Известие

Collapse
No announcement yet.

За Виена през Сърбия или Румъния ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При отправна точка Разград, може би наистина ще е по-добре през Румъния.
    Пътищата не са зле, просто липсва магистрала на много места.
    Иначе разликата през Сърбия ще е около 170км.
    Няма да сбъркате от където и да минете.... а лично аз бих направил кръгче - нагоре от едната страна и надолу от другата страна
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
      Ако има запознат колега или скоро е патувал нека сподели по разумния маршрут че митове и легенди доста.

      През Румъния да не ти посича акъла.По миналата есен и аз така да слушам тоя и ония,да мина през Румъния.После си посипвах главата с пепел.А1 аутобана Арат-Букурещ са хванали почти целия да го прават и много малка част беше отворен от него.Целия трафик минаваше по второкласни пътища,през кърпатите които са забраени от господа още от времето на Чеушеско.Като прибавим това и че румънците карат с качулата на главата,пътуването ми през Руминия се оказа подобаващ сценарий за филм със заглавие ,,Тръгнах към България,но през 9-тата порта на ада,, От тогава пера само Сърбия.Цяла Сърбия е почти само на аутобани,които са стъкло.Ще ти излезе 10 евро цялото минаване през Сърбия.Спазвай им само ограниченията на аутобаните от 120км/ч и няма да имаш ядове
      Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 22:55.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #18
        Добре де Веско, минал си преди две години оттам, смяташ ли че мнението ти е меродавно ???
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
          Добре де Веско, минал си преди две години оттам, смяташ ли че мнението ти е меродавно ???


          Смятам да,защото и друг път съм бил в Румъния и пътищата са и толкова объркани и зле че България е провинция Бавария в това отношение.На дължина Румъния, Джурджово(от където трябва да влезе колегата)Арат(откъдето трябва да излезе и влезе в Унгария е над 600км и за две години едвали ще са построили тая магистрала А1 Букурещ-Арат.Над 600км по второкласен път през кърпатите с целия румънски трафик,препоръчително е на тръгване първо да минеш през църква и да се помолиш да останеш жив и здрав,да не си с ниска кола,защото можеш да останеш без предня броня,пътя на места е на вълни.Да си вземеш задължително навигация+2 резервни гуми.И въпреки това шанса е голям когато стигнеш във Унгария да си с потрошено окачване.И ще ти се отще и Виена и Париж и т.н.


          П.С. Абе ако си търсач на силни усещания,можеш да влезеш във филм на Тарантино ала минут
          Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 00:25.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #20
            За мой късмет говорих снощи с тираджия твърдо през Сърбия тва Арад България има случай ако си по късметлия да се минава за 16ч при голям трафик и лош път относно думите на колегата тези румънци са откачени по мой наблюдения от 2 ходения до Букурещ невероятни манвери и изпревярвания...
            Благодаря на всикчи колеги включили се в темата.Админите ако решат могат да я препместят на по правилно място да е полезна достъпна на всики.
            Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
            0w40 Shell Helix Ultra

            Comment


            • #21
              Зимата не е най-удачното време за такива пътешествия по шосе, но щом си решил, най-добре карай през Сърбия - главните пътищата там винаги са били по-добри и подържани, от тези на братския румънски народ, въпреки войната.
              Мамалигарите са си мурдари като нас в това отношение и крадат яко, както парите за пътища, така и пътуващите спрели около пътя.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #22
                Твърдо през Сърбия...Но внимавай на Сръбските магистрали всеки път като съм минавал има изхвърчали нотляво или отдясно коли.Успех !
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #23
                  В Унгария също внимавай,със ограничеята на пътя,че по голям мръсник от маджара няма!Аз съм брал ядове там.Също внимавай и за крадци в Унгария.Крадат по зле от румънските цигани.В Унгария на паркинг за пръв път видях през живота си табела ,,Внимание крадци! ,,
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #24
                    Реално, при скорости ДО 20км. над ограничението, никой не те закача за нищо!
                    Дори местните те задминават изненадващо бързо
                    Не оставяйте колата без надзор за повече от 5-10мин. и ВИНАГИ си носете документи/пари във вас, когато всички слизате от колата.
                    Всъшност не мисля, че ще имате някакви проблеми, защото предполагам ще пътувате по светло
                    Успех и снимайте, да има какво да разказвате!


                    П.П.
                    Аз пък съм давал 50€ рушвет в Хърватска
                    Полицаят ми говореше на някакъв руско-сръбски диалект
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Батенце човека на хърватски си ти е говорил

                      PS Нали щеше да минаваш?
                      www.facebook.com/workshox

                      Comment


                      • #26
                        Е, да де, майтапим се


                        Щях, ама, те, на....
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Този маршрут съм го минавал служебно последно преди 2 месеца...
                          Русе-Букурещ-магистрала за Питещи-Арад-Будапеща-Виена - около 12 часа път....
                          Пътя е супер, няма дупки, има си магистрали, които са страхотни, по американски дизайн , е кара се доста второстепенни пътища, но за мен те приличат на нашите магистрали, но се кара по-бавно.
                          Винетка Румъния мисля 5-6 лв, Унгария е 10 евро.

                          Аз на твое място бих отишал по единия маршрут, на връщане през другия, заради тръпката и да се разходиш.

                          Има три варианта.
                          Разград - Видин - Арад и т.н
                          Разград - Румъния .....
                          Разград - Сърбия
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #28
                            [QUOTE=rusiq86;1400223]
                            Винетка Румъния мисля 5-6 лв, Унгария е 10 евро.


                            Винетка за Румъния 5 евро-7 дневна,за Унгария 12 евро-10 дневна,За Австрия 10 евро-10 дневна и задължително светлоотразителна жилетка в багажника за Австрия.Дунав мост Русе вече не си спомням, нещо в порядъка на между 2-3 евро.
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
                              Ако има запознат колега или скоро е патувал нека сподели по разумния маршрут че митове и легенди доста.
                              Koлега, гледам че си от Разград, карай дунав мост- букурещ- Питещ , Слатина, и после по долния път Крайова, Дробета , Тимишоара, и вече която граница искаш. Кеф ти Арад кеф ти Ченад (Cenad) . Минавал съм през втората, супер е спокойно, щото е малка граница. Докато Арад я карат всички. Винетките вече си ги прочел какви пари са, зареждай на време ако си с АГУ, че не навсякъде има. Ако си дизел или бензин , бензиностанции-бол. Не вярвай много на знаците, понякога са доста далече от реалността. И както по-горе прочетох , пази се от рацери които правят най-ненормалните изпреварвания които съм виждал за толкова години пътуване. Пази се и от циганите по паркинзите, доста са бързи с ръцете. Гледай по бензиностанции, да си плащаш с карта ( дебитна или кредитна ) , щото по трънският курс яко работят, и Румънците, и Унгарците също. И не забравяй да си лепнеш винетката за Австрия на прозореца, щото онея камери засичат и на следващият изход, си вече спрян ( случи ми се вече ) . И си пази и касовата от винетките, като доказателство, понякога се заяждат.
                              Virus Alfa

                              Comment


                              • #30
                                Ако колегата не е тръгнал, миналата пролет пътувах до Чехия. Избрах маршрута през Сърбия, Словения, Хърватска, Австрия, Чехия. Като изключим началото на Сърбия, след Ниш навсякъде се кара по магистрали в много добро състояние (пътя до Ниш също е в много добро състояние). В Словения, Хърватска и Австрия има много удобни паркинги за почивка. Ако си на газ в Словения и Австрия на малко места има по бензиностанциите, така че си прави сметка за зареждането. Като изключим Австрия и Чехия винетните такси и тол таксите (в Сърбия "пътерина") плащай с карта, както и горивото, защото навсякъде приемат евро в брой, но връщат в местна валута, която после си биеш в главата, а и те цакат с много дървен курс. В Словения например литър газ ми го хванаха на цена от 2.60лв./л. Никъде не съм имал проблем, освен на едната словенска граница, където просто претърсиха основно багажа и колата за контрабанда (такава ни е славата). Словенската винетка не е за 10 дни, а за 7 и е най-скъпа (по-скъпа и от австрийската - най-малко дни, най-много пари, ако не се лъжа 14 евро). В Австрия и Хърватска - 10 евро. Пътуването и на отиване и на връщане ми отне 14 часа, като и в двете посоки съм правил две почивки за по около полвин час. На отиване навсякъде спазвах ограничнията + максимум 10км./ч. отгоре. На връщане вече бях скапан и цяла Сърбия по магистралите карах 180-200км./ч/ и пак същото време - ти си прави сметката дали си заслужава риска. Глобите са нечовешки и доколкото знам не можеш да напуснеш нито една от страните без да си платиш глобата. Дано съм бил полезен, успех.
                                Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                                Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                                Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                                Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                                Comment

                                Working...
                                X