Известие

Collapse
No announcement yet.

Авто аларма или втори ключ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Би трябвало да е антенния усилвател за радиото.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      ---
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 14:35.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
        А не е ли задьлжително да е двуканално? Като гледам схемата на централното, сьщото е като при 146. Гледайки разликата м/у дву и три канално, едноканалното може да се окаже с едно реле.
        Действително едноканалното е с 1 реле, но това не е проблем тъй като логиката според която се задейства релейния изход е програмируема, примерно като NC или NO или кратък импулс.
        Това е напълно достатъчно, защото и централното по отношение на входното си въздействие работи като Т тригер.
        Не знам защо при модула от схемата на 156 има отделен вход за изхода на приемника. При 166 - цата двата изхода на приемника са свързани направо паралелно на девиаторите на вратите (означените пинове 15 и 16 от горната схема) . Така при кратковременно окъсяване на тези 2 пина централното последователно ще заключва и отключва.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          ---
          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 14:35.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
            Разгледах го току що. В режим едно и с едно реле може да се получи, обаче става грозна история.
            Пьрво - няма да може да се използва ключьт
            Второ в едното полужение релето ще консумира посоянно.
            При 146 тригерьт е RS , като гледам и при 156 е така.
            Режим 1 определено не е най-подходящият. Най подходящ е режим 6.

            Ако разглеждаме двата входа като R и S, действително логиката е на RS тригер.
            Това обаче не е необходимо поради наличието на нулев потенциал винаги на някой от входовете.
            Заради това, ако окъсяваме импулсно тези 2 входа логиката става тази на Т тригер. Т.e - всеки импулс води до преобръщане на предишното състояние.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              ---
              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 14:37.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                Не, работи си като RS. Серия нули на R води до еднократно обрьщане на сьстоянието, ако преди това е било в "другото". Сьщото е с S. Поне при 146 гарантирано е така.
                Съгласен съм, но така трябва да се ползват и двата канала на приемника. Единия да замасява R -входа а другия S - входа.
                Това което аз предлагам работи чудесно с единия канал на дистанционното - NO контакт, свързан между R и S и затварящ за 0,5 сек. винаги, когато има подадена команда.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  ---
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 14:34.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    Така би станало, стига времето за "задьржане" на релето да е под секунда. Инак рискуваме да се вьрне в обратно полужение механизма. Видях че му дават секунда в описанието. Абе... по добре колегата да си вземе двуканално, да "си вьрже гащите".
                    С продължителност на импулса от 0,5 сек. си работи безпогрешно.

                    И да не забравяме все пак и, че хората са свикнали да отключват и заключват АР с натискането на един и същи бутон. А вторият канал може да се ползва примерно за отваряне на багажника там, където има електрическо такова. Или за нещо друго.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Днес се разрових,открих модула,открих и управлението.
                      Управлението е закрепено под тапета на горната част на багажника,а модула на централното е зад жабката,за да се достигне до него трябва да се демонтира цялата жабка.
                      Ако правилно разбирам схемата колега,трябва да окъся сивия и черния за да задействам команда отключи/заключи?
                      Не посмях да окъсявам,защото на схемата са 5 извода,а на управлението при мен има 6?
                      Attached Files
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от knifemaniac Покажи съобщение
                        Днес се разрових,открих модула,открих и управлението.
                        Управлението е закрепено под тапета на горната част на багажника,а модула на централното е зад жабката,за да се достигне до него трябва да се демонтира цялата жабка.
                        Ако правилно разбирам схемата колега,трябва да окъся сивия и черния за да задействам команда отключи/заключи?
                        Не посмях да окъсявам,защото на схемата са 5 извода,а на управлението при мен има 6?
                        При теб са 6 проводника, защото този от пин 2 го има като окабеляване, но не се ползва (не е ясно, за какво служи).

                        реално значението на пиновете е следното:

                        2 - не се ползва
                        3 - +12V - постоянни
                        4 - шаси
                        5 - управление на централното - изход 1
                        6 - управление на централното - изход 2
                        7 - +12V - при контакт.

                        Би трябвало да са така означени на снимката:




                        Направи следното:

                        1 - Изключи буксата от приемника.
                        2 - Провери дали на пин 3 има +12V постоянно и на пин 7 - +12V на контакт.
                        3 - Ако това е вярно, бодни един проводник в пин 4
                        4 - С другия край на проводника допирай последователно пинове 5 и 6 и виж дали централното сработва.
                        5 - Ако дотук всичко е наред, пробвай да окъсиш за кратко пинове 5 и 6 и виж дали централното пак ще сработва. Би трябвало при това окъсяване да редува отключване и заключване при всяко окъсяване.



                        PS:

                        Видях за какво служи пин 2 - за връзка към фабрична аларма а така също това е и К - линията за програмиране на приемника.
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:29.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Благодаря ти колега,довечера ще направя проверката.
                          Last edited by Zlobich; d.m.y г., 15:21.
                          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                          Comment


                          • #28
                            Всичко е точно както си го написал колега.
                            Остава само да монтирам допълнителен блок за управление на модула на централното,или направо цяла аларма. Благодаря ти.
                            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                            Comment


                            • #29
                              Хубаво!

                              Като решиш, какво ще вземаш, дай конкретна схема и ще помагаме, ако трябва за свързването.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Ако позволи колегата автор и аз да се включа но с въпрос?

                                по този описан начин може ли да се свърже аларма към този модул,и да се задейства със централното като се заключи да се активира алармата а като се отключи да се се активира ,става въпрос за проста аларма без имобилайзери и тнт,само за пищенето,целта ми е да нямам второ дистанционно?

                                ходил съм при доста алармаджии и ми казват че е невъзможно,но тук в провинцията съм сигурен че не са много наясно!
                                Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                                Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                                Comment

                                Working...
                                X