Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    Некой няма ли двутактова Алфа....
    ай са.....човъркаш в кошера
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Некой няма ли двутактова Алфа....
      Махай малките свещи и единия такт го губиш, то и Боби каза, че без-друго не ни трябват, а и с тоя разход на масло са си направо еднотактови.
      Last edited by Доко; d.m.y г., 21:13.

      Comment


      • Може да се махнат малките свещи, така ще се освободи компресията и няма да се товари коляно-мотовилковия механизъм - ще стане вечен като Хонда
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Като не върши, защо да даваме по 40лв за NGK, като може да минем с някоя шампионка?
          Ми аз си бичим с шампионки вече 5г. и не съм имал проблеми с тях. Като я взех нямаше налични други свещи и се наложи да слагам Шампион, понеже беше със заводските а нямах време да чакам читави и да обикалям да търся, а и казано честно, не бях навътре още с особеностите на Алфите. След тва не съм ги пипал и не съм имал никакви грижи с тях. Така че, може и с шампионки и си понавървява. Дотук с тях са 45-50 хил км.
          Last edited by ivo_red; d.m.y г., 22:01.
          (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

          Comment


          • Големи капацитети пишат тук - малките свещи не им трябват, сплавите не били както трябва.
            Другари, вземете направете и вие един двигател да ви видя какво чудо сте.
            Когато ми се наложи да отида при някой уж майстор се оказва, че трябва да му кажеш какво точно да направи, защото ако го оставиш сам да прави диагностика и да взема решения резултатите са трагични и после трябва още двама-трима да отстраняват нанесените морални щети - за парите да не говорим.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Аз не съм наясно. Би ли обяснил?

              какво има да се обяснява? Това, че главата и долницата на мотора на Фиат 1.8 е същата, но без малка свещ, нищо ли не ти говори?

              При старите ТС мотори с 8 клапана свещите са разположени симетрично спрямо центъра на цилиндъра и една от друга, не по средата на горивната камера и в края. Според теб какъв фронт на горене има във горивната камера на 16в ТС? Каква роля играе малката свещ в случая?

              ---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:03 ----------

              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
              Големи капацитети пишат тук - малките свещи не им трябват, сплавите не били както трябва.
              Другари, вземете направете и вие един двигател да ви видя какво чудо сте.
              Когато ми се наложи да отида при някой уж майстор се оказва, че трябва да му кажеш какво точно да направи, защото ако го оставиш сам да прави диагностика и да взема решения резултатите са трагични и после трябва още двама-трима да отстраняват нанесените морални щети - за парите да не говорим.
              Явно толкова и умееш да си подбираш майсторите. И майсторите както всички във всеки бранш се делят на 2 вида: можещи и неможещи. Клиентите си избират при кого да ходят.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Явно толкова и умееш да си подбираш майсторите. И майсторите както всички във всеки бранш се делят на 2 вида: можещи и неможещи. Клиентите си избират при кого да ходят.
                Всички са много можещи на думи, но на дела истината е друга.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                  Всички са много можещи на думи, но на дела истината е друга.
                  Ами прави си ги сам щом им разбираш От това по-хубаво няма.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Ами прави си ги сам щом им разбираш От това по-хубаво няма.
                    Като гледам май натам отиват нещата, както едно време когато си правехме Ладите в младежките години.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                      Всички са много можещи на думи, но на дела истината е друга.
                      А ти като НЕмайстор как реши, че можеш да прецениш кой е ставащ и кой не?

                      Аз за себе си няма да говоря, щото не е правилно, но моля, има хора, пишещи тук във форума, да споделят о.ако са недоволни примерно от мен и да кажат колко съм некомпетентен, незнаещ, тъп, прост и т.н. или обратно, пък ти кажи кой е доволен от теб, като висша оценяваща инстанция относно майсторите, сервизите и прочие. Явно всячески се опитваш да обясниш какво повече знаеш от мен или другите, а нямаш факти отноно темата. Аз още отначало в темата написах изрично, че за ТС 16В говоря от опит с годините и най-малкото от проста статистика, пак дошла с годините. А ти ми говориш за собствена статистика на база 2-те си собствени коли? Е не си убедителен просто.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        А ти като НЕмайстор как реши, че можеш да прецениш кой е ставащ и кой не?

                        Аз за себе си няма да говоря, щото не е правилно, но моля, има хора, пишещи тук във форума, да споделят о.ако са недоволни примерно от мен и да кажат колко съм некомпетентен, незнаещ, тъп, прост и т.н. или обратно, пък ти кажи кой е доволен от теб, като висша оценяваща инстанция относно майсторите, сервизите и прочие. Явно всячески се опитваш да обясниш какво повече знаеш от мен или другите, а нямаш факти отноно темата. Аз още отначало в темата написах изрично, че за ТС 16В говоря от опит с годините и най-малкото от проста статистика, пак дошла с годините. А ти ми говориш за собствена статистика на база 2-те си собствени коли? Е не си убедителен просто.
                        Като си толкова начетен - относно асиметрията на местоположението на малките свещи, не ти ли минава през интелекта, че въздушния поток се завихря и че точно на това място има нужда от свещта.
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                        sigpic

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                          Като си толкова начетен - относно асиметрията на местоположението на малките свещи, не ти ли минава през интелекта, че въздушния поток се завихря и че точно на това място има нужда от свещта.
                          А защо , когато има пълна симетрия на горивната камера, има иднакви по размер клапани, еднакви по път и диаметър клапани е именно от едната страна свещта? Защо не е от другата страна? Защо пък да не са 3 свещите на цилиндър? Ще бъде още по-фешън.

                          Отговорът е прост: За да си вярват феновете, че има традиция в технологията ТС. Сиреч за глупаци като теб, да се успокоят, че карат Алфа, а не обикновен Фиат. Просто няма как на някой да му обясниш какъв е вскусът на динята, ако не е опитвал никога. Няма как да ти обясня нещо, което не ти е никак ясно.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • Ти виждал ли си отворен ТуинСпарк 16в?...
                            Май не си за да пишеш това в горния пост.

                            П.П. Той Боби33 ме е изпреварил...
                            Въпросът беше към old alfist.
                            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                              А защо , когато има пълна симетрия на горивната камера, има иднакви по размер клапани, еднакви по път и диаметър клапани е именно от едната страна свещта? Защо не е от другата страна? Защо пък да не са 3 свещите на цилиндър? Ще бъде още по-фешън.

                              Отговорът е прост: За да си вярват феновете, че има традиция в технологията ТС. Сиреч за глупаци като теб, да се успокоят, че карат Алфа, а не обикновен Фиат. Просто няма как на някой да му обясниш какъв е вскусът на динята, ако не е опитвал никога. Няма как да ти обясня нещо, което не ти е никак ясно.
                              Не ти отива някак си като модератор на форум на Алфа Ромео да наричаш потребителите глупаци, на база емперичните ти наблюдения.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                какво има да се обяснява? Това, че главата и долницата на мотора на Фиат 1.8 е същата, но без малка свещ, нищо ли не ти говори?

                                При старите ТС мотори с 8 клапана свещите са разположени симетрично спрямо центъра на цилиндъра и една от друга, не по средата на горивната камера и в края. Според теб какъв фронт на горене има във горивната камера на 16в ТС? Каква роля играе малката свещ в случая?
                                Аз за себе си знам защо. Но ми се струва, че ти не знаеш и затова те попитах.
                                От отговора ти ми става ясно, че според теб това е заради търговски трик.

                                Аз не смятам, че е така. И мога да се аргументирам за техническата причина.

                                Ти можеш ли да дадеш аргументи в подкрепа на твоята теза?


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X