Известие

Collapse
No announcement yet.

Дневната дозичка новини...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Съсипването на БДЖ в голяма степен е резултат на липсата на правила и нелоялната конкуренция на частните превозвачи. В цял свят има държавни железници и навсякъде са с преференции и дотации.

    Comment


    • #47
      ^ [citation needed]

      А иначе, просто е глупаво и недемократично, незвисимо как е изпълнено другаде.
      I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
      Roosevelt

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
        Съсипването на БДЖ в голяма степен е резултат на липсата на правила и нелоялната конкуренция на частните превозвачи. В цял свят има държавни железници и навсякъде са с преференции и дотации.
        Но пропускаш момента, че са реално конкурентни на останалите превозвачи.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #49
          БДЖ държи една от най-важните държавни инфраструктури, така че не може да се остави да се занимари или унищожи. Освен това с ниските цени на услугите изпълнява и обществена функция. Тези промени може би не са инициатива само на Бойко, ами са и някакво изискване от ЕО.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
            Съсипването на БДЖ в голяма степен е резултат на липсата на правила и нелоялната конкуренция на частните превозвачи. В цял свят има държавни железници и навсякъде са с преференции и дотации.
            Проблема с нелоялната конкуренция се решава като се създадат правила, които правила се спазват. Проблемите не се решават с някакви генерални решения, които са не са в полза на обществото, а са само в полза на дадения превозвач.
            Ден без бира е загубен ден!

            Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
            Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

            Comment


            • #51
              Ти Павлине май винаги сам си говориш.
              Кво общо има легалноста с това да ги ограничиш превозите на теритриален принцип? На глава от населението?
              Те полулегалните пътуват само до 30 000 селища, нали? За останалите сите са легални.
              ЕО нямат никави изисквания ограничаващи превозите от/до дадено населено място в зависимост от броя на жителите му!!!
              Къде е това навсякъде? Щото има страни с по няколко съвсем частни железници.
              А никой тук не отрича необходимоста от жп превоз. Но БДЖ просто не работи. Явно проява на некадърност е от един ествен монопол да не можеш да генерираш печалба. БДЖ в този си вид не работи и не трябва да го има.
              Съсипването на БДЖ се дължи главно на неговото досегашно управление.
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
              ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
              Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

              Comment


              • #52
                Многознайко, аз не си говоря сам, ами си изказвам мнението и къде са тези страни с частни железници.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
                  ...и къде са тези страни с частни железници.
                  Питай например съседа си във Флорида къде са... Тъкмо ще му обясниш какво е държавна железница, когато те попита.

                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                  Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                  Comment


                  • #54
                    Многознайко е човек, който знае много, нали.
                    А да пишеш адрес USA и да ме питаш къде са частните железници и повече от смешно- жалко е.
                    Първоначално публикувано от bass Покажи съобщение
                    Тъкмо ще му обясниш какво е държавна железница, когато те попита.
                    Ахам и после мое да обясни на железничарите - колко е номрално държавата да ги дотира.
                    Last edited by Old Fox; d.m.y г., 23:15.
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                    Comment


                    • #55
                      Във Флорида железниците не са частни, многознайко.

                      Comment


                      • #56
                        Само Амтрак е държавна.

                        Като цяло в САЩ железниците са частни. Ма с Павлин не ми се водят спорове та затова прекратявам участие
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #57
                          Да и Амтрак е единствената железница която покрива цялата територия на САщ и има предимство да ползва всички железопътни линии в стараната пред останалите превозвачи. частните железопътни компании са предимно в областта на превозите на товари. Като цяло, железопътният бизнес е силно регулиран от правителството и напоследък се обсъждат значителни държавни инвестиции за подобряване на инфраструктурата.

                          ---------- Post added at 01:25 ---------- Previous post was at 01:13 ----------

                          Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                          ЕО нямат никави изисквания ограничаващи превозите от/до дадено населено място в зависимост от броя на жителите му!!!
                          ЕО има изискване за подобряване на инфраструктурата, а това се постига с въвеждане на ред и организиране на транспортната дейност като цяло. Съществуването на безброй малки полулегални превозвачи се контролира трудно.

                          Comment


                          • #58
                            Между контролирам/регулирам и притежавам разлика правиш ли?
                            За ЕО нищо не каза. Повтаряш заучени фрази от новините.
                            Пак ща попитам барем схванеш. Как ще се легализират превозите като ги забраниш? Егати коми подхода Има линии има проблем, няма линии до там няма проблем. Понеже не може да ги контролираме - дай да ги спрем. Що за малоумие?
                            Last edited by Old Fox; d.m.y г., 08:41.
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                            Comment


                            • #59
                              Отваряме уикито и четем:

                              It operates passenger service on 21,000 miles (34,000 km) of track primarily owned by freight railroads

                              Изобщо пак сме пет за четири.
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                                Отваряме уикито и четем:

                                It operates passenger service on 21,000 miles (34,000 km) of track primarily owned by freight railroads

                                Изобщо пак сме пет за четири.
                                Обаче, има изключителните права да ги ползва с предимство пред останалите по закон. А това че повечето релси са частни е заварено положение преди да се създадат държавните железници.

                                ---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 10:07 ----------

                                Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                                Между контролирам/регулирам и притежавам разлика правиш ли?
                                За ЕО нищо не каза. Повтаряш заучени фрази от новините.
                                Пак ща попитам барем схванеш. Как ще се легализират превозите като ги забраниш? Егати коми подхода Има линии има проблем, няма линии до там няма проблем. Понеже не може да ги контролираме - дай да ги спрем. Що за малоумие?
                                Казах, ама ти явно четеш между редовете и ти да не би информацията да я вземаш директно от министерството на транспорта. Дори и в развитите демократични страни държавата изпълнява определени функции с изключителни сфери на влияние. Подходът, да разрушим всичко държавно не е от най-градивните.
                                Last edited by pavlin; d.m.y г., 13:17.

                                Comment

                                Working...
                                X