Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква да е следващата ми кола ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз к'вото имах го казах на Шокса над линия=======.




    Останалото под линия е за mirchozo .Той си търси дизелка доколкото разбрах.


    В този смисъл никой не брои дизелите за спортни автомобили, но Шокса натам насочи разговора и как този който имал пари си купувал ауди RS, Bmw, mercedes...а другите безпаричните си купували алфа "със сърце", щото били много "сърцати", ама без пари...


    И аз много не схващам, защо mirchozo ще иска "нов внос", тоест друг втора употреба...???

    И затова писах за Джулията че не е кой знае колко по-различна от 156цата, като изключим 3.0 битурбо бензин и дизел.Тези двигатели ще си струват парите, защото ще са нещо коренно различно от досегашните за алфа.


    Ама mirchozo може да иска разнообразние..."омръзнала му е тази порно актриса и да иска нова"-както казваше един познат...

    Колкото повече коли/жени, толкова повече...


    А, за дизелите Оги не си съвсем прав, макар че и аз не ги "броя" за спортни-все пак помним как преди 10-на години 24-те часа на Льо Ман ги спечели за първи път дизелов автомобил Ауди R10 TDI https://bg.wikipedia.org/wiki/24_%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%9B%D1 %8C%D0%BE_%D0%9C%D0%B0%D0%BD... Не че ще си купя такъв състезател дизелов, но все пак е факт...

    Оги ти не менка ли и ти една камара хавтомобили?К'во се чудиш сега на Мирчозо???


    Предпочитам бензинови състезатели.Но зависи за какво ще използваш един автомобил- големите спортни бензини не са за "ежедневки", особено в големите градове където всеки може да те удари/зажули...

    Това са автомобили за свободното време и за забавление...В Западните държави отдавна са го осъзнали това и хората с пари си пазят ламботата, фераритата и т.н. от навъртане на километраж...

    Има хора които си карат ламботата от София до морето лятото с Тир/автовоз и след "сезона" си ги връщат по същия начин...

    Предпочитам бензинови състезатели.Но зависи за какво ще използваш един автомобил- големите спортни бензини не са за "ежедневки", особено в големите градове където всеки може да те удари/зажули...

    Това са автомобили за свободното време и за забавление...В Западните държави отдавна са го осъзнали това и хората с пари си пазят ламботата, фераритата и т.н. от навъртане на километраж...

    Има хора които си карат ламботата от София до морето лятото с Тир/автовоз и след "сезона" си ги връщат по същия начин...


    Най-вече зависи как ще ползваш автомобила си- за свободно време/забавление или за работа/семейство.Не ми се струва логично да си купиш Акура или БМВ М5, за да си разхождаш семейството с него ...
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #32
      Това за Виена не съм го казал, за да обяснявам кой къде ходи и колко е велико, а просто давам пример, че тая кола, която дава 13-ки ми вози и семейството безпроблемно на пътувания от над 1000км посока, а не е тунингована до краен предел и да не можеш до морето да отидеш спокоен, че нещо няма да роди по пътя, защото има и доста такива, които многократно са ми хвърляли ръкавицата и сигурно са вървяли осезаемо повече, ама пак казвам какво от това.

      Относно Италфест-а мисля, че на всички е ясно, че идеята на това водене не е била да обявявам колата и точка. Това мисля всеки го може. Идеята е да се пускат лафове и бъзици, за да е леко раздвижено в моментите, в които има организационни дупки и няма точно тогава какво да се гледа. Никого не съм обидил и не деля хората на имащи и нямащи.

      Пожелавам всеки му RS, S, M, AMG и т.н., защото това са все расови коли и там косури не се гледат.

      Просто за мен е непонятно как има хора, за които отговора на всеки въпрос що се отнася до колебание между няколко автомобила винаги е Алфа Ромео...
      www.facebook.com/workshox

      Comment


      • #33
        Всичко е според възраста...от начало почваш на селски момичета,след това минаваш на градски кифли... и после отиваш на сериозни зрели жени пиещи сериозно които държат яко на бой и на секс и изкарващи пари Ако искате най-доброто първите две фази ги прескочете




        Сега извън кръга на шегата,човек свикне ли на голяма кола,трудно после се качва на по-малка...което е един + за волвото,якото парно втори+,ефтиното и здраво окачване трети+


        А и ако искате да прескочите успешно първите две фази от по горе написаното търсете си кола за улегнал мъж,а не за ,,ненаиграли са,, момченца...
        Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 22:41.
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
          Това за Виена не съм го казал, за да обяснявам кой къде ходи и колко е велико, а просто давам пример, че тая кола, която дава 13-ки ми вози и семейството безпроблемно на пътувания от над 1000км посока, а не е тунингована до краен предел и да не можеш до морето да отидеш спокоен, че нещо няма да роди по пътя, защото има и доста такива, които многократно са ми хвърляли ръкавицата и сигурно са вървяли осезаемо повече, ама пак казвам какво от това.

          Относно Италфест-а мисля, че на всички е ясно, че идеята на това водене не е била да обявявам колата и точка. Това мисля всеки го може. Идеята е да се пускат лафове и бъзици, за да е леко раздвижено в моментите, в които има организационни дупки и няма точно тогава какво да се гледа. Никого не съм обидил и не деля хората на имащи и нямащи.

          Пожелавам всеки му RS, S, M, AMG и т.н., защото това са все расови коли и там косури не се гледат.

          Просто за мен е непонятно как има хора, за които отговора на всеки въпрос що се отнася до колебание между няколко автомобила винаги е Алфа Ромео...
          ОК...започваме да се разбираме и без да се познаваме....относно италфеста, мнението си за теб съм го поснал в темата преди около година....http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=185
          Наблегнах на отношението......акъл, кой каква кола да кара никога не съм си позволявал да давам.......то е много специфично....
          Изказването ти здравината на Алфа е много крайно....и не съм съгласен...имам 26 годишна....до сега съм сменил само гарнитура на главата без други последствия по мотора.....а като беше 20 годишна ходих с нея до Деярбекир без да каже мър....не изпитвам притеснения да тръгна на път с Алфа....не съм чак толкова промит мозък...оценявам и другите марки, но Алфа си ми е на сърце....и т.н...
          Пожелай ми нещо друго....))
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #35
            Язе па сменявам ли 55-цата ще е със е34......нЕма кинти за друго
            Alfa 155 1.9TD '97 EX
            Alfa 166 2.4 JTD EX
            Alfa 156 2.4 JTD

            Comment


            • #36
              И двата дизела на Волвото са френски и докато за 2.0 мога само добри думи то 1.6 е такъв боклук че не е истина,имах го в Мазда 3 то не бяха турбини,то чудеса и накрая причука,та приключение докато намеря читав блок с читав вал,моя съвет бягай от този мотор.В контекста по горе,че Сеата си е Ваген с което съм съгласен,то това Волво си е Форд Фокус отвсякъде.

              Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

              Comment


              • #37
                За мен към момента в тоя сегмент 7-10к лв. има два дизелови агрегата които са широко разпостранени и заслужават внимание. Единия е италианския 1.9 150 JTD коня, слаган във Алфа, Фиат, Опел, Сааб и Кадилак, а втория е френското 2.0 16v. HDI монтиран на Пежо, Ситроен, Волво, Форд. Както вече казах това са може би най-разпостранените двигатели и както каза дигиталния са "златната среда" откъм разход/вървеж. Така че избора е огромен и да се робува на дадена марка например Волво което е страшно а да речем Форда е боклук са глупости, защото реално за два еднакви автомобила с различни ламарини
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #38
                  Я, саапа бил с талянско сърце.Нещо като зебрата бяла на черни ивици ли е или е черна на бели ивици.Пак има талянска следа.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    За мен към момента в тоя сегмент 7-10к лв. има два дизелови агрегата които са широко разпостранени и заслужават внимание. Единия е италианския 1.9 150 JTD коня, слаган във Алфа, Фиат, Опел, Сааб и Кадилак, а втория е френското 2.0 16v. HDI монтиран на Пежо, Ситроен, Волво, Форд. Както вече казах това са може би най-разпостранените двигатели и както каза дигиталния са "златната среда" откъм разход/вървеж. Така че избора е огромен и да се робува на дадена марка например Волво което е страшно а да речем Форда е боклук са глупости, защото реално за два еднакви автомобила с различни ламарини
                    това си е абсолютен факт!
                    значи моята идея коя да ми е следващата кола е доста сложно реализирумема, от една страна съм фен на Рейндж Спорт (стария) от друга на Волво ХиксЦе ... обаче не знам защо продължавам да съм си фен на Алфата онзи ден се качих с нея до една хижа Бонсови Поляни над Горна Баня без да закачи нищо с пода на магистрала при 220 ми харчи 7 литра на сто - дайте ми нещо по-добро и ще се съглася с вас ...

                    ---------- Post added at 01:34 ---------- Previous post was at 01:33 ----------

                    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                    Я, саапа бил с талянско сърце.Нещо като зебрата бяла на черни ивици ли е или е черна на бели ивици.Пак има талянска следа.
                    Сааб-а е Алфа от 90-те години на миналия век

                    Comment


                    • #40
                      Та-а-а-а...Кой каза в тази тема, че от дизелите не ставало спортни автомобили:https://www.youtube.com/watch?v=3ftRFmsxOTA
                      Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 06:35.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        За мен към момента в тоя сегмент 7-10к лв. има два дизелови агрегата които са широко разпостранени и заслужават внимание. Единия е италианския 1.9 150 JTD коня, слаган във Алфа, Фиат, Опел, Сааб и Кадилак, а втория е френското 2.0 16v. HDI монтиран на Пежо, Ситроен, Волво, Форд. Както вече казах това са може би най-разпостранените двигатели и както каза дигиталния са "златната среда" откъм разход/вървеж. Така че избора е огромен и да се робува на дадена марка например Волво което е страшно а да речем Форда е боклук са глупости, защото реално за два еднакви автомобила с различни ламарини
                        Мога да добавя и CDI от 99г до 2003г без значение с 4, 5 или 6 цилиндъра.
                        Now: 156 2.5 V6 24V
                        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                          Та-а-а-а...Кой каза в тази тема, че от дизелите не ставало спортни автомобили:https://www.youtube.com/watch?v=3ftRFmsxOTA
                          оуууу какви са тези кЮмюрници бре? туй пуши кът печка Пернишка либов ебасимо

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
                            оуууу какви са тези кЮмюрници бре? туй пуши кът печка Пернишка либов ебасимо
                            Трябва си изкараш кюнеца през предният капак, за да си в час...))
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                              Трябва си изкараш кюнеца през предният капак, за да си в час...))
                              ама тогаз ще наруша геометрията на аеродинамиката а тва го е създал Джоджето Джуджаро дейба абе мойта кола я е създал Микеланджело бре какви пернишки лЮбви какви кюнци - туй е за рацерите неземни ей кът оня от Стара Гъзора

                              Comment


                              • #45
                                Мда, поредната насрана тема, давайте...
                                Точно 3-4 смислени мнения, от там нататък "кой е по по най"...
                                Срам ме е че попитах изобщо.

                                Пс Благодаря на колегите които казаха нещо смислено по темата и въпросните каляски.
                                Можете да удряте катинара с време, тъй тъй нищо смислено няма да има оттук нататък.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X