Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнениe за Крайслер 300 C

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнениe за Крайслер 300 C

    Колеги , ако някой от вас има допир до въпросния автомобил , моля да сподели впечатления .
    По специално за 3.0 CRD мотора с автоматична скоростна кутия .
    Благодаря
    145 1.6 ТС '97 ех.
    145 1.9 JTD '00
    307 CC 2.0 '04

  • #2
    Моят допир с този автомобил е само като пасажер, но ще споделя впечатлението си. В началото бях впечатлен, гледайки го от вън. След известно возене и вглеждане в детайлите ми направи впечатление нескопосаното качество на материалите, в крайна сметка се разочаровах.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
      Моят допир с този автомобил е само като пасажер, но ще споделя впечатлението си. В началото бях впечатлен, гледайки го от вън. След известно возене и вглеждане в детайлите ми направи впечатление нескопосаното качество на материалите, в крайна сметка се разочаровах.
      Аз имам доста чести допири с Джип Чероки 2004-та и вътре е доста сходен с Крайслера ... някак си не съм очарован . Отвън ми харесва
      145 1.6 ТС '97 ех.
      145 1.9 JTD '00
      307 CC 2.0 '04

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
        Колеги , ако някой от вас има допир до въпросния автомобил , моля да сподели впечатления .
        По специално за 3.0 CRD мотора с автоматична скоростна кутия .
        Благодаря
        Качествена характеристика
        http://www.chrysler.bg/spec/300C_Sedan_Spec.pdf

        Иначе Тока, кажи какво си намислил
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
          Колеги , ако някой от вас има допир до въпросния автомобил , моля да сподели впечатления .
          По специално за 3.0 CRD мотора с автоматична скоростна кутия .
          Благодаря
          Ми това е старата Е-класа с други ламарини. Така че най-добре да питаш във форума на Мерцедес.

          Лично мен много 3000С ме кефи на външен вид (особено комбито, и най-вече когато е черно), иначе интериора си е типично крайслер-джип от онези години. Всичко е здраво, стабилно, не скърца, но пластмаските са оттносително евтини на външен вид.
          Volvo XC90 D5 '06
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
          Lancia Ypsilon 1.2 '00



          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
            Ми това е старата Е-класа с други ламарини. Така че най-добре да питаш във форума на Мерцедес.

            Лично мен много 3000С ме кефи на външен вид (особено комбито, и най-вече когато е черно), иначе интериора си е типично крайслер-джип от онези години. Всичко е здраво, стабилно, не скърца, но пластмаските са оттносително евтини на външен вид.
            За платформата на '' очиларката '' знаех ... но май ще трябва да прочета форума на Мерцедес .
            Дали имат задвижване 4 х 4 ?
            П.П.
            Комбито е брутално !
            145 1.6 ТС '97 ех.
            145 1.9 JTD '00
            307 CC 2.0 '04

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
              За платформата на '' очиларката '' знаех ... но май ще трябва да прочета форума на Мерцедес .
              Дали имат задвижване 4 х 4 ?
              П.П.
              Комбито е брутално !

              Доколкото си спомням, 4х4 задвижване имаше само при бензиновите 3.5 V6 и 5.7 V8

              Дизела май не се е предлагал с двойно. Иначе самото 4х4 задвижване пак си е на Мерцедес и е много добро и доста идиотоустойчиво - класически 4Matic.
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                Доколкото си спомням, 4х4 задвижване имаше само при бензиновите 3.5 V6 и 5.7 V8

                Дизела май не се е предлагал с двойно. Иначе самото 4х4 задвижване пак си е на Мерцедес и е много добро и доста идиотоустойчиво - класически 4Matic.
                Интересно
                Лошото е , че се предлага само при бензиновите мотори ... а те съдейки по обема им , не са от най-икономичните
                Last edited by tokata_pz_flex; d.m.y г., 19:45.
                145 1.6 ТС '97 ех.
                145 1.9 JTD '00
                307 CC 2.0 '04

                Comment


                • #9
                  След преки наблюдения и допир, както и управление на същият автомобил от мен, и становището ми за въпросният автомобил е следното -
                  Огромна и суперкомфортна кола със задно задвижване, оборудвана с всевъзможни екстри, качеството на материалите е едно към едно с останалите американски (Произведени в Магна - Щаер Верк в Грац - Австрия) Еднаква сглобка и пластмасови детайли, като на Чероки, Командир и др.
                  Двигателят е един от най-надеждните, Естествено на Мерцедес-Бенц Ве-шестак, Коммон Райл с 218 коня 2 броя катализатори и т.н....
                  Доста здрави са, ако се грижи човек за тях, както трябва! А не веднъж на 3 год. я само масло, а след 1 год и филтъра! Като при един мой познат..
                  Само и единствено картера е може би, като на бензиновите 156-ици доста ниско разположен и така.. проблемен!
                  Автоматичната скоростна кутия, не е от баш най-издръжливите, тук е много важен момента със смазването (честата проверка на нивото на масло в авт. кутия)Тук се налага честият и редовен контрол! някои закъснения биха били фатални...!
                  Някои казват даже, колкото по рядко се ползва режимът "N", неутрален (Свободен) на автоматика, толкова по - добре, заради самата зъбчатка, много слаба и калпава била. И в случая, вместо N, се препоръчва P (паркиране) Дълга и сложна е откъм обяснения! Нека по-разбиращите да се намесят и да дадат по-кратко такова...
                  Все пак със свойте почти 2 тона тегло(точно 1928 кг празна) седан! А туринг вариянта е мисля, че с 95 кг отгоре.. Въпреки килограмите си, ускорява страшно бързо!
                  0-100км/ч ги постига за 7,5 сек.!!!

                  Дано съм оказал нужната помощ с мнението ми!
                  Поздрави
                  - Марто
                  Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

                  Comment


                  • #10
                    Мисля , че темата се изчерпва с мненията до тук . Ще попрочета за ходовата част и обслужването .
                    Благодаря !
                    145 1.6 ТС '97 ех.
                    145 1.9 JTD '00
                    307 CC 2.0 '04

                    Comment


                    • #11
                      Малии, как са паднали цените...

                      Тва ако беше комби, щях доста сериозно да се замисля...

                      http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...711&f1=details
                      Volvo XC90 D5 '06
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                      Lancia Ypsilon 1.2 '00



                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                      Comment


                      • #12
                        Именно
                        Цените са доста надолу , за това пуснах темата
                        Дизелите обаче си държат доста по-висока цена .
                        http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...116&f1=details
                        Е в това се загледах аз ... лекичко
                        Last edited by tokata_pz_flex; d.m.y г., 19:59.
                        145 1.6 ТС '97 ех.
                        145 1.9 JTD '00
                        307 CC 2.0 '04

                        Comment


                        • #13
                          Брат ми имаше такъв преди да се размаже с него. Не му е много скъпа подръжката.Окачването е здраво и стегнато.Мотора е много добър.Има си и тяга и ускорението е хубаво. Колата е адски несабилна във вискоките скорости, гаврил съм се с нея и не ми харесва. Единственото което ми харесва и външната визия. Вътре е евтина и бие на евтино.Волана е голям и неудобен и "сивите" части се изтъркват(говоря за копчетата за управление). Седалките не са много удобни. Но всичко е въпрос на вкус. Ако те кефи вземи си, няма да ти излезе по-скъпо да я подържаш отколкото пежото примерно.
                          Range Rover Vogue 4.4
                          Rexton 270 cdi
                          Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                          Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                          Comment


                          • #14
                            Аз не съм фен на високите скорости ... кефи ме , че е огромна ... с Бентли Стайл излъчване
                            Проблема е там , че не мога да се реша да мина от кабрио към голям седан
                            145 1.6 ТС '97 ех.
                            145 1.9 JTD '00
                            307 CC 2.0 '04

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                              Аз не съм фен на високите скорости ... кефи ме , че е огромна ... с Бентли Стайл излъчване
                              Проблема е там , че не мога да се реша да мина от кабрио към голям седан

                              Вземи си голямо кабрио Иначе като седнеш зад волана на голяма кола няма да ти се слиза. Пък ако може да си запазиш и кабриото и седана е най-добре.
                              Range Rover Vogue 4.4
                              Rexton 270 cdi
                              Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                              Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                              Comment

                              Working...
                              X