Известие

Collapse
No announcement yet.

Спират строителството на АЕЦ "Белене"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
    Имаше строежи на магистрали, ма нямаше магистрали. Имаше проект за зала, ама без зала. Имаше мотриси за метро, ама нямаше тунел за метро. Имаше намерения за втора атомна, ама не се случи втора атомна. Имаше проект за южна дъга, ама нямаше южна дъга. Имаше тунел за подземен трамвай, ама нямаше подземен трамвай.
    Едно е да имаш намерения, друго да имаш качествата да ги осъществиш.
    За вътрешната и външната политика не коментирам. Евалата обаче на Бойко, че му стискаше да форсира инфраструктурните проекти.

    ---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:22 ----------


    Имаш ли представа колко смешно е това? Да, има пришълци, ама тия пришълци като нищо ще станат емигранти ако я няма София. Хората не могат да живеят от празни проекти и намерения на хартия. Искат реализация. Има хора от Ботевград примерно и дори от Враца, които пътуват до София за да работят. Ако я нямаше магистралата тия хора или умират от глад или си хващат чукалата и отиват в чужбина.
    Ние се топим като априлски сняг и икономиката трябва да се раздвижи СЕГА, а не да се кроят планове за светлото бъдеще. Ако изкараме в транс още 20-30 години тук ще останат само мангалите. Тогава вече Белене `ептен нЕма да се изплати, щото ромите сметка за ток не знаят кво е.
    Като говориш за хората от Ботевград ще ти дам и още една възможност: започват да отстрелват разни кретени!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
      Имаше строежи на магистрали, ма нямаше магистрали. Имаше проект за зала, ама без зала. Имаше мотриси за метро, ама нямаше тунел за метро. Имаше намерения за втора атомна, ама не се случи втора атомна. Имаше проект за южна дъга, ама нямаше южна дъга. Имаше тунел за подземен трамвай, ама нямаше подземен трамвай.
      Едно е да имаш намерения, друго да имаш качествата да ги осъществиш.
      За вътрешната и външната политика не коментирам. Евалата обаче на Бойко, че му стискаше да форсира инфраструктурните проекти.

      ---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:22 ----------


      Имаш ли представа колко смешно е това? Да, има пришълци, ама тия пришълци като нищо ще станат емигранти ако я няма София. Хората не могат да живеят от празни проекти и намерения на хартия. Искат реализация. Има хора от Ботевград примерно и дори от Враца, които пътуват до София за да работят. Ако я нямаше магистралата тия хора или умират от глад или си хващат чукалата и отиват в чужбина.
      Ние се топим като априлски сняг и икономиката трябва да се раздвижи СЕГА, а не да се кроят планове за светлото бъдеще. Ако изкараме в транс още 20-30 години тук ще останат само мангалите. Тогава вече Белене `ептен нЕма да се изплати, щото ромите сметка за ток не знаят кво е.

      Николайчо, в твоя пост аз изброих 5 споменавания на думичката пътища/магистрали или техни синоними. Хайде хвани сега една карта на Европа, нанеси строежа на магистралите, по които се работи, открий къде е Германия, поинтересувай се коя е втората по големина икономика в Европа (не в ЕС) и коя е с най-голям ръст през последните години и се надявам сам да достигнеш до заключението, за кого и за какво се строят тия пътища и магистрали.
      Alfa Romeo 156 2.0 TS '97 - продадена ...

      Comment


      • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
        Имаше строежи на магистрали, ма нямаше магистрали. Имаше проект за зала, ама без зала. Имаше мотриси за метро, ама нямаше тунел за метро. Имаше намерения за втора атомна, ама не се случи втора атомна. Имаше проект за южна дъга, ама нямаше южна дъга. Имаше тунел за подземен трамвай, ама нямаше подземен трамвай.
        Едно е да имаш намерения, друго да имаш качествата да ги осъществиш.
        За вътрешната и външната политика не коментирам. Евалата обаче на Бойко, че му стискаше да форсира инфраструктурните проекти.

        ---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:22 ----------


        Имаш ли представа колко смешно е това? Да, има пришълци, ама тия пришълци като нищо ще станат емигранти ако я няма София. Хората не могат да живеят от празни проекти и намерения на хартия. Искат реализация. Има хора от Ботевград примерно и дори от Враца, които пътуват до София за да работят. Ако я нямаше магистралата тия хора или умират от глад или си хващат чукалата и отиват в чужбина.
        Ние се топим като априлски сняг и икономиката трябва да се раздвижи СЕГА, а не да се кроят планове за светлото бъдеще. Ако изкараме в транс още 20-30 години тук ще останат само мангалите. Тогава вече Белене `ептен нЕма да се изплати, щото ромите сметка за ток не знаят кво е.
        Ти пак смесваш времеви периоди, коренно различни в своята същност.
        Абе, знаеш ли, ти си типичния представител на електората на ГЕРБ
        Магострала Тракия си се строеше. Колко пъти да го повторя.
        Само да вметна, че лотовете на ББ нещо се били нагънали, като цариградско, сигурно от бързане. Еми така е, то строителството не е лесна работа.
        Евала за какво друго казваш на ББ.?
        Ти от кога се вълнуваш от политика и от кога четеш вестници и гледаш новини?
        Аз от доста отдавна го правя и трудно някога бих казал на ББ евала.
        Не мога да отрека, че се старае, но не става без акъл тази работа, тя не е като оная.
        България има нужда от решения полезни в дългосрочен план, а не от краткосрочни, тотално хаотични и несвързани помежду си политики.
        Силните държави са с полицентрична система от добре развити градове, моноцентричните са банановите републики.
        София, щеше да си е София и без пришълците, независимо, че всеки в някакъв момент от своя живот е бил пришълец.
        По времето на соца това беше целенасочена политика, а след това беше резултат от тоталната разруха на икономиката, все пак България и останалите страни от соц блока загубиха войната
        После отговори на СВЕТ, въпросът му е доста интересен.
        Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 08:00.
        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
        К.М.

        Comment


        • Първоначално публикувано от CBET Покажи съобщение
          Николайчо, в твоя пост аз изброих 5 споменавания на думичката пътища/магистрали или техни синоними. Хайде хвани сега една карта на Европа, нанеси строежа на магистралите, по които се работи, открий къде е Германия, поинтересувай се коя е втората по големина икономика в Европа (не в ЕС) и коя е с най-голям ръст през последните години и се надявам сам да достигнеш до заключението, за кого и за какво се строят тия пътища и магистрали.
          Колега, прекалил си с бирата, но иначе си прав, че интерес от българските магистрали имат само и единствено световните сили в лицето на Имперска Русия, САЩ, Великобритания, Мики Маус, патока Доналд, Турция, Гърция, Албания и Мадагаскар.
          Хора, да можеш да пишеш без правописни грешки изобщо не те прави грамотен. Спрете да се оплаквате и да търсите кой ви пре`бава. Всички пътища, които се строят в България започват от точка А в България и завършват в точка Б в България. Естествено, че ние имаме най-голяма полза от тях.
          На въпроса ти не мога да отговоря, въпреки че съм ходил на истинско училище и съм чертал достатъчно ж.п. линии, пътища и какво ли още не.
          Втората икономика в Европа е тази на Франция, следва Великобритания, Италия, Русия, Испания, Холандия. Значи първата икономика в Европа извън ЕС е Русия, разбира се. Ми, натам точно няма проект за магистрала
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
            Колега, прекалил си с бирата, но иначе си прав, че интерес от българските магистрали имат само и единствено световните сили в лицето на Имперска Русия, САЩ, Великобритания, Мики Маус, патока Доналд, Турция, Гърция, Албания и Мадагаскар.
            Хора, да можеш да пишеш без правописни грешки изобщо не те прави грамотен. Спрете да се оплаквате и да търсите кой ви пре`бава. Всички пътища, които се строят в България започват от точка А в България и завършват в точка Б в България. Естествено, че ние имаме най-голяма полза от тях.
            На въпроса ти не мога да отговоря, въпреки че съм ходил на истинско училище и съм чертал достатъчно ж.п. линии, пътища и какво ли още не.
            Втората икономика в Европа е тази на Франция, следва Великобритания, Италия, Русия, Испания, Холандия. Значи първата икономика в Европа извън ЕС е Русия, разбира се. Ми, натам точно няма проект за магистрала
            Пак не си разбрал въпроса.
            Аз нямам полза от магистрали.
            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
            К.М.

            Comment


            • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
              Колега, прекалил си с бирата, но иначе си прав, че интерес от българските магистрали имат само и единствено световните сили в лицето на Имперска Русия, САЩ, Великобритания, Мики Маус, патока Доналд, Турция, Гърция, Албания и Мадагаскар.
              Хора, да можеш да пишеш без правописни грешки изобщо не те прави грамотен. Спрете да се оплаквате и да търсите кой ви пре`бава. Всички пътища, които се строят в България започват от точка А в България и завършват в точка Б в България. Естествено, че ние имаме най-голяма полза от тях.
              На въпроса ти не мога да отговоря, въпреки че съм ходил на истинско училище и съм чертал достатъчно ж.п. линии, пътища и какво ли още не.
              Втората икономика в Европа е тази на Франция, следва Великобритания, Италия, Русия, Испания, Холандия. Значи първата икономика в Европа извън ЕС е Русия, разбира се. Ми, натам точно няма проект за магистрала
              Слаб (2)!

              Постоянно прекалявам с бирата и не само с нея така, че опита да ме засегнеш - неуспешен. Опита ти за ирония с разни анимации - също. Факта, че се засягаш на правилно и грамотно написани постове - отново камъните са в твоята градина. Като ти вдигнат още малко горивата, после данъците, после винетките и за капак, като сложат в тия точки А и Б (които ти наименува за начало и край на новите пътища) по една бариерка и кабинка, в която да трябва да си плащаш за да ги ползваш, докато средната заплата стои 300 евро - кел файда, че пътят бил в България, като по него ще се движат само шепа превозни средства (основно с чуждестранна регистрация). Втората икономика в Европа не е нито Франция, нито Русия, а Турция! Тия магистрали мойто момче (въпреки че си на 35 според данните, които ти си попълнил при регистрацията си във форума, наивността ти е на 12-15 годишен фанатизиран слушател на ББ), се строят за да осигурят нужните транспортни коридори. Обърни внимание че "точка А" е Калотина, а "точка Б" е Свиленград. Залага се основно на по добрата инфраструктура на братята сърби и на скорошното им приемане в ЕС и съответното облекчаване на преминаването през ГКПП-тата. Не ти ли се струва странно, че толкова широко рекламираният "Дунав Мост 2" стои така странно изолиран откъм инфраструктура и пътища? Това е така понеже във впремето Сърбия ще влезе в ЕС доста преди румънците да си оправят пътищата (разбирай не да ги асфалтират и да нямат дупки - това е готово в голямата си част, а да не преминават междуградските им пътища през всяко село и паланка). И понеже те усещам как вече доволно потриваш ръце в готовност да ме апострофираш с въпроса "Ами за Струма нещо да кажеш?" ще ти отговора отново с подсказка: Солун, пристанище, Суецки канал, стоки от Азия.


              Весели празници!
              Да си овардите яйцата и да не прекалявате с агънцето .
              Alfa Romeo 156 2.0 TS '97 - продадена ...

              Comment


              • А, най сетне умна приказка-я весели празници, малко вяра в доброто, отопор на лошото, което е ежедневно около нас.
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от CBET Покажи съобщение
                  Слаб (2)!

                  Постоянно прекалявам с бирата и не само с нея така, че опита да ме засегнеш - неуспешен. Опита ти за ирония с разни анимации - също. Факта, че се засягаш на правилно и грамотно написани постове - отново камъните са в твоята градина. Като ти вдигнат още малко горивата, после данъците, после винетките и за капак, като сложат в тия точки А и Б (които ти наименува за начало и край на новите пътища) по една бариерка и кабинка, в която да трябва да си плащаш за да ги ползваш, докато средната заплата стои 300 евро - кел файда, че пътят бил в България, като по него ще се движат само шепа превозни средства (основно с чуждестранна регистрация). Втората икономика в Европа не е нито Франция, нито Русия, а Турция! Тия магистрали мойто момче (въпреки че си на 35 според данните, които ти си попълнил при регистрацията си във форума, наивността ти е на 12-15 годишен фанатизиран слушател на ББ), се строят за да осигурят нужните транспортни коридори. Обърни внимание че "точка А" е Калотина, а "точка Б" е Свиленград. Залага се основно на по добрата инфраструктура на братята сърби и на скорошното им приемане в ЕС и съответното облекчаване на преминаването през ГКПП-тата. Не ти ли се струва странно, че толкова широко рекламираният "Дунав Мост 2" стои така странно изолиран откъм инфраструктура и пътища? Това е така понеже във впремето Сърбия ще влезе в ЕС доста преди румънците да си оправят пътищата (разбирай не да ги асфалтират и да нямат дупки - това е готово в голямата си част, а да не преминават междуградските им пътища през всяко село и паланка). И понеже те усещам как вече доволно потриваш ръце в готовност да ме апострофираш с въпроса "Ами за Струма нещо да кажеш?" ще ти отговора отново с подсказка: Солун, пристанище, Суецки канал, стоки от Азия.


                  Весели празници!
                  Да си овардите яйцата и да не прекалявате с агънцето .
                  Изобщо не се засягам, че има правилно написани постове, даже много се радвам, че се намират и такива. Това, че не правиш много правописни грешки обаче далеч не означава, че написаното от теб има нещо общо с истината.
                  Хубаво би било да наблегнеш малко и на географията, понеже отсечката Калотина-Свиленград си е един доста добър път, по-голямата част от който отдавна е магистрала. Тук немско-турските интереси явно е защитавал още бай Тошо.
                  Това което ме изумява е, че ужасно много българи живеят като теб колега СВЕТ с усещането, че някой непрекъснато иска да ви го навре изотзад . Явно нашият народ е бил кл`цан толкова дълго, че вече е развил някакво маниакално усещане по тоя въпрос.
                  Това, че е абсурдно и Хемус и Струма и южната дъга и Дунав мост 2 да обслужват повече външни интереси от местните (българските) е повече от ясно. Тези проекти са от десетилетия и изобщо не са идеи на ББ. Негова беше инициативата единствено за южната дъга, което беше една много трудна и скъпа, но необходима крачка.
                  Ще те попитам за подсказката: Солун, пристанище, Суецки канал, стоки от Азия... ние българите нямаме ли интерес да имаме по-бърз и лесен достъп до тия блага?! Значи Германия строи магистрали на хиляди километри - в България, за да има как да стигне до стоките от Азия и Суецкия канал (все едно други варианти нямат), а за нашата икономика няма файда от същите тия неща при положение, че магистралата е тук?! Защо трябва да гледаме чуждите ползи, а не нашите? ЕС дава 80% от парите за Хемус, за да може да стига през Варна до Турция за по-напряко, според теб. Според мен няма значение, важното е, че този проект ще стимулира икономиката на Северна България. Доколко има смисъл да е 6 лентова магистрала е друг въпрос, но при всички случаи ползата от Хемус е преди всичко за региона.
                  Това за кабинките какво да се коментира. Първо не е ясно нито дали ще има такива, нито колко ще струва, нито колко ще е заплатата в Бг. Пак се проявява синдрома за "неизбежния" секс. Чакайте, още няма секс а вие вече пищите. Във всеки случай сега като има по 2 ленти към Солун и към Варна сексът е по-брутален.
                  П.С. Дунав Мост 2 се счита за бг нац. приоритет от поне 25 години. Румъния по същите причини има интерес трафикът да минава в Бг колкото може по-наизток и затова и няма други мостове досега. Другите държави по Дунава имат по една камара мостове.
                  Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 02:20.
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                    Изобщо не се засягам, че има правилно написани постове, даже много се радвам, че се намират и такива. Това, че не правиш много правописни грешки обаче далеч не означава, че и затова и няма други мостове досега. Другите държави по Дунава имат по една камара мостове.
                    Я пак провери дали ЕС дава пари за Хемус?
                    И провери каква част финансира ЕС в БГ по инфраструктурни обекти
                    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                    К.М.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                      Я пак провери дали ЕС дава пари за Хемус?
                      И провери каква част финансира ЕС в БГ по инфраструктурни обекти
                      Очаква се да получим финансиране от ЕС за Хемус. Ако на власт отново дойде крадливото управление на БСП, тогава със сигурност няма да получим нищо. Дано не стане така, защото без този проект Северна Бг ще си остане едни от най-бедните региони в Европа още дълги години.

                      П.С. За повече от 47.7 млн. лв. и след 22 месеца магистрала "Хемус" трябва да бъде удължена с 8.46 км. Строителството на отсечката от гара Яна до Околовръстния път на София започна официално днес. Участъкът от гара Яна до Околовръстния път се финансира със средства по оперативна програма "Транспорт", като 80% от парите са от еврофондовете, а останалите - съфинансиране от националния бюджет. ...
                      Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 10:42.
                      2014: Deutschland über alles

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                        Очаква се да получим финансиране от ЕС за Хемус. Ако на власт отново дойде крадливото управление на БСП, тогава със сигурност няма да получим нищо. Дано не стане така, защото без този проект Северна Бг ще си остане едни от най-бедните региони в Европа още дълги години.
                        Еми очаквай, но когато пишеш нещо го провери поне малко
                        Не съм убеден, че на ЕС е необходима тази магистрала
                        Северна България не е зле
                        Северозападна е зле.
                        Но там не знам да има някакви проекти
                        Крадливото правителство остави 8.5 млрд. фиск.
                        Сега останаха 3.5, не ме разсмивай с клишета.
                        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                        К.М.

                        Comment


                        • Колеги, темата е за АЕЦ "Белене", а ние залитаме в коренно различна посока.

                          nikolaaaay, да ме прощаваш, но тотално не си в час!

                          А иначе по темата се сещам за една детска приказка за Щурчо и Баба Мравка и по специално за репликата: "А когато сняг забръска, що ще чиниш ти зимъска?". Та в тази връзка ми е много интересно следващата зима, ако пак паднат такива снегове и поривите на вятъра не стихват няколко седмици (както беше само до преди няколко месеца), от кои фотоволтаици и ветрогенератори ще дойде нужната енергия за да не се стигне до дефицит на мощности?


                          П.П. Хайде да ни е честито: http://www.dnes.bg/obshtestvo/2012/0...-1-iuli.156603
                          Last edited by CBET; d.m.y г., 12:23.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS '97 - продадена ...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Еми очаквай, но когато пишеш нещо го провери поне малко
                            Ами хайде осветли ни кой финансира отсечката от гара Яна до Околовръстното и с колко пари.

                            ---------- Post added at 18:08 ---------- Previous post was at 18:06 ----------

                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Северна България не е зле
                            Северозападна е зле.
                            Но там не знам да има някакви проекти
                            Тук е вярно само второто.

                            ---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Крадливото правителство остави 8.5 млрд. фиск.
                            Сега останаха 3.5, не ме разсмивай с клишета.
                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Язовирът излезе към 400 000 000
                            По голямата част от парите ги платиха ГЕРБ, те довършиха този проект.
                            Не каза 400 млн какво? Британски паундове?
                            Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 19:28.
                            2014: Deutschland über alles

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от CBET Покажи съобщение

                              nikolaaaay, да ме прощаваш, но тотално не си в час!
                              Аз дали и колко съм в час не си ти тоя който има капацитета да прецени. Поне да беше отворил линка, който постнах по-горе, вместо да развиваш конспиративни теории и откровено неверни неща. Тия глупости, че сме бедни понеже целият свят е срещу нас може да вървят още на другарските вечеринки за пред бабите. Истината е обаче, че сме бедни понеже не можем да си гоним интереса като народ.
                              Да, ЕС има интерес от завършването на някои коридори, а от други - по-малко. И какво от това?!
                              Турция е голяма икономика, но е Номер 1 само в производството на локуми. Данни от Световната банка
                              Последна актуализация: 30 март 2012


                              ---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:39 ----------

                              Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                              Северна България не е зле
                              Изобщо даже.

                              Десетте най-бедни района в ЕС БВП на глава от населението спрямо средния за ЕС за 2008
                              1 Северозападен (България) 28%
                              2 Североизточен (Румъния) 29%
                              3 Северен Централен (България) 30%
                              4 Южен Централен (България) 30%
                              5 Югоизточен (България) 36%
                              6 Югозападна Олтения (Румъния) 36%
                              7 Североизточен (България) 37%
                              8 Югоизточен (Румъния) 39%
                              9 Подкарпатие (Полша) 39%
                              10 Южна Мунтения (Румъния) 39%
                              2014: Deutschland über alles

                              Comment


                              • Тука някои хора ако тая енергия дето я хабят я впрегнем в турбина, няма да ни трябва АЕЦ
                                Welcome to the real world

                                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                                Comment

                                Working...
                                X