Известие

Collapse
No announcement yet.

Фланци за джанти...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Фланци за джанти...

    Колеги много се чудя дали да не си взема едни такива http://www.ebay.co.uk/itm/DIRENZA-HU...wAAOSwNRdX9iS7

    Няма да сменям джанти , просто искам да изкарам гумите на нивото на калниците. Само че според мен това нещо ще влияе и на окачването. В смисъл с 3-4 сантима фланец и натоварванията върху колелото ще се променят сигурно.
    Въпросът е дали промяната ще е значителна, и няма ли да стане така че всяка седмица да сменям предница заради тях А и как може да се промени поведението на колата на пътя при скорости над 160км/ч (а и про пониски също де )
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

  • #2
    Чак пък всяка седмица предница да правиш.... Едва ли Нали за швед говорим, а не за алфа все пак хах

    Точно тея дето си ги пуснал са малки 15мм ,няма да ти попилеят колата-споко. Реално все едно си сложил джанти с по-малко ЕТ
    Най-много да усетиш, как колата следва по-силно наклоните на пътя
    Погледни за комплект 4pcs, излизат на по-добра цена понякога....и аз търся също в ebay но 25мм
    146 Turbo

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
      Чак пък всяка седмица предница да правиш.... Едва ли Нали за швед говорим, а не за алфа все пак хах

      Точно тея дето си ги пуснал са малки 15мм ,няма да ти попилеят колата-споко. Реално все едно си сложил джанти с по-малко ЕТ
      Най-много да усетиш, как колата следва по-силно наклоните на пътя
      Погледни за комплект 4pcs, излизат на по-добра цена понякога....и аз търся също в ebay но 25мм
      Ми точно това е че на око (не съм мерил още) ще ми трябват поне 40мм
      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
        Колеги много се чудя дали да не си взема едни такива http://www.ebay.co.uk/itm/DIRENZA-HU...wAAOSwNRdX9iS7

        Няма да сменям джанти , просто искам да изкарам гумите на нивото на калниците. Само че според мен това нещо ще влияе и на окачването. В смисъл с 3-4 сантима фланец и натоварванията върху колелото ще се променят сигурно.
        Въпросът е дали промяната ще е значителна, и няма ли да стане така че всяка седмица да сменям предница заради тях А и как може да се промени поведението на колата на пътя при скорости над 160км/ч (а и про пониски също де )
        ако колата йе с предно предаване задълже фланци само отпред обаче и да, няма промяна в геометрията на окачването но! получаваш по-широка предна следа и това безумно много ти подобрява управлението в завои гледай Ситроен CX

        Comment


        • #5
          Е, ай ся.... Мен никой не може да ме задължи да не си сложа фланци и на 4-те колела

          Иначе това 40мм на гума ли го мериш, не разбрах?! Ако е така....ми се струва доста ще натовариш лагерите
          А и управлението за ежедневни нужди няма да ти хареса
          146 Turbo

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
            Е, ай ся.... Мен никой не може да ме задължи да не си сложа фланци и на 4-те колела

            Иначе това 40мм на гума ли го мериш, не разбрах?! Ако е така....ми се струва доста ще натовариш лагерите
            А и управлението за ежедневни нужди няма да ти хареса
            А не знам , не съм го мерил ама така ми изглежда ...
            Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
              В смисъл с 3-4 сантима фланец и натоварванията върху колелото ще се променят сигурно.
              3-4 сантима на страна отпред е твърде много......
              Производителите имат добър софт за изчисляване на що годе добра геометрия.......лагерите ще се товарят много повече отпреди.......при висока скорост ако влезеш в коловози на тирове ще го усещаш много повече.......
              Променят се и други неща при завиване на волана, но там влизаме в много обяснения.......
              Лично аз не бих слагал по дебели от 1 см фланци......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Аз се прецаках вече с 20милиметрови...тъй като не намерих 25

                Че и 4 броя дейба....
                Attached Files
                146 Turbo

                Comment


                • #9
                  Приятели кажете има ли вибрации, когато фланците са правени в БГ. Мой познат ми направи 18 мм за моята, но ми казаха, че при правените/не купени от вън и т.н./ след 130 км имало вибрация. Говоря за преходни, не за адаптивни. Дайте да разнищим темата както си трябва!! Благодаря!
                  146 1.6 Boxer 103 EX
                  155 1.7 TS 115 EX
                  145 1.9 JTD 105 +Chip - Maximum Overdrive EX
                  156 1.9 JTD 115 +Chip - Maximum Overdrive, My Love

                  Comment


                  • #10
                    Абе май по добро от оригинала няма... Доста неща изчетох, всичките правят някакви сметки, изчисления, което означава че геометрията се променя във всички случаи... Айде, ако е кола дет се кара само до 100км/ч или е някъв експонат за изложби става. Ама аз като се знам че понякога, като се увличам и стигам до 200-230 май е по добре без homemade изчисления и приспособления...

                    ---------- Post added at 07:13 ---------- Previous post was at 06:58 ----------

                    А и намерих по безопасен начин за издевателства и експерименти с колелата

                    https://m.youtube.com/watch?v=pKuXyeAGzEU
                    И изглежда доста издръжливо това
                    https://m.youtube.com/watch?v=RZVb6MCfVtU
                    Last edited by Orm; d.m.y г., 09:18.
                    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                    Comment


                    • #11
                      Аз на ГТ-то съм и отпред и отзад с по 18мм.Нямам никакви вибрации при ускорение и висока скорост.И аз съм слушал че с фланци товариш Вс по окачването.Скоро сменях лагер главина отпред ама той си виеше от 4-5 месеца.Визията с фланци е мнг гот особено на купето с тея раздути калници.
                      Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
                      New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от HeBpo3a Покажи съобщение
                        Приятели кажете има ли вибрации, когато фланците са правени в БГ. Мой познат ми направи 18 мм за моята, но ми казаха, че при правените/не купени от вън и т.н./ след 130 км имало вибрация. Говоря за преходни, не за адаптивни. Дайте да разнищим темата както си трябва!! Благодаря!
                        Няма значение къде са правени,а дали са направени както трябва.Ако външната и вътрешната повърхнина са успоредни(да няма биене),няма да имаш никакви проблеми.Един средно можещ стругар ги умее тези неща.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #13
                          Карам с 18мм отпред и 15мм отзад, като задните ги монтирах, само защото стояха много прибрани в калниците джантите, спрямо предните. Иначе само с 18мм отпред повече, колата завиваше доста по-добре.


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #14
                            Дам,за предняци комбинацията широка предница и тясна отзад е супер... Ако караш за време
                            За стрийтка обаче е важно и как изглежда
                            146 Turbo

                            Comment


                            • #15
                              Да не отварям нова тема ще използвам тази....
                              Някой има ли опит за работа с естествен фурнир? Понеже махагона беше напукан и аз го изчоплих частично, сега мисля какво да го правя . Мога да взема от някой донор, ама до колко ще съвпада цвета, дали няма след месец да се напука пак и.т.н а и цвета го искам по светъл... та си мисля да се пробвам. Въпросите са - естествен или технически фурнир, с какво се лепи и как и с какъв лак се лакира за да стане както трябва?
                              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                              Comment

                              Working...
                              X