Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Е ко толкуз, 1.8 с малко по-големи бутала.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Е ко толкуз, 1.8 с малко по-големи бутала.
      Не е точно така - 2.0 има балансиращ вал със сътветния му ремък.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        Е ко толкуз, 1.8 с малко по-големи бутала.
        Не са ли с еднакви бутала /диаметър/? Само хода им е различен.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
          Не са ли с еднакви бутала /диаметър/? Само хода им е различен.
          2.0 сравнен с 1,8 има бутала с 1 mm. по-големи в диаметър и 8,3 mm. по-голям ход. Разликата между 1,6 и 1,8 e само в хода.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            2.0 сравнен с 1,8 има бутала с 1 mm. по-големи в диаметър и 8,3 mm. по-голям ход. Разликата между 1,6 и 1,8 e само в хода.
            Той за това е такъв счупеняк - голям ход и големи обороти
            Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
            Не е точно така - 2.0 има балансиращ вал със сътветния му ремък.
            Даже 2.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Той за това е такъв счупеняк - голям ход и големи обороти
              Чупи се, щото се кара само в лютеницата от мурдери, ако успееш да докараш дизела в лютеницата - и той ще се счупи ... Само че, не можеш да го докараш дотам - големият му въртящ момент не му позволява това ... хихи

              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Даже 2.
              Два балансвала и един двойноназъбен ремък!

              Comment


              • Сигурно има доста разлики, номера беше да издразня Спечелиста

                А е тва включване чаках
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Сигурно има доста разлики, номера беше да издразня Спечелиста

                  А е тва включване чаках
                  Само изчакай да си донеса другата бира от хладилника

                  Comment


                  • На практика с един и същ блок правят 1,6 1,8 и 2,0, няма как при такова голямо "спестяване" някой от двигателите да не е счупеняк и той е май, май 2,0. Ако имаха малко рационална мисъл(чакай от италианец) щяха поне да го ограничат до примерно 6600об. И цялата работа за 5 коня отгоре на 1,8 - пълна порнография.
                    Last edited by code; d.m.y г., 18:25.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                      На практика с един и същ блок правят 1,6 1,8 и 2,0, няма как при такова голямо "спестяване" някой от двигателите да не е счупеняк и той е май, май 2,0.
                      Ти твойта двойка счупи ли я???

                      Comment


                      • Ако има по-голям ход как ще са еднакви блоковете.На 2.0 блока трябва да е по-висок
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          Ти твойта двойка счупи ли я???
                          Като си знам мотора не го пънкам За какво да му вадя душата и да влизам в клишето? Иначе, като го я взех 2007г всичко по мотора и беше за смяна, нищо не ми се е разминало - бутала, сегменти, лагери на коляновия вал, колянов вал и по-късно 2 разпределителни (тръгнали сначале)
                          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Ако има по-голям ход как ще са еднакви блоковете.На 2.0 блока трябва да е по-висок
                          Не съм ги мерил, честно казано. Дори и да са различни, ставаше въпрос за по-дългия ход на 2,0.
                          Last edited by code; d.m.y г., 18:35.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Ако има по-голям ход как ще са еднакви блоковете.На 2.0 блока трябва да е по-висок
                            Дали валовете не са различни?

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              Дали валовете не са различни?
                              И аз това си помислих, по-малък диаметър - по-къс ход, ама в горна точка сгъстяването трябва да го проиграят с различна глава?!? Или вала да стои по-високо, е.а ли го .. Чак в такива конкретики не съм изпадал.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                                Дали валовете не са различни?
                                Ако хода е по-голям значи вала е с изместени шийки на биелите - примерно 5мм.Де ще ги денеш тези 5 мм ако блока е същия.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X