Първоначално публикувано от pavlin
Покажи съобщение
По принцип водородните разработки се спират заради високите разходи, необходимостта от изграждане на невероятно скъпа инфраструктура от станции за зареждане с водород (както знаете, под високо налягане и температура почти абсолютна нула) и високата опасност от взривове и така нататък. Докато електрическа енергия има буквално навсякъде, бензин и дизел за Range Extender-ите - също. Последния пирон в ковчега на водородните задвижвания заби германското правителство, което официално оповести, че няма да субсидира тези автомобили, докато ще даде всевъзможни данъчни и финансови облегчения на електромобилите. Освен това всички големи електропреносни компании в Германия ще получат държавни помощи за изграждане на плътна мрежа от станции за зареждане на електромобили, както и безлихвени държавни заеми за построяване на ветрогенератори, водни централи, вълнови електроцентрали по брега на Северно море за добиване на "зелена" електроенергия без емисии на СО2.
В Берлин и Калифорния вече се движат по няколко стотин MINI E с пробег 150 км при градски условия, които са дадени на лизинг на подбрани клиенти за близки до реалността изпитания. И засега резултатите са повече от отлични - 95% от клиентите са напълно доволни и заявяват, че пробегът от около 150 км ги задоволява напълно.
Comment