Първоначално публикувано от Susscrofa
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Внимание ! ! !
Collapse
X
-
Last edited by lordliness; d.m.y г., 02:10.Не всички, които се скитат, са изгубени.
-
Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщениеПоследните коли, които си купих грам не съм ги гледал. Направо ми писна да обикалям по сервизи. Най-много човека, който ще я поддържа да й удари едно око какво горе долу има да се прави.
Последната кола, която гледах, ама гледах, та гледах беше GT-то и там първите 4 месеца бяха все интересни суми по сервизите. Последните 2 коли, които купих дори не ги карах. Само ме возиха хората, които ги продаваха. Това, че някой е темерут обаче не може да ме откаже да си купя нещо, ако то ми харесва. Въпроса е разбира се и той колко иска да си продаде колата.
Напълно нормално е да откажеш сервиз, защото това е загуба на време. Не продаваш кола за 50 000лв, дето да те е яд че не си я закачил, ама за кош 3000лв да си ги правиш тия упражнения е излишно. Преди 4 дни продадоха една Ibiza Cupra за 2 часа. Няма компютри, няма каране, няма нищо такова. Идваш - харесва ти - 3200 и е твоя.
Сега в случая за багажника, че продавача е постъпил тъпо - така е, ама никъде не е казано, че трябва да се съгласява с всички желания на купувача, защото реално купувач е този, който плаща накрая, а тия дето си ходят по сервизи са потенциални евентуални купувачи.
Тва е положението. Много се разглези народа напоследък. Аз купувачите винаги им завъртам главата и те още повече искат да купят нещото, което продавам, ама тва си ми е тръпка да има пазърлък. Не всеки е длъжен да е така.
....3000 лева са си пари...при нас клиентите реват и се оплакват по форумите,че не им позволяваме да пробват колички за по 15 лева.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
При положение, че купуваш кола до 12-13 години (147/156 в случая) с някакво ниво на оборудване примерно (в случая) би било логично да знаеш какво купуваш. Дори и да не разбираш от коли трябва да знаеш какво да очакваш от тази кола. Отиваш, харесва ти, знаеш, че ще има някакви неща за правене и взимаш. Упражнението с компютри просто не е рентабилно в такъв случай.
Comment
-
Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщениеЩо пък да е тъпо?
....3000 лева са си пари...при нас клиентите реват и се оплакват по форумите,че не им позволяваме да пробват колички за по 15 лева.
Цените също са ви добри.
Според мен политиката за НЕ пробване не е лоша, предвид мащаба на магазина и класа ниво на предлаганите продукти."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщениеПри положение, че купуваш кола до 12-13 години (147/156 в случая) с някакво ниво на оборудване примерно (в случая) би било логично да знаеш какво купуваш. Дори и да не разбираш от коли трябва да знаеш какво да очакваш от тази кола. Отиваш, харесва ти, знаеш, че ще има някакви неща за правене и взимаш. Упражнението с компютри просто не е рентабилно в такъв случай.
Ако ще и за 1000 лева да се купува кола, задължително се вдига поне на стенд. Иначе - очи гледали, очи плакали.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Такива неща за удари и кривини може някой разбиращ приятел или майстор на място да се установят. Опита, който имам, а той не е никак малък, че ако една кола до 5-6000лв е хубава, то без компютри и сервизи тя изчезва много бързо.
Да, има хора, които винаги ходят по сервизи, но пред очите ми такива хора са оставали с пръст в устата, защото уговарят сервизи, еди кво си, а някой, който знае какво очаква от подобна покупка просто отива с парите и тва е...
В крайна сметка ако някоя кола ти грабне окото, всичко е точно на пръв и втори поглед, да речем че е на 150 000км и отидеш на сервиз, па тя се окаже на 200 000 и к'во? Отказваш се? Тя е запазена, кефи те, ама ти не та не...
Един автомобил с лекота можеш да го разбереш гледан ли е, поддържан ли е и без компютър. Стига да имаш по-набито око.
Вече при по-сериозни суми може да се каже, че е направо задължително да се огледа добре колата. Към момента обаче има на известния пазар Горубляне следната тактика: някаква кола е обявена на Х цена. Отиваш и казваш, че искаш да я закачиш на компютър и продавача ти отговаря, че ако я караш по сервизи и я качваш на компютър - цената си остава същата като обявената. Ако не я караш на сервиз обаче - цената се коментира и може да падне с 400-500лв. Е те тук някой се излъгва - купува колата директно с 500лв отстъпка и след това плаща 3-4 пъти по 500лв за да я вкара в пътя.
Comment
-
Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщениеКъм момента обаче има на известния пазар Горубляне следната тактика: някаква кола е обявена на Х цена. Отиваш и казваш, че искаш да я закачиш на компютър и продавача ти отговаря, че ако я караш по сервизи и я качваш на компютър - цената си остава същата като обявената. Ако не я караш на сервиз обаче - цената се коментира и може да падне с 400-500лв. Е те тук някой се излъгва - купува колата директно с 500лв отстъпка и след това плаща 3-4 пъти по 500лв за да я вкара в пътя.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Аз не съм казал, че това го прави всеки продавач, но го има като вариант и дет' се вика така се мами яре на баир...
Comment
-
Ако това, което казва колегата в 1вия пост е така, то тоя е пълен кретен и изобщо не е имало смисъл да се обяснявате с него. Такива "тарикати" с лопата да ги ринеш.Чак си му длъжен, че се опитваш да го отървеш от един дарак. Който е навит да дава по 3-4 бинки за коли от снимки, без да ги пали и кара, да ми ги пуска с банкови преводчета, ще остане доволен. Иначе е вярно, че в повечето случаи си личи ясно кога една кола е пазена и гледана и кога не. Има и случаи обаче със скрити дефекти, замазано колкото да издържи колата известно време и после да се видиш в приключение. Не са малко такива случаи например с "лелеспийди" и прочее. така че никога не е зле да се погледне от някого, който е технически грамотен.
Last edited by ivo_red; d.m.y г., 21:22.(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
-
Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщениеТакива неща за удари и кривини може някой разбиращ приятел или майстор на място да се установят. Опита, който имам, а той не е никак малък, че ако една кола до 5-6000лв е хубава, то без компютри и сервизи тя изчезва много бързо.
Да, има хора, които винаги ходят по сервизи, но пред очите ми такива хора са оставали с пръст в устата, защото уговарят сервизи, еди кво си, а някой, който знае какво очаква от подобна покупка просто отива с парите и тва е...
В крайна сметка ако някоя кола ти грабне окото, всичко е точно на пръв и втори поглед, да речем че е на 150 000км и отидеш на сервиз, па тя се окаже на 200 000 и к'во? Отказваш се? Тя е запазена, кефи те, ама ти не та не...
Един автомобил с лекота можеш да го разбереш гледан ли е, поддържан ли е и без компютър. Стига да имаш по-набито око.
Вече при по-сериозни суми може да се каже, че е направо задължително да се огледа добре колата. Към момента обаче има на известния пазар Горубляне следната тактика: някаква кола е обявена на Х цена. Отиваш и казваш, че искаш да я закачиш на компютър и продавача ти отговаря, че ако я караш по сервизи и я качваш на компютър - цената си остава същата като обявената. Ако не я караш на сервиз обаче - цената се коментира и може да падне с 400-500лв. Е те тук някой се излъгва - купува колата директно с 500лв отстъпка и след това плаща 3-4 пъти по 500лв за да я вкара в пътя.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщениеАко това, което казва колегата в 1вия пост е така, то тоя е пълен кретен и изобщо не е имало смисъл да се обяснявате с него. Такива "тарикати" с лопата да ги ринеш.Чак си му длъжен, че се опитваш да го отървеш от един дарак. Който е навит да дава по 3-4 бинки за коли от снимки, без да ги пали и кара, да ми ги пуска с банкови преводчета, ще остане доволен. Иначе е вярно, че в повечето случаи си личи ясно кога една кола е пазена и гледана и кога не. Има и случаи обаче със скрити дефекти, замазано колкото да издържи колатаизвестно време и после да се видиш в приключение. Не са малко такива случаи например с "лелеспийди" и прочее. така че никога не е зле да се погледне от някого, който е технически грамотен.
Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Темата отдавна е за коша!
Има много такива.
Като не знаеш как, обади се на приятел да ти спазари и купи колата.
Няма нищо срамно в това.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Специализиран речник на автоджамбазкия и бартериския жаргон
Речникат по-доле не моа да са причисли към северозападните. Излазаме демек от зоната на диалектите. И навлазаме у зоната на социолектите. Тава е речник на ена група ора, къде почти секи от нас са е срещал с тех. Голема час от таа група има типична психика, особена. Къфто е случая и с бакшишете. Ма ониа са ептен омразе.
Така ели иначе не са надайте добриа тръговец на коли да ви каже кви са дефектите на таргата, която ша си купувате от него. Прекаран е винаги купувачът. Или ка викат специалистете - абоната. Честито!
Тоа речник може да ви а от полза, коги тръговците почнат да ви фръгат по черешите. Така де, да ви ментосват и да праат хухавели. Пущам го едно към едно, ка ми го пратиа едни добри ора. Некои от изразете са останале без превод, що баш тогива, коги са го писале, им са е обадил клиент и е требвало да бегат да си продават поредната каляска.
На автопазарите в България се говори на особен жаргон, който отчасти може да е неразбираем за незапознатия. Характерна е употребата на иначе литературни думи с различен от общоприетия смисъл или в необичайни словосъчетания. Автоджамбазкия и бартериски жаргон е много съдържателен. Човек, който го владее, може само с няколко думи да изрази мисъл, за която ще са необходими много литературни изречения. Изразите за точни, забавни и могат успешно да се използуват и в ежедневния разговор. Истинско удоволствие е да слушаш истории и лафове от някой стар бартерист.
Някои изрази може да познавате от преди, други могат да Ви се сторят странни или направо безсмислени. Представеният речник, разбира се, не е пълен и никога няма да бъде, защото непрекъснато възникват нови лафове. Но ако желаете да разбирате за какво става въпрос и джамбазите да Ви взимат насериозно, добре е да усвоите някои понятия и изрази.
Речник:
Абонат: Човек, с когото вече си направил сделка, най-често - който е взел автомобил от теб. Абонатът често те търси за съвети, резервни части и аксесоари. Абонатът винаги е потенциална жертва и можеш често да го атакуваш с оферти, за да извадиш колата, която си му дал.
.....
.....
.....
Австриец: Джамбазин, който редовно докарва коли от Австрия и има силни връзки там. Австрийците са нещо като елит и са на голямо уважение сред бартеристите – мизерници и другите джамбази.
.....
.....
Алфа: Alfa-Romeo. Нямат никакво уважение на пазара. Славят се като бегачки, често дефектиращи и със скъпа поддръжка.
.....
.....
Баварец: BMW. Имат уважение като здрави и динамични. Имат скъпа поддръжка и високи експлоатационни разходи, но дават добра динамика и минават за спортни. Старите са “акули”, следват “междинките” и новото купе - “гърбавите”.
.....
.....
Пълния текст мое го читете тук:http://kafence.com/Специализиран-реч...?он-490.html
п.п.Само да забележите, Алфата се слави като бегачка, а БМВ-то минава за спортен автомобил.Общото е че и двете са със скъпа подръжка.А какво ще си купите - слава или минава за...., си е ваш избор.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеАми като изкарват по десет на час, как да загубят половин час?!дооообре...
Lexus IS200
Comment
Comment