Известие

Collapse
No announcement yet.

Има ли "Жигулджии" сред наричащите себе си Алфисти,т.е. защо така си подържате Алфите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Определено не съм съгласен, че са чупливи. За мен фиат е на поселдно място от вс марки, голфчето си е дърво, и легендите за здравия голф остават в историята с фолф 2-ра серия ...за бмв-то няма да говоря, щото на него му трябва един път на година да се счупи нещо за да покрие вс ми ремонти за година.
    Това са ми преките наблюдения, просто съм ходил с аверите за части.
    Имам моята кола от 40к км и засега освен термостат и един въздуховод от кулера към двг не съм пипал нищо друго.
    Ако си попаднал на добър поддържан преди теб екьемпляр няма да имаш проблеми ама никакви!
    Виж има го и момента, че аз например бензинова алфа не бих си взел, ма това е др работа. Ако попаднеш на читав дизел, ще му се радваш дълго
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 13:22.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      Ако попаднеш на читав дизел, ще му се радваш дълго
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #48
        Е тука вече не мога да не се намеся. Трябва да понахраня собствениците на 156. Вие хора на хипноза за самозаблуждение ли ходите??? 156 символ на здравина??? Вече ставате смешни. Алфисти без да са карали и поддържали друг модел освен 156 ??? Пълен майтап. Абе и аз поддържам 156 (на баща ми) и много добре знам как си поддържа тоя модел. Точно от 156 няма по-чуплив модел, особено ако е с TS мотор. Явно не сте имали други модели Алфа. Всичко това го твърдя, защото от доста години работя в сервизи, които се занимават с италианки, при това най-вече Алфа Ромео. Имам достатъчно наблюдения върху модела, поддръжката изразена в пари и издръжливостта във времето. Идиотско и да си купиш кола, на която предницата (без останалото обслужване) да е на стойност 1/3 от цената на колата.

        Предница 1000 лв. без труд не е малко. Особено за периода който издържа без нещо да се разтропа.

        Става вече глупаво да Ви кажа, че и смешно даже. Пишете по темата, а не проста да си чешете езиците.

        По темата мога да кажа следното: когато се купуват части нови просто трябва да се купуват от проверени места и да се взимат поне за окачнането оригинални части. Не излизат много по-скъпи от ментетата. Лошото е, че ментетата са основният дял резервни части на пазара.
        Има и много неща които си заслужава да се мземат втора ръка, но само от познати, от които знаеш историята на частите във времето.

        Ще дам елементарен пример за частите. Беща ми има 156 1.8TS (както вече споменах това е бездънна яма за пари) и за нея купих от уважаван съфорумник почти неизползвани предни дискове, накладки и спирачни апарати. Тя бяха на 1 месец (знам, защото аз съм му ги монтирал преди това) и бяха мсе скъпи маркови части. За мен само този вариант е допустим.
        А той ги свали тези части от колата си, защото сложи по-силен мотор, с по-големи спирачки и т.н.

        Всички други варианти на втора ръка части от незнайни морги са хазарт.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #49
          Символ на здравина Не е споменавал никои!! Но е прекрасен модел като екстериор и интериор. Като съм дал цифри за споменатите части на моята от подписа, а на нея за 40к км докато я карам аз по двг съм дал ама едно нищо за поддръжка!
          Значи верно ми е първата алфа, ма да кажеш че е бездънна яма е определено несериозно.
          За 40к км съм сменил термостат + един маркуч, на който явно просто му дойде времето.
          На коя кола 2000г носача е 100 лв, вс варират около 200 за бройка. Сега купувал съм си нови..еми аман от ментаци, само рецеклиране + полиуретан е истината, над 10к км и не са мръднали
          Това, че колата е била форумна, не означава нищо, щото може да е поддържан добре, ма рано или късно на вс му идва времето. Казвам какви наблюдения имам аз върху няколко различни марки.
          Е нз какво му е скъпо за поддръжа на алфата, говоря за коли около 2000г.
          Не мога да се нарека алфист, аз съм човек, купил си алфа ромео, защото я е харесал колега! Ама хич не ме топли дали съм карал друга алфа преди това. Преди това съм поддържал мерцедес ц220, 02 година (там няма нищо за под 100 лв), и една корса на майка ми (там пък двг го купихме за 200лв ).
          А предницата не струва определено 1/3 от колата, ако е така какво очакваш от екземпляр за 3000. Нова предница не струва 1000лв, вс знаем как да си купим части в такова количество с 30% отстъпка от проверено място. Но Не си струва по мое мнение! Без лоши чувства, просто това мисля аз.
          Аз си поддържам колата, щото звук накриво да се чуе се отремонтира, сега обмислям покупка на 159, и дори не ми е минало през ум да е бензин, не мерси!! А моята каляска за 3000лв, ха еми по-добре гаджето дая удари в някое дърво не бих я продал, а ще я запазя защото знам в какво състояние е и съм адски доволен от колата...нз какво всички се оплакват! Като си купиш кола за 3000лв не очаквай, че ще я караш пет години само като и наливаш гориво.
          Last edited by rusiq86; d.m.y г., 14:17.
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            Значи верно ми е първата алфа, ма да кажеш че е бездънна яма е определено несериозно.
            За 40к км съм сменил термостат + един маркуч, на който явно просто му дойде времето.
            На коя кола 2000г носача е 100 лв, вс варират около 200 за бройка. Сега купувал съм си нови..еми аман от ментаци, само рецеклиране + полиуретан е истината, над 10к км и не са мръднали
            Това, че колата е била форумна, не означава нищо, щото може да е поддържан добре, ма рано или късно на вс му идва времето. Казвам какви наблюдения имам аз върху няколко различни марки.
            Е нз какво му е скъпо за поддръжа на алфата, говоря за коли около 2000г.
            Няма да влизам в спор с теб. Пак ще повторя, ти имаш наблюдение върху 1 кола, а аз над много, и то основно каращи си в София. За сравниние с всички други модели на Алфа (особено по-тарите и истински), не може и дума да става.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #51
              За по-стари модели нямам наблюдения!
              Но колега ти като имащ повече наблюдения, работиш в сервиз...защо след като имаш това мнение за 156-ца, си позволил на баща си да си купи такъв модел, а не си го връзомил!!!
              Аз съм си доволен от колата до такава степен, че съм решил пак алфа да взема, и тази дори не мсиял да я продавам, а да я дам на приятелката си да я кара!
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                За по-стари модели нямам наблюдения!
                Но колега ти като имащ повече наблюдения, работиш в сервиз...защо след като имаш това мнение за 156-ца, си позволил на баща си да си купи такъв модел, а не си го връзомил!!!
                Аз съм си доволен от колата до такава степен, че съм решил пак алфа да взема, и тази дори не мсиял да я продавам, а да я дам на приятелката си да я кара!
                Баща ми има 156 от 4г. Тогава нямах много наблюдения върху модела, а и бяха скъпи 156-ците. Някак си беше по-оправдано да дадеш 1/8 от стойността на колата за предница. Бедата е там, че и сега след 4 г. частите са на същите цени. Ако сега трябваше да си купува кола баща ми и иска 156 по-скоро ще го убия отколкото да му позволя да си купи такава кола.
                Още не мога да си простя, че не го накарах да си купи 155 с ризница или пък 164.
                А и баща ми още го е яд, че си продаде 33-ката. Собственеците на тия 155 и 164 (макар и те да са на база на Фиат) има с какво да се гордеят наистина.
                Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 14:42.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #53
                  жигулист,

                  Боби, евала на тебе и на Ферариста за правите думи. Само който не подържа няколко коли (аз 3), който на месец няма разходи колкото 1 кола и който не знае къде да си завърти парите, само той може да се чуди как така некои хора гледаме компромиса, да минеме тънко с частите и ако може нещо 2ра употреба...Ми сменях и двигател, инвестирах и в хубав ГИ, алфата пое 12к за 2г. - как да наливам пари в "бездънната яма" каквато е употебяваната 156?
                  Сега поклон пред тези на които грам не им се чупят Алфите и които "при най-малкото потропване" веднага сменят всичко за да е "изправно", но аз пък имам къде другаде да си инвестирам парите. Но не вярвам че са чак такива способни подържачи на изправни Алфи, щото 90% от тия с гръмналите мотори съм ги гледал в раздела "Продавам си колата на части". Авторът на темата тях да ги пита няма ли да инвестират 2-3 хилки за части? Въпросът ми е реторичен.
                  Alfa 156 2.0 - ех,
                  Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                  Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                  Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                  Comment


                  • #54
                    Няма такова нещо,нямам набюдения само от 156,още навремето 1991г баща ми купи алфа ромео жулиета 2,0тд е на тая кола освен масло за дуго не се сещам да е харчено по нея,брат ми имаше 164,купи я чисто нова 1997г до 2003г я караше и не смени нищо по нея,освен обслужването,за 156 всички знаят,окачването и е слабо,за това казах,че бмв-то е мн по здраво от алфата цената на частите му е същата,но карат много повече,имам наблюдения от модела е46 имах такава кола,карах я 2 г и не ми мръдна окачването докато на едната ми 156 вече имам освен тези на колата още два комплекта долни+горни носчи в мазето
                    Last edited by stefoo; d.m.y г., 18:31.
                    sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                    Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                    Comment


                    • #55
                      @rusiq86 колега, възхищавам се на ентусиазма, с който коментираш марката, но не съм съгласен с теб по отношение на цените за другите марки. Ето какво имам в предвид : http://drive.bg/index.php?ModelId=15...th=10113_10308

                      Хайде сега да видим къде има по-скъп от 160лв. носач за предния мост, за една средностатистическа Е39ка?
                      Като се има в предвид, че въпросния модел на БМВ е по-скоро в класа на 166, а там вече цените по окачването няма да ги коментирам изобщо.....
                      Last edited by souze; d.m.y г., 17:13.
                      "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                      Comment


                      • #56
                        Това е тема със доста твърдения който са въпрос на отделна гледна точка, като понякога дори две противоположни мнения могат сами по себе си да са верни......
                        Ся ако се говори за компромис с безопасноста - никогиш....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #57
                          И как точно определихте че като си сложиш стари дискове,ставаш опасен?Альооо,някой май прекаляват със скуката и гледането на телевизия Планетаааа


                          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                          Comment


                          • #58
                            Просто това мисля найстина...
                            говорих конкретно за 3-ка (е46, 320д, 99') ето примери от сайта, който предостави колега:
                            - носач, http://drive.bg/index.php?ModelId=90...th=10113_10308
                            - термостат, http://drive.bg/index.php?ModelId=90...th=10107_10194

                            За 5-цата за която си дал пример гледам има доста сложно окачване и ето един елемент от него от предната ос:
                            -долен отзад отдясно, http://drive.bg/product_info.php?cPa...&ModelId=15269
                            -долен заден, http://drive.bg/product_info.php?cPa...&ModelId=15269
                            -долен отпред отдясно, http://drive.bg/product_info.php?cPa...&ModelId=15269
                            -долен задна ос, http://drive.bg/product_info.php?cPa...&ModelId=15269
                            Долният носач има два компенента с обща цена над 350 лв. Горните са на цени от 130лв.
                            Да питам пак това евтино ли е?! Ма тя не е мн правилно да се сравнява с 156-ца!
                            Last edited by rusiq86; d.m.y г., 18:51.
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #59
                              Значи неми се четеше до край ама с тия дискове 2-ра ръка ме разбихте от смях!!!Защо аджеба аз да неси сложа дискове 2-ра ръка като Ти колега ги продаваш и сигурно са ти идеални.И както сам ти казваш че неби сложил стари,аз предполагам че са ти били нови и след като я продаваш на части за мен е изгодно да ги взема от теб на 10000 вместо да напълня гушата на друг.Ай са разсъждавайте!
                              Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                              Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                              Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                              Comment


                              • #60
                                Още в първият пост съм написал:
                                "Не е луд този който яде баницата, а този който му я дава", защо ги продаваш демек, като не са за продаване. темата се разводни като стомах след боб с зеле
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X