Известие

Collapse
No announcement yet.

Внимание ! ! !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
    Да се пазариш за кола, която не си виждал "ин-виво" е като да спиш с жена, която не си виждал "ин-виво", но ти явно го владееш това изкуство.

    п.п. Искрено се извинявам на всички дами прочели моя пост.
    Сравнението е отвратително, но нямаше как.
    Не е необходимо да показваш пред всички, че си дилетант по отношение на колите и най вече по отношение на жените. Няма грозни жени, така, че какъв е проблема. Поздрави на всички дами прочели моя пост.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 02:10.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      ---
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:41.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
        Последните коли, които си купих грам не съм ги гледал. Направо ми писна да обикалям по сервизи. Най-много човека, който ще я поддържа да й удари едно око какво горе долу има да се прави.

        Последната кола, която гледах, ама гледах, та гледах беше GT-то и там първите 4 месеца бяха все интересни суми по сервизите. Последните 2 коли, които купих дори не ги карах. Само ме возиха хората, които ги продаваха. Това, че някой е темерут обаче не може да ме откаже да си купя нещо, ако то ми харесва. Въпроса е разбира се и той колко иска да си продаде колата.

        Напълно нормално е да откажеш сервиз, защото това е загуба на време. Не продаваш кола за 50 000лв, дето да те е яд че не си я закачил, ама за кош 3000лв да си ги правиш тия упражнения е излишно. Преди 4 дни продадоха една Ibiza Cupra за 2 часа. Няма компютри, няма каране, няма нищо такова. Идваш - харесва ти - 3200 и е твоя.

        Сега в случая за багажника, че продавача е постъпил тъпо - така е, ама никъде не е казано, че трябва да се съгласява с всички желания на купувача, защото реално купувач е този, който плаща накрая, а тия дето си ходят по сервизи са потенциални евентуални купувачи.

        Тва е положението. Много се разглези народа напоследък. Аз купувачите винаги им завъртам главата и те още повече искат да купят нещото, което продавам, ама тва си ми е тръпка да има пазърлък. Не всеки е длъжен да е така.
        Що пък да е тъпо?
        ....3000 лева са си пари...при нас клиентите реват и се оплакват по форумите,че не им позволяваме да пробват колички за по 15 лева.
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #34
          При положение, че купуваш кола до 12-13 години (147/156 в случая) с някакво ниво на оборудване примерно (в случая) би било логично да знаеш какво купуваш. Дори и да не разбираш от коли трябва да знаеш какво да очакваш от тази кола. Отиваш, харесва ти, знаеш, че ще има някакви неща за правене и взимаш. Упражнението с компютри просто не е рентабилно в такъв случай.
          www.facebook.com/workshox

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
            Що пък да е тъпо?
            ....3000 лева са си пари...при нас клиентите реват и се оплакват по форумите,че не им позволяваме да пробват колички за по 15 лева.
            Абе те реват, но оборотът ви е добър.
            Цените също са ви добри.
            Според мен политиката за НЕ пробване не е лоша, предвид мащаба на магазина и класа ниво на предлаганите продукти.
            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
            К.М.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
              При положение, че купуваш кола до 12-13 години (147/156 в случая) с някакво ниво на оборудване примерно (в случая) би било логично да знаеш какво купуваш. Дори и да не разбираш от коли трябва да знаеш какво да очакваш от тази кола. Отиваш, харесва ти, знаеш, че ще има някакви неща за правене и взимаш. Упражнението с компютри просто не е рентабилно в такъв случай.
              Да де, ама "нещото" може да варира от един маншон или тампон, до основен ремонт. Или пък да не подлежи на поправяне - нарушена геометрия след удар например.
              Ако ще и за 1000 лева да се купува кола, задължително се вдига поне на стенд. Иначе - очи гледали, очи плакали.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #37
                Такива неща за удари и кривини може някой разбиращ приятел или майстор на място да се установят. Опита, който имам, а той не е никак малък, че ако една кола до 5-6000лв е хубава, то без компютри и сервизи тя изчезва много бързо.

                Да, има хора, които винаги ходят по сервизи, но пред очите ми такива хора са оставали с пръст в устата, защото уговарят сервизи, еди кво си, а някой, който знае какво очаква от подобна покупка просто отива с парите и тва е...

                В крайна сметка ако някоя кола ти грабне окото, всичко е точно на пръв и втори поглед, да речем че е на 150 000км и отидеш на сервиз, па тя се окаже на 200 000 и к'во? Отказваш се? Тя е запазена, кефи те, ама ти не та не...

                Един автомобил с лекота можеш да го разбереш гледан ли е, поддържан ли е и без компютър. Стига да имаш по-набито око.

                Вече при по-сериозни суми може да се каже, че е направо задължително да се огледа добре колата. Към момента обаче има на известния пазар Горубляне следната тактика: някаква кола е обявена на Х цена. Отиваш и казваш, че искаш да я закачиш на компютър и продавача ти отговаря, че ако я караш по сервизи и я качваш на компютър - цената си остава същата като обявената. Ако не я караш на сервиз обаче - цената се коментира и може да падне с 400-500лв. Е те тук някой се излъгва - купува колата директно с 500лв отстъпка и след това плаща 3-4 пъти по 500лв за да я вкара в пътя.
                www.facebook.com/workshox

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                  Към момента обаче има на известния пазар Горубляне следната тактика: някаква кола е обявена на Х цена. Отиваш и казваш, че искаш да я закачиш на компютър и продавача ти отговаря, че ако я караш по сервизи и я качваш на компютър - цената си остава същата като обявената. Ако не я караш на сервиз обаче - цената се коментира и може да падне с 400-500лв. Е те тук някой се излъгва - купува колата директно с 500лв отстъпка и след това плаща 3-4 пъти по 500лв за да я вкара в пътя.
                  Дрън дрън та пляс....159-ката я взех от Горубляне,след преглед в сервиз свалих почти 2000 лева без да и има нещо на колата.
                  Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                  Citroen C2 1,6 Sensodrive

                  Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                  Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                  Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                  ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                  Comment


                  • #39
                    Аз не съм казал, че това го прави всеки продавач, но го има като вариант и дет' се вика така се мами яре на баир...
                    www.facebook.com/workshox

                    Comment


                    • #40
                      Ако това, което казва колегата в 1вия пост е така, то тоя е пълен кретен и изобщо не е имало смисъл да се обяснявате с него. Такива "тарикати" с лопата да ги ринеш.Чак си му длъжен, че се опитваш да го отървеш от един дарак. Който е навит да дава по 3-4 бинки за коли от снимки, без да ги пали и кара, да ми ги пуска с банкови преводчета, ще остане доволен . Иначе е вярно, че в повечето случаи си личи ясно кога една кола е пазена и гледана и кога не. Има и случаи обаче със скрити дефекти, замазано колкото да издържи колата известно време и после да се видиш в приключение. Не са малко такива случаи например с "лелеспийди" и прочее. така че никога не е зле да се погледне от някого, който е технически грамотен.
                      Last edited by ivo_red; d.m.y г., 21:22.
                      (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                        Такива неща за удари и кривини може някой разбиращ приятел или майстор на място да се установят. Опита, който имам, а той не е никак малък, че ако една кола до 5-6000лв е хубава, то без компютри и сервизи тя изчезва много бързо.

                        Да, има хора, които винаги ходят по сервизи, но пред очите ми такива хора са оставали с пръст в устата, защото уговарят сервизи, еди кво си, а някой, който знае какво очаква от подобна покупка просто отива с парите и тва е...

                        В крайна сметка ако някоя кола ти грабне окото, всичко е точно на пръв и втори поглед, да речем че е на 150 000км и отидеш на сервиз, па тя се окаже на 200 000 и к'во? Отказваш се? Тя е запазена, кефи те, ама ти не та не...

                        Един автомобил с лекота можеш да го разбереш гледан ли е, поддържан ли е и без компютър. Стига да имаш по-набито око.

                        Вече при по-сериозни суми може да се каже, че е направо задължително да се огледа добре колата. Към момента обаче има на известния пазар Горубляне следната тактика: някаква кола е обявена на Х цена. Отиваш и казваш, че искаш да я закачиш на компютър и продавача ти отговаря, че ако я караш по сервизи и я качваш на компютър - цената си остава същата като обявената. Ако не я караш на сервиз обаче - цената се коментира и може да падне с 400-500лв. Е те тук някой се излъгва - купува колата директно с 500лв отстъпка и след това плаща 3-4 пъти по 500лв за да я вкара в пътя.
                        Ми разбира се, че не та не, що трябва някакъв малоумник да ме лъже? И ако има някакви проблеми по електрониката например? Ако има удар и изкривявания, но не се виждат с просто око?
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                          Ако това, което казва колегата в 1вия пост е така, то тоя е пълен кретен и изобщо не е имало смисъл да се обяснявате с него. Такива "тарикати" с лопата да ги ринеш.Чак си му длъжен, че се опитваш да го отървеш от един дарак. Който е навит да дава по 3-4 бинки за коли от снимки, без да ги пали и кара, да ми ги пуска с банкови преводчета, ще остане доволен . Иначе е вярно, че в повечето случаи си личи ясно кога една кола е пазена и гледана и кога не. Има и случаи обаче със скрити дефекти, замазано колкото да издържи колатаизвестно време и после да се видиш в приключение. Не са малко такива случаи например с "лелеспийди" и прочее. така че никога не е зле да се погледне от някого, който е технически грамотен.
                          И аз поддържам тая теза, отделно като се дадат 30-40 лева за една диагностика, не виждам какъв е проблема, ама всеки си знае.
                          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                          Нагоре по стълбата, която води надолу
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Темата отдавна е за коша!
                            Има много такива.
                            Като не знаеш как, обади се на приятел да ти спазари и купи колата.
                            Няма нищо срамно в това.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #44
                              Специализиран речник на автоджамбазкия и бартериския жаргон

                              Речникат по-доле не моа да са причисли към северозападните. Излазаме демек от зоната на диалектите. И навлазаме у зоната на социолектите. Тава е речник на ена група ора, къде почти секи от нас са е срещал с тех. Голема час от таа група има типична психика, особена. Къфто е случая и с бакшишете. Ма ониа са ептен омразе.

                              Така ели иначе не са надайте добриа тръговец на коли да ви каже кви са дефектите на таргата, която ша си купувате от него. Прекаран е винаги купувачът. Или ка викат специалистете - абоната. Честито!

                              Тоа речник може да ви а от полза, коги тръговците почнат да ви фръгат по черешите. Така де, да ви ментосват и да праат хухавели. Пущам го едно към едно, ка ми го пратиа едни добри ора. Некои от изразете са останале без превод, що баш тогива, коги са го писале, им са е обадил клиент и е требвало да бегат да си продават поредната каляска.
                              На автопазарите в България се говори на особен жаргон, който отчасти може да е неразбираем за незапознатия. Характерна е употребата на иначе литературни думи с различен от общоприетия смисъл или в необичайни словосъчетания. Автоджамбазкия и бартериски жаргон е много съдържателен. Човек, който го владее, може само с няколко думи да изрази мисъл, за която ще са необходими много литературни изречения. Изразите за точни, забавни и могат успешно да се използуват и в ежедневния разговор. Истинско удоволствие е да слушаш истории и лафове от някой стар бартерист.

                              Някои изрази може да познавате от преди, други могат да Ви се сторят странни или направо безсмислени. Представеният речник, разбира се, не е пълен и никога няма да бъде, защото непрекъснато възникват нови лафове. Но ако желаете да разбирате за какво става въпрос и джамбазите да Ви взимат насериозно, добре е да усвоите някои понятия и изрази.

                              Речник:
                              Абонат: Човек, с когото вече си направил сделка, най-често - който е взел автомобил от теб. Абонатът често те търси за съвети, резервни части и аксесоари. Абонатът винаги е потенциална жертва и можеш често да го атакуваш с оферти, за да извадиш колата, която си му дал.
                              .....
                              .....
                              .....
                              Австриец: Джамбазин, който редовно докарва коли от Австрия и има силни връзки там. Австрийците са нещо като елит и са на голямо уважение сред бартеристите – мизерници и другите джамбази.
                              .....
                              .....
                              Алфа: Alfa-Romeo. Нямат никакво уважение на пазара. Славят се като бегачки, често дефектиращи и със скъпа поддръжка.
                              .....
                              .....
                              Баварец: BMW. Имат уважение като здрави и динамични. Имат скъпа поддръжка и високи експлоатационни разходи, но дават добра динамика и минават за спортни. Старите са “акули”, следват “междинките” и новото купе - “гърбавите”.
                              .....
                              .....
                              Пълния текст мое го читете тук:http://kafence.com/Специализиран-реч...он-490.html

                              п.п.Само да забележите, Алфата се слави като бегачка, а БМВ-то минава за спортен автомобил.Общото е че и двете са със скъпа подръжка.А какво ще си купите - слава или минава за...., си е ваш избор.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Ами като изкарват по десет на час, как да загубят половин час?!
                                Изкарва 10 хиляди на час и се занимава да продава кола за 3000 лв дооообре...
                                Lexus IS200

                                Comment

                                Working...
                                X