прекалено смешна, ако не и трагично. Никъде никой в нормалния свят не би написал нещо подобно. Естет с ТС!!! И то в 166 точно.
Я да те питам, карал ли си 166-ца със шестак в добро здраве, примерно 3.0 или 3.2 ? Тя не е ли за естети? За какви е? За мангали? За пропаднали хора без вкус?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеХа-Ха-Ха, естет с ТС, не със шестак. Това вече е прекалено смешна, ако не и трагично. Никъде никой в нормалния свят не би написал нещо подобно. Естет с ТС!!! И то в 166 точно.
Я да те питам, карал ли си 166-ца със шестак в добро здраве, примерно 3.0 или 3.2 ? Тя не е ли за естети? За какви е? За мангали? За пропаднали хора без вкус?Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Forza Giuseppe Basso
Само да не обърнем сега темата на спор Тs срещу V6, че ще стане хептен мазало.Last edited by don_pepone; d.m.y г., 11:05.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеForza Giuseppe Basso
Само да не обърнем сега темата на спор Тs срещу V6, че ще стане хептен мазало.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеForza Giuseppe Basso
Само да не обърнем сега темата на спор Тs срещу V6, че ще стане хептен мазало.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеТемата наистина се разводни, но ако си естет давай с ТS, ако си мурдар си вземи Алфа с друг двигател.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Не всички ТС-и са с пластмасов капак... или тук се говори само за CF2-CF3? A и нали знаете..."Въпрос на вкус", казало зайчето и си облизало задника. Така че...в тая тема предимно демагогстване и пристрастни мнения. Едни обясняват как 5-ака на ФИАТ бил връх на инжинерната мисъл, други се кланят пред 6-ака, трети обясняват за боксера, четвърти за JTD... А аз бих казал да си карате колитеи да не се занимавате с глупости и да генерализирате, обобщавате, слагате под общ знаменател и сравнявате неща, които няма особен смисъл да се сравняват. Ако не си вземеш ТС а дизел, няма да "родиш" на магистралата, ама я ще гръмне турбото, я куп други неща. Малко е несериозно да се обяснява как видиш ли ТС-а се чупи нон стоп, пък другите модификации са вечни и никога нищo не се прецаква с тях.
Тва са Алфи все пак и никога не се знае откъде ще ти дойде
(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
-
Колкото и да плюете, ТС изглежда доста по-добре от мотори на други марки, независимо дали е с пластмасовия или металния капак. Не разбирам хейта на някои хора към марката автомобил, която карат. Защо просто не си продадете на някой, който ще им се радва...
Comment
-
Е чай хейт не,но това че изглежда добре не значи че иначе е ок. Като цяло нее лош мотор,просто Според мен (спрямо това което съм видял и чул) е малко по-неиздръжлив от другите в този клас,но пък за това имат принос освен инженерите и саомте италянци които са си палачори и не пазят и не обслужват.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Има го и момента, че Туин Спарка, защото е мрътав под 3000об. , се кара на високи обороти (6000-7000) през голяма част от живота си, докато другите мотори в този клас (ФВ,БМВ,Пежо,Рено,Ауди итн) се карат в съвсем нормални обороти и прекъсвача на повечето от тях е на 6500
Нали се сещаш как 15 годишен туин спарк (болшинството с лагери и вал на n-ти ремонт), и на който предишния собственик му е сменял масло 2 пъти за 50 000км и само каде не е с*ал и пи*ал в колата, как обича да го вкарваш ежедневно в "критикитИ"
Друг пример: Карам едно пежо 206 вече от 6 години 1.4 бензинАми реално аз не знам къде му е прекъсвача, защото повече от 4500 оборота това пежле не е виждало
Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 13:47.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеИма го и момента, че Туин Спарка, защото е мрътав под 3000об. , се кара на високи обороти (6000-7000) през голяма част от живота си, докато другите мотори в този клас (ФВ,БМВ,Пежо,Рено,Ауди итн) се карат в съвсем нормални обороти и прекъсвача на повечето от тях е на 6500Нали се сещаш как 15 годишен туин спарк, където предишния собственик му е сменял масло 2 пъти за 50 000км и само каде не е с*ал и пи*ал в колата, как обича да го вкарваш ежедневно в "критикитИ"
Друг пример: Карам едно пежо 206 вече от 6 години 1.4 бензинАми реално аз не знам къде му е прекъсвача, защото повече от 4500 оборота това пежле не е виждало
(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
Comment