Известие

Collapse
No announcement yet.

що е туй Мазда РХ8 и има ли почва ванкеловия матор у нас?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Оп, пропуснал съм въпроса с местата, те понеже задните седалки на рх-а стават за нещо различно от чанта . Въпреди това самоубийствените врати изглеждат готино като са отворени.

    Comment


    • #32
      https://www.youtube.com/watch?v=IJZFXLU1kx8

      Comment


      • #33
        Гт-то е много по-кола, но с този 3.2 вероятно разхода на гориво ще е висок в града.

        Comment


        • #34
          На село нисък ли ще е ?
          Хора не спамете излишно освен Мурджев и аз друг имал ли е допир освен на снимка до РХ-а ?

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Boondock Saint Покажи съобщение
            Динко, аз разбрах, че таз кола е доста сложна материя засега съм се спрял на ГТ или ще чакам Джулиета да поевтинее още
            Колко да е сложна - има няколко движещи се части. Комплекта за ребилд струва 1500 долара някъде , ако не се направи навреме има поражения по ротора и по корпуса и там вече цените са други.
            На много места пише че е вредно да се кара на ниски обороти , натрупва нагар или нещо подобно и поне 2 пъти седмично трябва да я покараш с 9к оборота. Другата причина да се разваля често е че трябва да се гледа по-често маслото и да се долива.
            Класическа дрифт кола е това , не става да се возиш в града спокойно, евентуално нощем да пилиш гумите по завоите.
            Разхода е малък сравнено с Busso , звука също не става като сравниш с Busso.
            Първоначално публикувано от Кайо Покажи съобщение
            Колата я бива мноу,проблема е,че тук нема кой ги праи тия матори,чарколяк еФтин от щатите бол за тоя ванкел...
            Бе арна е,аз ако има такава хафтомат бих се замислил сериозно....качвал съм се,басимо арните седалки,ГТА-то вода да им носи на тия седалки..
            Има автомати, но в щатите и смисъла и се губи с автоматика с който се продава.
            ...

            Comment


            • #36
              Аз имам около 200 километра изминати с такава кочина с десен волан .. като шофьор. Нищо не разбрах от тея 230 коня .. или там колко беха.
              Alfa Romeo JTD - powered by 140 Монтански бизоня

              Comment


              • #37
                http://www.mazdarotaryparts.com/brx-...--b-1280-p.asp

                4K Паунда е нов двигател нищо работа...

                За сравнение ето 230 коня двигател за СААБ http://www.saabsunited.com/2012/03/n...-in-stock.html
                С мноооого по дълъг живот
                Last edited by Orm; d.m.y г., 23:14.
                Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                Comment


                • #38
                  Всички сте дилетанти по отношение на дискутирания двигател и не успявам да разумея, каква е тази мания за величие.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Така,малко и аз да се изкажа за тия ванкели.Като бивш маздаджия доста се интересувах от RX8 дори замалко не купих.Както каза един от колегите по скоро колата е капризна и ако и ходиш по гъза няма да имаш ядове.Най важното първоначално при покупка е да се измери компресията доколкото си спомням 8-9 е екстра,под 6 бегай.Единствения проблем по двигателя е когато натрупа нагар,а той се натрупва от ниски обороти както казаха пак по горе,и неподходящо масло.От мазда препоръват минерално тъй като изгаря по пълноценно,има и на мазда което си е за ванкел не е скъпо просто е по-различно.Това deflood за което споменахте не е наводнена,а се получава когато двигателя не е загрял и го изключиш,тъй като впръсква и масло то не изгаря и се натрупва по роторите,като и затова си има решение задържаш на 3000 оборота мисля беше около 20 секунди и изключваш двигателя както си е в обороти.Ремонта на такъв двигател е лесен друг е въпроса до какво състояние е повреден.Първоначално се износват уплътненията по ръбовете на роторите,ако се ремонтира навреме ще смениш само тях и още няколко подобни пластинки и пружинки и ремонта излиза около 1500-2000 лева.По-големия проблем е когато това уплътнение се счупи тъй като е твърд материял надира ротора и стените и тогава излиза солено.Само за справка един ротор от щатите е около 700 долара.Относно нагара иначе който се получава има специялен спрей,морска пяна му казват който се пръска вътре и почиства мизериите.Абе занимавка си е но с малко повече информация и желание може да се подържа дори и таквоз чудо.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                      Всички сте дилетанти по отношение на дискутирания двигател и не успявам да разумея, каква е тази мания за величие.
                      Ко? Не....
                      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                      Comment


                      • #41
                        Оказва се, че двама са виждали на живо този двигател и вече се изживяват като доайени.
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Ааааа ... оди яж котки уеее ... ко ни праиш сечено ся на темата
                          Alfa Romeo JTD - powered by 140 Монтански бизоня

                          Comment


                          • #43
                            Хаха навсякъде трябва да се каже по нещо няма как ... Пък относно котките вече в 3-та тема му ги препоръчват хахаха ... Може да не е като едно време в тоя форум ама винаги намирам в коя тема да се забавлявам ... И малко по темата все пак ... Митко с голям Матор не се ли вписва в изискванията за градска кола ... Скоро даже гледах доста приятни спортни модели на фиат 500
                            sigpic
                            33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                            Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                            Comment


                            • #44
                              Тъй като темата се поизчерпа, ще си позволя да ви отговоря :

                              Момчета, не се дразнете, просто се опитвам да ви покажа, как се виждат нещата от друга гледна точка, малко по-различна от вашата, а то според мен е нормално като се има предвид разликата във възрастта.

                              Не се опитвайте да ми вмените вина, затова, че се включвам в много теми и много знам. Знам, не защото съм голяма работа, а защото съм живял повече от вас, имал съм различни ситуации и съм придобил по-голям опит.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Това дето го писах аз беше в кръга на майпата ... както и темата .. и целия раздел.

                                Не съм имал нищо лично и конкретно .. най-малкото не се познаваме.

                                Респект от възрастта ти имам, но в доста случаи тя не е мерило и критерий за богат житейски опит и прочее.

                                Поздрави
                                Alfa Romeo JTD - powered by 140 Монтански бизоня

                                Comment

                                Working...
                                X