If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Като не върши, защо да даваме по 40лв за NGK, като може да минем с някоя шампионка?
Ми аз си бичим с шампионки вече 5г. и не съм имал проблеми с тях. Като я взех нямаше налични други свещи и се наложи да слагам Шампион, понеже беше със заводските а нямах време да чакам читави и да обикалям да търся, а и казано честно, не бях навътре още с особеностите на Алфите. След тва не съм ги пипал и не съм имал никакви грижи с тях. Така че, може и с шампионки и си понавървява. Дотук с тях са 45-50 хил км.
Големи капацитети пишат тук - малките свещи не им трябват, сплавите не били както трябва.
Другари, вземете направете и вие един двигател да ви видя какво чудо сте.
Когато ми се наложи да отида при някой уж майстор се оказва, че трябва да му кажеш какво точно да направи, защото ако го оставиш сам да прави диагностика и да взема решения резултатите са трагични и после трябва още двама-трима да отстраняват нанесените морални щети - за парите да не говорим.
какво има да се обяснява? Това, че главата и долницата на мотора на Фиат 1.8 е същата, но без малка свещ, нищо ли не ти говори?
При старите ТС мотори с 8 клапана свещите са разположени симетрично спрямо центъра на цилиндъра и една от друга, не по средата на горивната камера и в края. Според теб какъв фронт на горене има във горивната камера на 16в ТС? Каква роля играе малката свещ в случая?
---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:03 ----------
Големи капацитети пишат тук - малките свещи не им трябват, сплавите не били както трябва.
Другари, вземете направете и вие един двигател да ви видя какво чудо сте.
Когато ми се наложи да отида при някой уж майстор се оказва, че трябва да му кажеш какво точно да направи, защото ако го оставиш сам да прави диагностика и да взема решения резултатите са трагични и после трябва още двама-трима да отстраняват нанесените морални щети - за парите да не говорим.
Явно толкова и умееш да си подбираш майсторите. И майсторите както всички във всеки бранш се делят на 2 вида: можещи и неможещи. Клиентите си избират при кого да ходят.
Явно толкова и умееш да си подбираш майсторите. И майсторите както всички във всеки бранш се делят на 2 вида: можещи и неможещи. Клиентите си избират при кого да ходят.
Всички са много можещи на думи, но на дела истината е друга.
Всички са много можещи на думи, но на дела истината е друга.
А ти като НЕмайстор как реши, че можеш да прецениш кой е ставащ и кой не?
Аз за себе си няма да говоря, щото не е правилно, но моля, има хора, пишещи тук във форума, да споделят о.ако са недоволни примерно от мен и да кажат колко съм некомпетентен, незнаещ, тъп, прост и т.н. или обратно, пък ти кажи кой е доволен от теб, като висша оценяваща инстанция относно майсторите, сервизите и прочие. Явно всячески се опитваш да обясниш какво повече знаеш от мен или другите, а нямаш факти отноно темата. Аз още отначало в темата написах изрично, че за ТС 16В говоря от опит с годините и най-малкото от проста статистика, пак дошла с годините. А ти ми говориш за собствена статистика на база 2-те си собствени коли? Е не си убедителен просто.
А ти като НЕмайстор как реши, че можеш да прецениш кой е ставащ и кой не?
Аз за себе си няма да говоря, щото не е правилно, но моля, има хора, пишещи тук във форума, да споделят о.ако са недоволни примерно от мен и да кажат колко съм некомпетентен, незнаещ, тъп, прост и т.н. или обратно, пък ти кажи кой е доволен от теб, като висша оценяваща инстанция относно майсторите, сервизите и прочие. Явно всячески се опитваш да обясниш какво повече знаеш от мен или другите, а нямаш факти отноно темата. Аз още отначало в темата написах изрично, че за ТС 16В говоря от опит с годините и най-малкото от проста статистика, пак дошла с годините. А ти ми говориш за собствена статистика на база 2-те си собствени коли? Е не си убедителен просто.
Като си толкова начетен - относно асиметрията на местоположението на малките свещи, не ти ли минава през интелекта, че въздушния поток се завихря и че точно на това място има нужда от свещта.
Като си толкова начетен - относно асиметрията на местоположението на малките свещи, не ти ли минава през интелекта, че въздушния поток се завихря и че точно на това място има нужда от свещта.
А защо , когато има пълна симетрия на горивната камера, има иднакви по размер клапани, еднакви по път и диаметър клапани е именно от едната страна свещта? Защо не е от другата страна? Защо пък да не са 3 свещите на цилиндър? Ще бъде още по-фешън.
Отговорът е прост: За да си вярват феновете, че има традиция в технологията ТС. Сиреч за глупаци като теб, да се успокоят, че карат Алфа, а не обикновен Фиат. Просто няма как на някой да му обясниш какъв е вскусът на динята, ако не е опитвал никога. Няма как да ти обясня нещо, което не ти е никак ясно.
А защо , когато има пълна симетрия на горивната камера, има иднакви по размер клапани, еднакви по път и диаметър клапани е именно от едната страна свещта? Защо не е от другата страна? Защо пък да не са 3 свещите на цилиндър? Ще бъде още по-фешън.
Отговорът е прост: За да си вярват феновете, че има традиция в технологията ТС. Сиреч за глупаци като теб, да се успокоят, че карат Алфа, а не обикновен Фиат. Просто няма как на някой да му обясниш какъв е вскусът на динята, ако не е опитвал никога. Няма как да ти обясня нещо, което не ти е никак ясно.
Не ти отива някак си като модератор на форум на Алфа Ромео да наричаш потребителите глупаци, на база емперичните ти наблюдения.
какво има да се обяснява? Това, че главата и долницата на мотора на Фиат 1.8 е същата, но без малка свещ, нищо ли не ти говори?
При старите ТС мотори с 8 клапана свещите са разположени симетрично спрямо центъра на цилиндъра и една от друга, не по средата на горивната камера и в края. Според теб какъв фронт на горене има във горивната камера на 16в ТС? Каква роля играе малката свещ в случая?
Аз за себе си знам защо. Но ми се струва, че ти не знаеш и затова те попитах.
От отговора ти ми става ясно, че според теб това е заради търговски трик.
Аз не смятам, че е така. И мога да се аргументирам за техническата причина.
Ти можеш ли да дадеш аргументи в подкрепа на твоята теза?
Comment