Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак имам въпрос?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    !

    Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
    Аре стига с тая диагностика , ако ходех на диагностика , за всеки от проблемите на моята кола , да съм дал 300лв. вече.

    Нали за това са форумите , да обменяме опит. Па като няма оправия , тогава ше се ходи на диагностика.

    А за сервиза...мноо ясно.
    Виж си МПХ, също и дебитомера, ламбда сонда

    п.с глей са пич всички тук искаме да ти помогнем ама така както я мислиш ти няма да стане щом колата не върви добре, закарай я на диагностика бе , 5 човека ти го казваме, ако наистина има проблем ще излезне, така да си сменяш неща едно по едно и само да се набутваш с пари......
    Last edited by alfonco147GTA; d.m.y г., 02:58.
    Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
      Аре стига с тая диагностика , ако ходех на диагностика , за всеки от проблемите на моята кола , да съм дал 300лв. вече.
      OK тогава започвай да сменяш едно по едно и то ще си покаже (освен ако накрая не се окаже от газовата де):
      - дебитомер -> почти 400 лева нов; стар колкото се спазариш но не се знае дали няма да е същия;
      - свещи -> най-най-най-евтиния комплект някакви бош, които никой не препоръчва да се слагат струва около 100 лева; качествени иридиеви свещи са между 300 и 400 лева комплекта;
      - бобини -> почти 200 лева струва едната (ако си махал декоративния капак знаеш колко броя има); бобината след като се смени трябва да се обучава, така че още един 40-50 лева на бобина;
      - МПХ -> около 200 лева ново, старо пак като дебитомера;
      - ламбда -> почти 200 лева нова оригинална; стара без гаранция дали работи - до към 50 лева; това дали ламбдата работи може да се види единствено на диагностика, така че още 40-тина лева
      - и т.н...

      Като цяло става дума за това, че ти искаш кола, която е доста скъпа за поддръжка да я караш мърляшки както се кара голф 2-ка или опел кадет и без да пипаш нищо по нея тя да те слуша и да е винаги на 6... 100 пъти ти казаха хората, че алфата (особено модели като тоя) не е колата за такова стопанисване и каране... Ти какво си мислиш, че тука всички са надувки и ти се правят на интересни, а пък тя колата понеже е на 10+ години всичко трябва да и е без пари и да е чук...?
      Алфата не се кара така, никой няма лоши чувства към теб, но това дето го искаш се казва голф 2, опел кадет или нещо подобно, не алфа и особено не спортен модел.
      Казваш, че са те нахранили в БМВ като си ги питал за газ за 7-цата... Ами причината е същата - и бемветата не се карат така, особено пък седмиците.
      И викаш, че ГТВ-то не е нищо особено - лъжеш се, ГТВ-то е уникална кола ако е перфектно поддържана и в перфектно състояние, но всеки си има мнение...
      Разбирам, че не те кефи защото е на 10+ години и частите и са по-скъпи от на новите коли...
      Хората скачат на алфите защото наистина са по 2К лева, но причината за да бъдат по 2К лева е точно тази - като разбереш, че смяната на ангренажния ремък струва хиляда лева, решаваш, че ти не си баламурник и продаваш колата на следващия заблуден за 2К и така...
      Това дето се опитваш сам без диагностика да правиш нещата също не става, защото всико в тая кола се управлява от компютри...
      Та така, пак ти казвам - никой не е с лоши чувства към теб, леко заядливия тон на всички според мен идва от това, че тия дето пишат знаят много добре всичко, което аз изброих и се дразнят, че ти някакси отказваш да го разбереш, а то си е факт...

      Успех с решаването на проблема.

      Comment


      • #18
        Може да пробваш без бутилка как ще е. Разгледай въздуховодите дали са здрави и най-вече гофрираната част на маркуча, там се пука, дърпа въздух и се шашка, разгледай го внимателно. Дано да е от това, но на мен ми се струва, че дебитомера ти е заминал.
        GTV

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
          E kakво не му хареса на метановия инжекцион , проблемен ли беше?

          Би трябвало да си се возил евтино и да е вървяла прилично колата.
          Просто не е за тази кола колега иначе уредбата беше добра BIGAS монтирана в италия така купих колата.
          С тези килограми в багажника не е за нашите пътишта и за това го махнах още като я купих.
          Alfa romeo GTVex
          Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
          Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
          Аudi A3 1.8 20V 02"

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
            А всъщност , и като е загряла , е "гола вода" , по принцип , но това го отдавам донякъде на шишето от Кока-Кола , сложено от един газаджия , в маркуча , след дебитомера.
            Пич като за начало пробвай без тази бутилка или квото е там, не съм чак толкова в час, но по-логика ми се струва, че доста шашка сместа точно след дебитомера. Това не е решение, смени газаджията

            Comment


            • #21
              Далече съм от мисълта да почна наред да сменявам разни работи , верно е че искам да я карам като Голф 2 , демек - без подръжка.

              А и това е кола , която бях "на кантар" да я разпродам на части , така че инвестицията от около 500лв , която нарвавих дотук я преживявам за сега , още около 150лв ще дам за ремонт на алтернатора...и мисля това да и е достатъчно.
              Ако се сдобия с друга "икономична" кола , тая заминава в някой бартер.

              А днес гледах една пет хиляди и четиристотин кубикова "седмица" , с газов инжекцион , ами човека не е издържал на напъна...каза че с 50лв е минавал 70км , сега на газ минава 150 , но пък 12-те цилиндъра , направо плашат.

              Ше си купя БМВ 740 и ще го карам на газ , въобще не ме интересува кой-какво мисли.

              А всъщност , днес установих че и да махна бутилката от кока-кола , то пък смесителя (плочката) за метана е с малък отвор , така че и без шишето , ситуацията ще е индентична.
              Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

              Comment


              • #22
                Колега нищо лично но ако мислиш че на ГТВ -то подръжката ти идва в много.......,то на БМВ 740 което 15 годишна лимузина ,която ако ще и с въздух да я караш,то вярвай ми според критерия ти за подръжка най вероятно 7-мицата ти ще стои повече на паркинга от колкото в движение.
                Alfa romeo GTVex
                Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                Аudi A3 1.8 20V 02"

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                  Колега нищо лично но ако мислиш че на ГТВ -то подръжката ти идва в много.......,то на БМВ 740 което 15 годишна лимузина ,която ако ще и с въздух да я караш,то вярвай ми според критерия ти за подръжка най вероятно 7-мицата ти ще стои повече на паркинга от колкото в движение.

                  Не си ме разбрал правилно колега , критерият за подръжка ми е съвсем различен , пак ще го кажа , Алфата е кола , която обмислях да я разпродам на части...кола , която придобих "някакси без да искам" , само метана в нея ме спри от това действие , идеята е че има хубаво парно , евтино гориво , работещ климатик (това е важно , ако още я карам лятото)...карам я , докато се строши тотално (примерно) или докато се сдобия с друга.

                  "Седмцата" няма да стои пред блока , ще се кара денонощно , а за подръжката и...съм психически подготвен.

                  Та за критерият...имал съм много коли , на повечето имам снимки , е не съм имал кола , която да не изглежда перфектно ... и никога не карам кола , без лети джанти.

                  Наливането на пари в коли е болна тема за жена ми...последния път в който свирнах пред блока и и казах да ми хвърли 700лв за джанти на безумно красивият ми МБ 230СЕ , ги беше защипала с щипка ги хвърли с такава злоба , че ако беше паве , щеше да направи кратер , като от метеорит.

                  Просто моята Алфа , не е кола , която заслужава "дебели" инвестиций...па и не ме кефи , неудобна ми е.

                  Не асоциирайте МОЯТА с ВАШИТЕ , различни са.
                  Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                  Comment


                  • #24
                    Щом не ти е удобна и не ти се наливат пари направо я продаи и наистина си вземи голф 2-ка,не по добре някои трабант,картони вестници под път и над път,тогава ако стане нещо ще викаш на твоята жена да ти хвърли не пари а няколко вестника и едно лепило.
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                      Ше си купя БМВ 740 и ще го карам на газ , въобще не ме интересува кой-какво мисли.

                      А всъщност , днес установих че и да махна бутилката от кока-кола , то пък смесителя (плочката) за метана е с малък отвор , така че и без шишето , ситуацията ще е индентична.
                      Добър избор...това е един от сполучливите двигатели на БМВ...търси 740 на е38-ца...Изключително корав осмак, който е с ангренажна верига
                      А разхода ще е 6-7лв повече газ на 100км от ГТВ-то
                      Това е нека си казваме истината, човек който не си използва колата за спортни цели, а просто я използва за да си свърши работата, просто не виждам смисъл да дава по 2,40 за литър...Мое мнение не ангажирам никой с това!
                      Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 00:55.
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Добър избор...това е един от сполучливите двигатели на БМВ...търси 740 на е38-ца...Изключително корав осмак, който е с ангренажна верига
                        А разхода ще е 6-7лв повече газ на 100км от ГТВ-то
                        Това е нека си казваме истината, човек който не си използва колата за спортни цели, а просто я използва за да си свърши работата, просто не виждам смисъл да дава по 2,40 за литър...Мое мнение не ангажирам никой с това!

                        Колега прав си ще си призная че аз моето гтв не съм го карал от близо 2-3 месеца седи в гаража и прашлясва, е верно че тако отида и му завартя ключа пали от раз.....и нямам загуба но мошност и подобни простотии....и когато искам да му дам цялата газ му я давам без да се замисля....та даже е със летните гуми п.с е верно имам си друга кола дет не слизам от нея на газ с риск да ме разпънете НЕМСКА Е и се кара като служебна, само се кара проходима сега в най голямите снегове не съм се замислил „дали аджеба ще мина от тука„ и почти не се прави.....сега да ме извинът всички ама това ако беше алфа всеки път когато дрънне нещо от долу или влезна в дупка трябваше да тичам да оправям, я спукан картер, я крива джанта......
                        Last edited by alfonco147GTA; d.m.y г., 01:34.
                        Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Добър избор...това е един от сполучливите двигатели на БМВ...търси 740 на е38-ца...Изключително корав осмак, който е с ангренажна верига
                          А разхода ще е 6-7лв повече газ на 100км от ГТВ-то
                          Това е нека си казваме истината, човек който не си използва колата за спортни цели, а просто я използва за да си свърши работата, просто не виждам смисъл да дава по 2,40 за литър...Мое мнение не ангажирам никой с това!


                          Евала колега , една разумна приказка.

                          Точно в 740 се заглеждам , синъо , с 18ки , ксенон , кожа , малката навигация...и разни доста забележки. Са обмислям варянта с газта.
                          Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                          Comment


                          • #28
                            Да определено осмака 4,4 литра на БМВ е много добър мотор, много по добър от по големия му брат с повече цилиндри.
                            ГТВ-то като цяло не е практична кола за всеки ден - то е егоистична, тясна с малко предно джамче не много добра видимост , без багажник и .........изглежда страхотно, страшно се кефя като се кача на него събота и неделя или вечер просто за кеф ,,,,,кой е казал че костюм на армани или смокинг са удобни за ежедневно ползване...но пък изглеждат добре и те карат да се чувстваш различен Карах БМВ 745i 2003 година 333 к.с( 19 -ки задните май бяха 275/40/19 на вуйчо ми - можех да си позволя да си купя тази кола и за мен , макар че по ме кефи предишната му версия) - колата е страхотна и за мен е по добра от S - класа същата година , но....усещането в нея по не ме кефи от усещането в моето ГТВ - V6 (тазхода на гориво не двете коли е почти идентичен) карат се само на бензин.
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • #29
                              Следя темата ей така от любопитство.
                              Тази кола, която се дискутира не я очаква хубаво и дълго бъдеще.
                              Към колегата,който без да иска е станал собственик мога да кажа, че всеки един човек, кадърен, занимаващ се с ремонт на автомобили, би погледнал колата и би отказал да се занимава с нея. Причината е че много неща са омазани по колата и времето за ремонта, както и неговите стойности са неизвестна величина.
                              Остава варианта за закърпване на положението и експлоатация до момент в който колата отива в раздела "продава се на части".
                              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Гледам и невярвам на ушите си както казваше един професор.Чак ми се плаче.Абе хора потдържаите си колите,или си купуваите голфове,или въобще не си харчете парите за мпс-ета има и алтернативни начини за предвижване от т.А до т.Б скеиборд ,колело,градски транспорт и тн.Писнами вече знаини и незнаини капацитети да плюят марката и особенно този модел.Оставили колата пред разпад и почват.кошница,барака...и после излиза име че колитени за нищо нестават.Като нямаш дупце или те изтрах от мечки неходи в гората бе толкова е просто.Нямат пукнат лев за подръжка пък тръгнали да се газарят,Колата е уникално красива,рядка и след време ще има колекционерска стоиност,нещо с което малко модели могат да се похвалят.Не вървяла била тежка и тн. абе чакаи малко бе това са 150-155к за наи масовата модификация ,кво искате да летили.Досега били на каруцата и искат да летят.Ами като си ербаб даи камара пари и си купи или 3,2л от модела или някое Ферари ,па се кефи...леле гледам и невярвам на ушите си...тц.тц.кви кока-коли кви 5лева...

                                Comment

                                Working...
                                X