Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръчни или Автоматични скорости

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
    Е това е, 'щото на режим "Comfort" или каквото е там, сменят предавките на 3000 оборота.
    Да, но основно са избегнати вибрациите в ниските обороти, които не са особенно здравословни.
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
      Да, но основно са избегнати вибрациите в ниските обороти, които не са особенно здравословни.
      Какви са тези вибрации в ниските и как по-точно са избегнати? За пръв път чувам такова нещо.
      Alfa Romeo 166 3.0 V6
      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
        Да, но основно са избегнати вибрациите в ниските обороти, които не са особенно здравословни.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #34
          До 30 годишна възраст на ръчка...за да може да усетиш управлението и поведението на колата....а след това на автомат
          п.с. по лесно е от ръчка да минеш на автомат(и по приятно)....от колкото обратното.
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
            Какви са тези вибрации в ниските и как по-точно са избегнати? За пръв път чувам такова нещо.
            Например като е за 2ра пък ти я мъчиш на 3та. Или я караш на 5та с 50.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #36
              Ръчката му е майката...
              sigpic
              Subaru Legacy 3.0 H6
              Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
              0888 511 533 - Бонев

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                Е това е, 'щото на режим "Comfort" или каквото е там, сменят предавките на 3000 оборота.
                Това са глупости в момента в който настъпиш цеди до последно, който е карал нов автоматик знае, че всичко останало е смях.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #38
                  Аз съм повече за ръчките и надали скоро ще си купя автомат въпреки че както правя на ден не по-малко от 150км в София се замислям че и автомата си е удобство!
                  Fiat Punto 1.2 75 ELX
                  EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
                  EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
                  EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

                  Comment


                  • #39
                    Аз пък съм за автоматик, особено при страховитите задръствания в милата ни столица.
                    "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                    Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                    Opel Astra J GTC

                    Comment


                    • #40
                      ТВЪРДО Ръчка...
                      145 QV ex.
                      146 Boxer TOTAL ex.
                      147 T.S. Sele top

                      Lancia Dedra 2000 16

                      Comment


                      • #41
                        Някой може ли да ми каже предимствата на ръчните скорости?

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                          Някой може ли да ми каже предимствата на ръчните скорости?
                          Aми зависи, на мен ми е кеф да сменям скоростите, когато ускорявам, а също така и когато спирам. Когато е слабо движението, на практика не ползвам спирачките, освен в последните 10-15 метра, където трябва да спра на място.

                          А иначе, вчера ходих след Бистрица към Железница - ами кеф си е, като видиш завоя да бутнеш един зъб надолу и да влезеш в него, след това на излизането, газ и качваш следващата предавка...

                          Кефът е пълен, особено като няма движение. Автоматика за мен не може да ми даде такова усещане при каране.

                          Това са за мен предимствата на ръчните скорости.
                          Alfa Romeo 166 3.0 V6
                          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                            Някой може ли да ми каже предимствата на ръчните скорости?
                            Предимството е, че сам си управляваш колата. Ако не обичаш да шофираш, разбира се, това е недостатък.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                              Аха. За конвенционалния автоматик съм чувал, че основната роля се изпълнява от хидравличен трансформатор, който играе функцията на съединител, но се изисква висока кубатура на двигателя, а и загубите са около 10% от мощността.
                              А какъв принципът на работа на тази т.нар "полуавтоматична" скоростна кутия?
                              Има различни принципи, но мисля че най-бърза е TipTronic на Porsche от не-планетарните кутии. Тя е с два съединителя и работи с изкл. бързо и плавно предаване на въртящият момент и много по-сигурно за разлика от SeleSpeed. Лично аз не бих си купил SeleSpeed! Шофирал съм 2,4l 159 със SeleSpeed... също така и 2.5l Jetta 2006 с TipTronic. Има голяма разлика! Особено когато включиш TipTronic системата в режим Sport. Иначе си прав за огромните загуби в старите автоматици с хидравлични трансформатори да не споменаваме колко са сложни и най-вече тежки и наистина потребяват около 10-12% повече енергия тъй като я губят в топлина при вътрешното триене в маслото на трансформатора.
                              Ако искаш да научиш повече ето ти едно хубаво помагало!

                              П.П. Забравих... Аз също предпочитам автоматизирана скоростна кутия, но с възможност и за ръчно управление...
                              Last edited by fade; d.m.y г., 11:04.
                              Have A Nice Day
                              o/_______\o
                              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                              []=о===о=[]

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Предимството е, че сам си управляваш колата. Ако не обичаш да шофираш, разбира се, това е недостатък.
                                Ръчните скорости дават още едно ниво на горе кеф!
                                145 QV ex.
                                146 Boxer TOTAL ex.
                                147 T.S. Sele top

                                Lancia Dedra 2000 16

                                Comment

                                Working...
                                X