Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-добрите коли за последните 25 години

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Ей са е момента да си зема един Фокус......първо поколение естествено.....
    Момента си го подминал с около 15 години.. Ама имайки предвид, че в БГ като цяло сме 50-тина години назад няма проблеми.
    Lexus IS200

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
      Най добрата кола за последните 25г ????????
      Не, далеч не твърдя това, но тук всички го изкарахте трошка а е всъщност е много приятен автомобил Няма просто как да се изкара най-добър автомобил ей така на база за сравнение - нищо. Фокуса дори не е и най-добрия хеч, със сигурност е несравним с Интегралето което не знам защо е на 2-ро място след Фокуса ама какво да се прави...

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение


        Това беше една от малкото коли с независимо окачване отзад и директно и приятно управление
        Колега даваш ли си сметка какви дивотии пишеш за 96 или 97 или 95 година,за независимо окачване от зад.

        Първоначално публикувано от Mario_95 Покажи съобщение
        Абе айде стига глупости Вие ако вярвате на тея простотии не виждам защо карате Алфи като и те се водят за едни от най-големите трошки. Истината е че Фокус-а по нищо не отстъпва на конкурентните хечове по онова време че в някой аспекти е дори по-добър. Салона е изработен от качествени материали а мотора е динамичен и много икономичен (1.8 тдци). И не говоря ей така празни приказки, наще имаха Фокус от Маранело, Италия и мисля че всички знаете кои коли се произвеждат там Мене ме е яд че го продадохме, беше много надежден ама се бяхме изръсили една камара пари за пазен а не най-евтиния да вземем и после "Ама то тея форд големи трошки, барабар с алфа"
        Колега кое е това време поясни за мотор на форд ТДСИ и вашта тесла от маранело защо не си я возите още,или най добре иди да се запишеш във форума на форд,и там да си вярвате колко е добра тая тояга.

        Понеже когато Форд са правили ТДСИ вече е имало ЖТД на светлинни години напред,като мотор.

        Форда е създаден само по една причина, за да не бъде Опел най скапаната кола.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
          Колега кое е това време поясни за мотор на форд ТДСИ и вашта тесла от маранело защо не си я возите още,или най добре иди да се запишеш във форума на форд,и там да си вярвате колко е добра тая тояга.

          Понеже когато Форд са правили ТДСИ вече е имало ЖТД на светлинни години напред,като мотор.

          Форда е създаден само по една причина, за да не бъде Опел най скапаната кола.
          Виж сега аз не преписвам никакви услуги на Форд нито за разработването на коммон рейл-а, нито за най-добър автомобил, но откровенно казано ако ще си вземам дизел последно към фиат групата ще се обърна (освен ако не става дума за 159 ама имам да поживея докато си купя). А продажбата на Фокус-а ни няма нищо общо с колата а просто стечения на обстоятелства. Бих ли си купил Фокус? Определено особено след като така им падна цената

          Comment


          • #35
            Чудна работа, Форд е най-добрата кола а цената и пада, немските даже не са в десетката а държат цени щото минават за добри.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Mario_95 Покажи съобщение
              Виж сега аз не преписвам никакви услуги на Форд нито за разработването на коммон рейл-а, нито за най-добър автомобил, но откровенно казано ако ще си вземам дизел последно към фиат групата ще се обърна (освен ако не става дума за 159 ама имам да поживея докато си купя). А продажбата на Фокус-а ни няма нищо общо с колата а просто стечения на обстоятелства. Бих ли си купил Фокус? Определено особено след като така им падна цената
              Колега последните 10 години продавам коли и имаше един малък период от време кадето тази кола се търсеше ,след Сиера,и Скорпио,не че са нещо,ма имаха успех Форд не се доказва вече ,като добра кола.За мене единствения критерии за качество ,и рентабилност,не е некое скапано списание или форум,а е пазара,а в днешно време пазара ,е заклеимил марката,форд.Провери цените на фордове от 2007 година,и ще видиш.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #37
                Странно ми е, че Волво 850 е наааааа... края на класацията
                46. Volvo 850
                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                sigpic
                VW LADAVAGEN '81
                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                  За мене единствения критерии за качество ,и рентабилност,не е некое скапано списание или форум,а е пазара,а в днешно време пазара ,е заклеимил марката,форд.Провери цените на фордове от 2007 година,и ще видиш.
                  Верно си е Форд са по- евтини от рено даже и са на цените на фиат.
                  Lexus IS200

                  Comment


                  • #39
                    като си говорим за фокус и продажби, всяка година от производството са реализирали повече бройки примерно сравнено със 155 за целия период.
                    има изключително добре замислено и работещо окачване което дава отлично пътно поведение.
                    бензиновите зетек двигатели се ползват във формула форд. също се поставят на морган, катерхам и други.
                    колин макрей се състезаваше с фокус заедно с други именити.
                    дизеловите им двигатели са си нди на пса.
                    не може да си истински автофен и да не признаваш форд.

                    сега, ако си говорим за вторичния пазар в бг, ми тука най-отгоре и държащи цена са сигурно поло,голф,пасат и астра /леле/ които всички до една са антиколи. то добре че е така и за малко пари можеш да си вземеш "недотачвана"
                    точка

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                      Всъщност тази класация е съставена от анкета на читатели и ако се прочете в оригинал ми се струва ще разберете защо е такава и какви са мотивите за избора на повечето британци.
                      http://www.autoexpress.co.uk/car-new...s-50-best-cars
                      Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                      Незнам дали си спомняте, но 98-ма когато излезе форд фокус еба майката буквално на цялата конкуренция. А ние тук го гледахме с отворени усти... Да не говорим, че на рали шампионатите също се представяше подобаващо.
                      Ето това е ключа от бараката, да си спомним какви чувства е предизвикала дадена кола у масовата аудитория към датата на излизането й, а не сега по автоджамбазки да приказваме "такава кола на пазара няма" щото била трошка. Аз също много добре си спомням как се прехласвах по Фокуса през 98ма, а за алфа 156 да не говорим. Това бяха коли, много различни от масовите (вкл. мерцедес, ауди и бмв) и меко казано правеха впечатление.
                      '05 166 V6
                      '98 156 2.0 TS ex ...

                      Comment


                      • #41




                        Подходящо табло... за някой служебен бус.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #42
                          Ох боже намери кой да се обади



                          Извинявам се ама по-убит салон само в американки съм виждал... Най-гадното нещо в салона на всички фордове са седалките.Возил съм се и в торнео и са същото дърво. Твърди и некомфортни

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                            Колега даваш ли си сметка какви дивотии пишеш за 96 или 97 или 95 година,за независимо окачване от зад.
                            Може би не съм се изразил правилно та да го наречеш абсурд.Но масово в Класа "Голф" европейските производители от тея години са на греда отзад.......Фокус и 156 вкарват един нов стандарт в задното окачване в тея години.

                            ---------- Post added at 12:28 ---------- Previous post was at 12:23 ----------

                            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                            Колега последните 10 години продавам коли и имаше един малък период от време кадето тази кола се търсеше ,след Сиера,и Скорпио,не че са нещо,ма имаха успех Форд не се доказва вече ,като добра кола.За мене единствения критерии за качество ,и рентабилност,не е некое скапано списание или форум,а е пазара,а в днешно време пазара ,е заклеимил марката,форд.Провери цените на фордове от 2007 година,и ще видиш.
                            Не искам да се заяждам , само ще спомена че пазара в България не е особен критерии защото масовия потребител е с промит мозък.А за форд 2007 няма как да не е така защото и Фокус и Мондео са просто едни леки фейслифти , нещо като 147 след фейса.
                            Та е нормално когато продаваш стара кола в нови удежди и това е повече от очевидно цената да падат.
                            Единствено марки като VW имат властта така да промиват мозъци че накрая да си вземеш Бора за почти 2 пъти парите на голф 4 примерно....




                            ПС: Незнам кво сте се хванали за тоя форд , За мен лично Марката може да прави много добри шасите и окачвания.Доказали са го и Мондео и Фокус както и техните клонинги в Мазда отбора.Но като интериор,двигатели и качество на изработката на елементите аз лично не ги харесвам.....
                            Last edited by AR147; d.m.y г., 12:30.
                            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                            Comment


                            • #44
                              Сигурно греша но 145-та ми беше 95-та и не съм забелязал греда отзад ......сигурно е била скрита .........
                              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                                Сигурно греша но 145-та ми беше 95-та и не съм забелязал греда отзад ......сигурно е била скрита .........
                                Така е колега от 80 та година са с независимо окачване колите Бмв от 70 година, сиера, ескорт всичко е с независимо окачване колегата чел не дочел и пише дивотии ,190 мерцедес,дори и старите от 70 година са с независимо,алфа,фиат още от 70 година са така ,ма нали в този форум е преоритет да се говорят дивотии.
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X