Добре де. Незареждането на ЛуйОйл е добра идея, но е само първата крачка. Следащия път нека всички коли паркират пред петролната база на ЛукОйл та да няма никакво влизане и излизане на цистерни. Горе долу нещо такова трябва да се направи - блокиране на ключови места! Идеята с парламента също не е лоша, но трябва да се направи когато ще има някой там. В неделята освен да вдигнем шум на чистачите вътре май друг не ни обърна внимание. Плюс това трябва да сме готови просто да паркираме някъде колите и ако трябв да отидем пеша. В противен случай сме лесна мишена и лесно ще разцепят колоната, което всъщност се случи в неделя. Изведнъж казаха "тук не можете да влезнете" и до там. А места имаше още много и на арената и покрай парламента и къде ли още не.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Протест срещу цените на горивата!!!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщениеДобре де. Незареждането на ЛуйОйл е добра идея, но е само първата крачка. Следащия път нека всички коли паркират пред петролната база на ЛукОйл та да няма никакво влизане и излизане на цистерни. Горе долу нещо такова трябва да се направи - блокиране на ключови места! Идеята с парламента също не е лоша, но трябва да се направи когато ще има някой там. В неделята освен да вдигнем шум на чистачите вътре май друг не ни обърна внимание. Плюс това трябва да сме готови просто да паркираме някъде колите и ако трябв да отидем пеша. В противен случай сме лесна мишена и лесно ще разцепят колоната, което всъщност се случи в неделя. Изведнъж казаха "тук не можете да влезнете" и до там. А места имаше още много и на арената и покрай парламента и къде ли още не.Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Първоначално публикувано от tre Покажи съобщениетака ако прължът да се вдигат цените на всичко ще ни върнат в камената ера.sigpic
Comment
-
Според мен е най-редно да слезем от колите си за по няколко дена да видим колко ще им спаднат приходите от гориво,аз лично мога да не карам колата няколко дни.
П.С. Отностно по горния пост на колегата които минава на ОМВ повече километри от колкото на Лукойла,и при мен е същото,точно заради това не зареждам на Лукойл а само на ОМВ,вече 3г
Comment
-
чесно да ви кажа да идва некво чуждо оправление да съборят всички заводи хотели и всичкия мутренски бизнес и да се започне начисто.Истината е ,че умните хора избягаха а хората дето сме тука нямаме условията да се развиваме седим и си мислим за гориво и некви правобидни сметки.
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеАз от сума ти време разправям да спрем да зареждаме.. Както и да е де. Евала, че тоя път се събраха толкова много хора.
Но следващия път- пеша и колите за един месец на трупчета.
По добре да им блокираме склада да не могат да си заредят бензиностанциитеsigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Comment
-
-
Една извадка от групата във фейсбук.
"“Болно ми е, че ощетявам собствената си държава с над 310 000 лв. месечно от акциз за гориво, но ако не го правя, рискувам да фалирам.” Това заяви за “Труд” Илиян Филипов, управител на пловдивската фирма “ПИМК”, една от най-големите у нас за международен транспорт и спедиция.
Сега 480-те тежкотоварни камиона на “ПИМК” зареждат с дизел почти изцяло в Словения.
“Месечният ни разход е от 620 000 л, от които в България вече зареждам едва 120 хил. л, а останалите 500 000 л - в Словения, тъй като цената там в момента ми излиза с 27 стотинки по-малко, отколкото у нас. Това прави 310-315 хиляди лв. месечно, които отиват в хазната на Словения вместо в тази на България”, твърди 38-годишният предприемач.
Илиян Филипов има собствени бензиностанции в Испания и Словения, където вчера е продавал литър дизел с 27 стотинки по-евтино, отколкото у нас.
“Поскъпването у нас си е абсолютна спекула. Никой не бива да обвинява държавата, защото правителството е подведено от монополиста - рафинерията “Лукойл”. Нейната производствена цена за дизела в момента е най-високата сред всички в ЕС. За цяла Европа има единна средиземноморска плацова цена за дизел и всяка рафинерия в ЕС слага надбавка от 7 до 29 долара за 1000 литра за производствени разходи и печалба. Последната надбавка на “Лукойл” е 201 долара. В България акцизът е възможно най-ниският в ЕС - 315 евро на 1000 литра. В Словения е 430 евро - за литър дизел излиза 85 стотинки, докато у нас е 61,5 стотинки, но вместо да е по-ниска крайната цена, тя излиза по-висока. За мен това е спекула”, отсича Филипов."156 SW '03 2.4 JTD ...n I luv It!
Cruizin' down the street in my one-fitty-six
Comment
-
Без да се блокира всеки път към рафинерията няма да стане нищо, още от началото трябваше така да се почне......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment