Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.0 TS не е никакъв мит, а една прекрасна реалност.
    Онзи ден се наложи да се изпреваря екстремно една кола и си перна 5500об. на 2-ра, без изобщо да се затрудни, като имаше възможност за още, но нямаше нужда - даже имам 3 свидетели от форума.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
      ...чупят съединители....ама ментос съединители.....
      Найстина глупост.....
      На старата баба 155...смяна съединител на близо 300....хил. км....и то лагера изви, а съединителя имаше живот още....156-та е на 240.....и още държи....макар, че е пътмник...а бе какво ми говорите.....
      ....няма здрава кола, ако не се подържа...
      А Живко е превъзбуден....какви са тия нощтни клипове.....да не ме занимава с глупости
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
        2.0 TS не е никакъв мит, а една прекрасна реалност.
        Онзи ден се наложи да се изпреваря екстремно една кола и си перна 5500об. на 2-ра, без изобщо да се затрудни, като имаше възможност за още, но нямаше нужда - даже имам 3 свидетели от форума.
        Това е и моето мнение. Когато човек се отнася с грижа и внимание към този двигател, дълго ще му се радва.

        Тъй че като гледам какво гласят много от мненията по темата, мисля, че е редно заглавието и да бъде променено на:

        "Дуракоустойчив двигател ли е 2.0 TS ?"


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Това е и моето мнение. Когато човек се отнася с грижа и внимание към този двигател, дълго ще му се радва.

          Тъй че като гледам какво гласят много от мненията по темата, мисля, че е редно заглавието и да бъде променено на:

          "Дуракоустойчив двигател ли е 2.0 TS ?"
          Аз бих ти отговорил, че не е дуракоустойчив, а е двигател за устойчиви хора с нормално мислене, стъпили здраво на земята и нехвърчащи в небесата.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            ... мурбо бензини италиянски загиват и не само

            http://www.youtube.com/watch?v=xc5Su-ADhqM

            къде сте бензините

            ПП: Билибой кви чипове бе аз имам ремапче и той е последната дупка от кавала чак
            Ххехехех Живко ще имаш ли път към София скоро? Тука даже отговарям със същата кола от клипса

            А и защо мерите със сток купе турбо Все едно 145-цата на Даги да се премери със сток 2.4 жтд
            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 17:54.
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
              Аз бих ти отговорил, че не е дуракоустойчив, а е двигател за устойчиви хора с нормално мислене, стъпили здраво на земята и нехвърчащи в небесата.
              Не само за устойчиви хора с нормално мислене а за хора, които са свикнали да изпитват удоволствието от динамиката и еластичността на мотора.

              На дизел-рацерите ще задам няколко прости въпроса:

              Знае ли някой за някое върхово постижение в историята на автомобилостроенето, примерно формула 1 или някой от топ 10 световно признати расови автомобила да са базиранни на дизелов двигател?

              Знае ли някой защо една марка като BMW например, която традиционно се славеше с производството на динамични автомобили от среден клас, до средата на 80-те години на миналия век не си позволяваше да се покаже на пазара с дизелов двигател?

              Знае ли някой защо в тежката транспортна техника (влакове, кораби, камиони, танкове, строителни машини.........) се разчита единствено на дизелови двигатели?

              Знае ли някой защо в последнно време дизеловият двигател навлиза все повече при леките автомобили?

              Не се хабете да мислите!

              Eто ви отговора:

              Защото дизеловият двигател е единствено по-икономимен и до известна степен по издържлив от бензиновия.

              Накратко - дизеловият двигател се появява единствено заради икономически съображения.

              На тези, които твърдят, че който не е опитвал дизелов автомобил не знае за какво иде реч и ако опита, щял да се влюби необратимо, ще кажа:

              Няма човек усетил духа на мощния бензинов двигател, и който да не се интересува от икономическата страна на шофирането, който да смени бензина с дизел.


              Това е простата истина, уважаеми колеги


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Не знам, но с този двигател, с възможност за 6 предавки може да си правиш каквото искаш, ако си е подържан според стандартните изисквания.
                При мен е навременна смяна с хубаво масло, за по-добро дишане - перящ въздушен филтър реплейсмънт и съответно пръскан с маслото му и зареждане с хубав и пресен бензин.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Не само за устойчиви хора с нормално мислене а за хора, които са свикнали да изпитват удоволствието от динамиката и еластичността на мотора.

                  ...

                  Това е простата истина, уважаеми колеги
                  Колега, простата истина са 10% по висока индикаторна ефективност (КПД) на дизеловият двигател!
                  От доста време дизелите пердашат сериозно бензиновите автомобили на LeMans 24, а също така и на някой WTСC сериите. Тяхно е бъдещето и в съвременните, хибридни автомобили и прочие. С напредването на технологиите, и новите материали, вече дизеловият двигател не е много по тежък от бензиновият, също така и не е много по комплициран (както беше преди), и това компенсира до огромна степен преимуществото на бензиновият двигател. Дизеловият двигател има по-голям ресурс защото прави по-малък брой цикли за един и същи маршрут с една и съща скорост и пак причината са ония 10% дето споменах по-горе.
                  Мога да утре да ти изброявам предимства, но ... ако ти си фен на бензина, или просто искаш да си чешеш пръстите, няма как да те убедя в противното.
                  Have A Nice Day
                  o/_______\o
                  (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                  []=о===о=[]

                  Comment


                  • Не знам, но във F1, работят с атмосферни бензинови двигатели, което съвпада със спорния дух на Алфа Ромео.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • От до година минават на малолитражки с турбо. Което е и бъдещето на съвременния бензинов двигател.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                        Не знам, но във F1, работят с атмосферни бензинови двигатели, което съвпада със спорния дух на Алфа Ромео.
                        И какво общо има мотор от F1 с този във сериен автомобил? При условие, че всяка една съмременна марка има по-близък до F1 мотор, отколкото Алфа Ромео. А въпросният обсъждам ТС е със 75-77 коня от литър мощност. Рено (смятана за долнопробна марка) в момента има по-силни мотори (имат сериен атмосферен мотор с близо 100 коня от литър обем) и доставя мотори във F1 за разлика от Алфа Ромео, които откакто са собственост на Фиат, не произвеждат и разработват мотори за F1 .


                        Още не мога да си обясня, какво спортно има в един 16V TS, при условеи, че с него марката бележи регрес откъм здравина спрямо предшественика си - 8V TS и има слабо повишение в мощността спрямо предшественика си.
                        Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 18:57.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • На мен ми харесва, че има много фенове на дизела, защото така бензина е по-евтин - просто технологията на производство от суровия петрол е такава, че трябва да излезе и бензин, а когато неговото търсене е по-малко, за нас е добре.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            От до година минават на малолитражки с турбо. Което е и бъдещето на съвременния бензинов двигател.
                            Всъщност идеята за тези нови турбо мотори е да се разработят нови технологии, които да дават мощност, но с по-нисък разход и по-малко вредни емисии, които ще се пренесат по-късно в серийните коли. Но основната идея е да се постигне нисък разход. Още сега е ясно условието, бъдещите мотори да харчат 30-40% по-малко гориво от сегашните атмосферки, при очаквана сходна мощност. Нова ще бъде и технологията ТЕРС - за усвояването по правилен начин на отделената топлина, която ще бъде преобразувана в енергия и мощност.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • Бобчо, много добре си подкован технически, но тук става въпрос за демо версията на спорт, а дизела изобщо не се включва в тази схема.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                                От доста време дизелите пердашат сериозно бензиновите автомобили на LeMans 24, а също така и на някой WTСC сериите.
                                На Льо Ман бият, защото са икономични и спират по малко за зареждания, за WTCC няма да говорим. В момента, в който разрешиха турбо бензина "печките" приключиха участие. Даже тази година няма дизелови мотори.

                                П.С. Защо всички "печки" искат летящ старт, а не старт от място?
                                Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                                Comment

                                Working...
                                X