Е ко толкуз, 1.8 с малко по-големи бутала.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Митът "2.0 туин спарк"...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеЕ ко толкуз, 1.8 с малко по-големи бутала.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеЕ ко толкуз, 1.8 с малко по-големи бутала.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеНе са ли с еднакви бутала /диаметър/? Само хода им е различен.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение2.0 сравнен с 1,8 има бутала с 1 mm. по-големи в диаметър и 8,3 mm. по-голям ход. Разликата между 1,6 и 1,8 e само в хода.
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеНе е точно така - 2.0 има балансиращ вал със сътветния му ремък.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеТой за това е такъв счупеняк - голям ход и големи обороти
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеДаже 2.
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеСигурно има доста разлики, номера беше да издразня Спечелиста
А е тва включване чаках
Comment
-
На практика с един и същ блок правят 1,6 1,8 и 2,0, няма как при такова голямо "спестяване" някой от двигателите да не е счупеняк и той е май, май 2,0. Ако имаха малко рационална мисъл(чакай от италианец) щяха поне да го ограничат до примерно 6600об. И цялата работа за 5 коня отгоре на 1,8 - пълна порнография.Last edited by code; d.m.y г., 18:25.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеНа практика с един и същ блок правят 1,6 1,8 и 2,0, няма как при такова голямо "спестяване" някой от двигателите да не е счупеняк и той е май, май 2,0.
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеТи твойта двойка счупи ли я???За какво да му вадя душата и да влизам в клишето? Иначе, като го я взех 2007г всичко по мотора и беше за смяна, нищо не ми се е разминало - бутала, сегменти, лагери на коляновия вал, колянов вал и по-късно 2 разпределителни (тръгнали сначале)
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеАко има по-голям ход как ще са еднакви блоковете.На 2.0 блока трябва да е по-високLast edited by code; d.m.y г., 18:35.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеАко има по-голям ход как ще са еднакви блоковете.На 2.0 блока трябва да е по-висок
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеДали валовете не са различни?sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеДали валовете не са различни?По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment