Известие

Collapse
No announcement yet.

Купих си турбонатор и вдигнах мощността с 170 к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Мисля да монтирам един такъв и на пералнята. Не знам само с какъв омекотител ще работи най-добре???
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
      Мисля да монтирам един такъв и на пералнята. Не знам само с какъв омекотител ще работи най-добре???
      Моля за по-сериозно отношение по темата

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
        Моля за по-сериозно отношение по темата
        Добре де, с омекотителя малко прекалих .
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • #49
          Имам питане - при положение че имам V6 3.0 и съм си направил всмукателите с два дросела, ще има ли проблем ако сложа два за всеки от тях.....????
          Какво горе долу мога да очаквам.
          Моля сериозни отговори, а не некви да ми се правят на мъдри тука че от това нямало ефект.
          Мерси.
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #50
            По принцип ме учудваш че нямаш турбонатори. Доковите са турбинатори и не стават.

            Моя съвет е да послушаш Пух и да си сложиш по един на всеки дросел и после след слива на всяка глава в колекторите ....

            Мисля че ще искараш към 937 конски сили на колелата.

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение

              Мисля че ще искараш към 937 конски сили на колелата.
              ако е само за толкос не си струва Бат Николайчо да се занимава
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #52
                Да ви обърна внимание върху факта, че турбонаторите биват леви и десни. Трябва да се внимава при монтажа им на двата дросела. Ако се разменят, директно гърми моторът.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Имам питане - при положение че имам V6 3.0 и съм си направил всмукателите с два дросела, ще има ли проблем ако сложа два за всеки от тях.....????
                  Какво горе долу мога да очаквам.
                  Моля сериозни отговори, а не некви да ми се правят на мъдри тука че от това нямало ефект.
                  Мерси.

                  Ми Батка, с тоя турбонатор, ще трябва пак да режеш калници, защото ще са ти нужни минимум 335 гуми за отзад. И спирачки от Сканиа с водно охлаждане на апаратите, че иначе ще се претрепеш. Но на Серес очаквай време под 1 минута.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #54
                    Ба`х мама му, колко съм прост....
                    Пролетта махнах тамън 5 турбонатора от всмукателния колектор и ся к`во - дай кинти за нови...
                    Направо ще се гръмна, такава недалновидност.

                    П.П. Направо се замислям дали да не си купя Грейт Уол, те поне нямат нужда от подобрения, що`т са перфектни, като всяко китайско менте
                    Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                      Но на Серес очаквай време под 1 минута.
                      Ето за това говорим - ще обсъдя нещата с проектанта и дизайнера на проекта си за да видим как ще е най - добре да ги монтираме.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #56
                        Имам въпрос . Турбинатора оказва ли влияние върху жените ? Може ли да се ползва като " пуси магнит " ? Колко най-много могат да се монтират на кола с 3+1 места , за да не я претоварим от към евентуален пуси наплив ? Благодаря
                        145 1.6 ТС '97 ех.
                        145 1.9 JTD '00
                        307 CC 2.0 '04

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                          Имам въпрос . Турбинатора оказва ли влияние върху жените ? Може ли да се ползва като " пуси магнит " ? Колко най-много могат да се монтират на кола с 3+1 места , за да не я претоварим от към евентуален пуси наплив ? Благодаря
                          'Начи, освен че биват леви и десни, турбонаторите са също така мъжки и женски.
                          Трябва много да се внимава какво купуваш, че да не привлечеш грешната плячка...
                          Alfa Romeo 166 3.0 V6
                          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                            По принцип би трябвало да ви накажа и изтрия темата!!!!
                            Но може да е полезна за колегите.
                            Тъй като и аз си сложих въпросния турбинатор, като го поръчах директно на Стелта /щото Доко много твари в цената че имало търсене/
                            И резултата е зашеметяващ.
                            Вижте графиката по долу.....
                            Ако някои се колебае бих го посъветвал да побърза, докато не са вдигнали цената.
                            Не по принцип, а по правило.Ти си безпринципен
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #59
                              А как се познават ? Предполагам имат отличителни знаци , или да се доверим на дистрибутора ? Доко , друже ... няма да ме излъжеш , нали ?
                              145 1.6 ТС '97 ех.
                              145 1.9 JTD '00
                              307 CC 2.0 '04

                              Comment


                              • #60
                                Моля лицето Г. Пайчев да се намеси и да разчисти ненужния подигравателен спам, все пак това е сериозна тема.....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X