Първоначално публикувано от nikolaaaay
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спират строителството на АЕЦ "Белене"
Collapse
X
-
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеИмаше строежи на магистрали, ма нямаше магистрали. Имаше проект за зала, ама без зала. Имаше мотриси за метро, ама нямаше тунел за метро. Имаше намерения за втора атомна, ама не се случи втора атомна. Имаше проект за южна дъга, ама нямаше южна дъга. Имаше тунел за подземен трамвай, ама нямаше подземен трамвай.
Едно е да имаш намерения, друго да имаш качествата да ги осъществиш.
За вътрешната и външната политика не коментирам. Евалата обаче на Бойко, че му стискаше да форсира инфраструктурните проекти.
---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:22 ----------
Имаш ли представа колко смешно е това? Да, има пришълци, ама тия пришълци като нищо ще станат емигранти ако я няма София. Хората не могат да живеят от празни проекти и намерения на хартия. Искат реализация. Има хора от Ботевград примерно и дори от Враца, които пътуват до София за да работят. Ако я нямаше магистралата тия хора или умират от глад или си хващат чукалата и отиват в чужбина.
Ние се топим като априлски сняг и икономиката трябва да се раздвижи СЕГА, а не да се кроят планове за светлото бъдеще. Ако изкараме в транс още 20-30 години тук ще останат само мангалите. Тогава вече Белене `ептен нЕма да се изплати, щото ромите сметка за ток не знаят кво е.
Николайчо, в твоя пост аз изброих 5 споменавания на думичката пътища/магистрали или техни синоними. Хайде хвани сега една карта на Европа, нанеси строежа на магистралите, по които се работи, открий къде е Германия, поинтересувай се коя е втората по големина икономика в Европа (не в ЕС) и коя е с най-голям ръст през последните години и се надявам сам да достигнеш до заключението, за кого и за какво се строят тия пътища и магистрали.
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеИмаше строежи на магистрали, ма нямаше магистрали. Имаше проект за зала, ама без зала. Имаше мотриси за метро, ама нямаше тунел за метро. Имаше намерения за втора атомна, ама не се случи втора атомна. Имаше проект за южна дъга, ама нямаше южна дъга. Имаше тунел за подземен трамвай, ама нямаше подземен трамвай.
Едно е да имаш намерения, друго да имаш качествата да ги осъществиш.
За вътрешната и външната политика не коментирам. Евалата обаче на Бойко, че му стискаше да форсира инфраструктурните проекти.
---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:22 ----------
Имаш ли представа колко смешно е това? Да, има пришълци, ама тия пришълци като нищо ще станат емигранти ако я няма София. Хората не могат да живеят от празни проекти и намерения на хартия. Искат реализация. Има хора от Ботевград примерно и дори от Враца, които пътуват до София за да работят. Ако я нямаше магистралата тия хора или умират от глад или си хващат чукалата и отиват в чужбина.
Ние се топим като априлски сняг и икономиката трябва да се раздвижи СЕГА, а не да се кроят планове за светлото бъдеще. Ако изкараме в транс още 20-30 години тук ще останат само мангалите. Тогава вече Белене `ептен нЕма да се изплати, щото ромите сметка за ток не знаят кво е.
Абе, знаеш ли, ти си типичния представител на електората на ГЕРБ
Магострала Тракия си се строеше. Колко пъти да го повторя.
Само да вметна, че лотовете на ББ нещо се били нагънали, като цариградско, сигурно от бързане. Еми така е, то строителството не е лесна работа.
Евала за какво друго казваш на ББ.?
Ти от кога се вълнуваш от политика и от кога четеш вестници и гледаш новини?
Аз от доста отдавна го правя и трудно някога бих казал на ББ евала.
Не мога да отрека, че се старае, но не става без акъл тази работа, тя не е като оная.
България има нужда от решения полезни в дългосрочен план, а не от краткосрочни, тотално хаотични и несвързани помежду си политики.
Силните държави са с полицентрична система от добре развити градове, моноцентричните са банановите републики.
София, щеше да си е София и без пришълците, независимо, че всеки в някакъв момент от своя живот е бил пришълец.
По времето на соца това беше целенасочена политика, а след това беше резултат от тоталната разруха на икономиката, все пак България и останалите страни от соц блока загубиха войната
После отговори на СВЕТ, въпросът му е доста интересен.Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 08:00."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от CBET Покажи съобщениеНиколайчо, в твоя пост аз изброих 5 споменавания на думичката пътища/магистрали или техни синоними. Хайде хвани сега една карта на Европа, нанеси строежа на магистралите, по които се работи, открий къде е Германия, поинтересувай се коя е втората по големина икономика в Европа (не в ЕС) и коя е с най-голям ръст през последните години и се надявам сам да достигнеш до заключението, за кого и за какво се строят тия пътища и магистрали.
Хора, да можеш да пишеш без правописни грешки изобщо не те прави грамотен. Спрете да се оплаквате и да търсите кой ви пре`бава. Всички пътища, които се строят в България започват от точка А в България и завършват в точка Б в България. Естествено, че ние имаме най-голяма полза от тях.
На въпроса ти не мога да отговоря, въпреки че съм ходил на истинско училище и съм чертал достатъчно ж.п. линии, пътища и какво ли още не.
Втората икономика в Европа е тази на Франция, следва Великобритания, Италия, Русия, Испания, Холандия. Значи първата икономика в Европа извън ЕС е Русия, разбира се. Ми, натам точно няма проект за магистрала
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеКолега, прекалил си с бирата, но иначе си прав, че интерес от българските магистрали имат само и единствено световните сили в лицето на Имперска Русия, САЩ, Великобритания, Мики Маус, патока Доналд, Турция, Гърция, Албания и Мадагаскар.
Хора, да можеш да пишеш без правописни грешки изобщо не те прави грамотен. Спрете да се оплаквате и да търсите кой ви пре`бава. Всички пътища, които се строят в България започват от точка А в България и завършват в точка Б в България. Естествено, че ние имаме най-голяма полза от тях.
На въпроса ти не мога да отговоря, въпреки че съм ходил на истинско училище и съм чертал достатъчно ж.п. линии, пътища и какво ли още не.
Втората икономика в Европа е тази на Франция, следва Великобритания, Италия, Русия, Испания, Холандия. Значи първата икономика в Европа извън ЕС е Русия, разбира се. Ми, натам точно няма проект за магистрала
Аз нямам полза от магистрали."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеКолега, прекалил си с бирата, но иначе си прав, че интерес от българските магистрали имат само и единствено световните сили в лицето на Имперска Русия, САЩ, Великобритания, Мики Маус, патока Доналд, Турция, Гърция, Албания и Мадагаскар.
Хора, да можеш да пишеш без правописни грешки изобщо не те прави грамотен. Спрете да се оплаквате и да търсите кой ви пре`бава. Всички пътища, които се строят в България започват от точка А в България и завършват в точка Б в България. Естествено, че ние имаме най-голяма полза от тях.
На въпроса ти не мога да отговоря, въпреки че съм ходил на истинско училище и съм чертал достатъчно ж.п. линии, пътища и какво ли още не.
Втората икономика в Европа е тази на Франция, следва Великобритания, Италия, Русия, Испания, Холандия. Значи първата икономика в Европа извън ЕС е Русия, разбира се. Ми, натам точно няма проект за магистрала
Постоянно прекалявам с бирата и не само с нея така, че опита да ме засегнеш - неуспешен. Опита ти за ирония с разни анимации - също. Факта, че се засягаш на правилно и грамотно написани постове - отново камъните са в твоята градина. Като ти вдигнат още малко горивата, после данъците, после винетките и за капак, като сложат в тия точки А и Б (които ти наименува за начало и край на новите пътища) по една бариерка и кабинка, в която да трябва да си плащаш за да ги ползваш, докато средната заплата стои 300 евро - кел файда, че пътят бил в България, като по него ще се движат само шепа превозни средства (основно с чуждестранна регистрация). Втората икономика в Европа не е нито Франция, нито Русия, а Турция! Тия магистрали мойто момче (въпреки че си на 35 според данните, които ти си попълнил при регистрацията си във форума, наивността ти е на 12-15 годишен фанатизиран слушател на ББ), се строят за да осигурят нужните транспортни коридори. Обърни внимание че "точка А" е Калотина, а "точка Б" е Свиленград. Залага се основно на по добрата инфраструктура на братята сърби и на скорошното им приемане в ЕС и съответното облекчаване на преминаването през ГКПП-тата. Не ти ли се струва странно, че толкова широко рекламираният "Дунав Мост 2" стои така странно изолиран откъм инфраструктура и пътища? Това е така понеже във впремето Сърбия ще влезе в ЕС доста преди румънците да си оправят пътищата (разбирай не да ги асфалтират и да нямат дупки - това е готово в голямата си част, а да не преминават междуградските им пътища през всяко село и паланка). И понеже те усещам как вече доволно потриваш ръце в готовност да ме апострофираш с въпроса "Ами за Струма нещо да кажеш?" ще ти отговора отново с подсказка: Солун, пристанище, Суецки канал, стоки от Азия.
Весели празници!
Да си овардите яйцата и да не прекалявате с агънцето.
Comment
-
Първоначално публикувано от CBET Покажи съобщениеСлаб (2)!
Постоянно прекалявам с бирата и не само с нея така, че опита да ме засегнеш - неуспешен. Опита ти за ирония с разни анимации - също. Факта, че се засягаш на правилно и грамотно написани постове - отново камъните са в твоята градина. Като ти вдигнат още малко горивата, после данъците, после винетките и за капак, като сложат в тия точки А и Б (които ти наименува за начало и край на новите пътища) по една бариерка и кабинка, в която да трябва да си плащаш за да ги ползваш, докато средната заплата стои 300 евро - кел файда, че пътят бил в България, като по него ще се движат само шепа превозни средства (основно с чуждестранна регистрация). Втората икономика в Европа не е нито Франция, нито Русия, а Турция! Тия магистрали мойто момче (въпреки че си на 35 според данните, които ти си попълнил при регистрацията си във форума, наивността ти е на 12-15 годишен фанатизиран слушател на ББ), се строят за да осигурят нужните транспортни коридори. Обърни внимание че "точка А" е Калотина, а "точка Б" е Свиленград. Залага се основно на по добрата инфраструктура на братята сърби и на скорошното им приемане в ЕС и съответното облекчаване на преминаването през ГКПП-тата. Не ти ли се струва странно, че толкова широко рекламираният "Дунав Мост 2" стои така странно изолиран откъм инфраструктура и пътища? Това е така понеже във впремето Сърбия ще влезе в ЕС доста преди румънците да си оправят пътищата (разбирай не да ги асфалтират и да нямат дупки - това е готово в голямата си част, а да не преминават междуградските им пътища през всяко село и паланка). И понеже те усещам как вече доволно потриваш ръце в готовност да ме апострофираш с въпроса "Ами за Струма нещо да кажеш?" ще ти отговора отново с подсказка: Солун, пристанище, Суецки канал, стоки от Азия.
Весели празници!
Да си овардите яйцата и да не прекалявате с агънцето.
Хубаво би било да наблегнеш малко и на географията, понеже отсечката Калотина-Свиленград си е един доста добър път, по-голямата част от който отдавна е магистрала. Тук немско-турските интереси явно е защитавал още бай Тошо.
Това което ме изумява е, че ужасно много българи живеят като теб колега СВЕТ с усещането, че някой непрекъснато иска да ви го навре изотзад. Явно нашият народ е бил кл`цан толкова дълго, че вече е развил някакво маниакално усещане по тоя въпрос.
Това, че е абсурдно и Хемус и Струма и южната дъга и Дунав мост 2 да обслужват повече външни интереси от местните (българските) е повече от ясно. Тези проекти са от десетилетия и изобщо не са идеи на ББ. Негова беше инициативата единствено за южната дъга, което беше една много трудна и скъпа, но необходима крачка.
Ще те попитам за подсказката: Солун, пристанище, Суецки канал, стоки от Азия... ние българите нямаме ли интерес да имаме по-бърз и лесен достъп до тия блага?! Значи Германия строи магистрали на хиляди километри - в България, за да има как да стигне до стоките от Азия и Суецкия канал (все едно други варианти нямат), а за нашата икономика няма файда от същите тия неща при положение, че магистралата е тук?! Защо трябва да гледаме чуждите ползи, а не нашите? ЕС дава 80% от парите за Хемус, за да може да стига през Варна до Турция за по-напряко, според теб. Според мен няма значение, важното е, че този проект ще стимулира икономиката на Северна България. Доколко има смисъл да е 6 лентова магистрала е друг въпрос, но при всички случаи ползата от Хемус е преди всичко за региона.
Това за кабинките какво да се коментира. Първо не е ясно нито дали ще има такива, нито колко ще струва, нито колко ще е заплатата в Бг. Пак се проявява синдрома за "неизбежния" секс. Чакайте, още няма секс а вие вече пищите. Във всеки случай сега като има по 2 ленти към Солун и към Варна сексът е по-брутален.
П.С. Дунав Мост 2 се счита за бг нац. приоритет от поне 25 години. Румъния по същите причини има интерес трафикът да минава в Бг колкото може по-наизток и затова и няма други мостове досега. Другите държави по Дунава имат по една камара мостове.Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 02:20.
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеИзобщо не се засягам, че има правилно написани постове, даже много се радвам, че се намират и такива. Това, че не правиш много правописни грешки обаче далеч не означава, че и затова и няма други мостове досега. Другите държави по Дунава имат по една камара мостове.
И провери каква част финансира ЕС в БГ по инфраструктурни обекти"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеЯ пак провери дали ЕС дава пари за Хемус?
И провери каква част финансира ЕС в БГ по инфраструктурни обекти
П.С. За повече от 47.7 млн. лв. и след 22 месеца магистрала "Хемус" трябва да бъде удължена с 8.46 км. Строителството на отсечката от гара Яна до Околовръстния път на София започна официално днес. Участъкът от гара Яна до Околовръстния път се финансира със средства по оперативна програма "Транспорт", като 80% от парите са от еврофондовете, а останалите - съфинансиране от националния бюджет. ...Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 10:42.
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеОчаква се да получим финансиране от ЕС за Хемус. Ако на власт отново дойде крадливото управление на БСП, тогава със сигурност няма да получим нищо. Дано не стане така, защото без този проект Северна Бг ще си остане едни от най-бедните региони в Европа още дълги години.
Не съм убеден, че на ЕС е необходима тази магистрала
Северна България не е зле
Северозападна е зле.
Но там не знам да има някакви проекти
Крадливото правителство остави 8.5 млрд. фиск.
Сега останаха 3.5, не ме разсмивай с клишета."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Колеги, темата е за АЕЦ "Белене", а ние залитаме в коренно различна посока.
nikolaaaay, да ме прощаваш, но тотално не си в час!
А иначе по темата се сещам за една детска приказка за Щурчо и Баба Мравка и по специално за репликата: "А когато сняг забръска, що ще чиниш ти зимъска?". Та в тази връзка ми е много интересно следващата зима, ако пак паднат такива снегове и поривите на вятъра не стихват няколко седмици (както беше само до преди няколко месеца), от кои фотоволтаици и ветрогенератори ще дойде нужната енергия за да не се стигне до дефицит на мощности?
П.П. Хайде да ни е честито: http://www.dnes.bg/obshtestvo/2012/0...-1-iuli.156603Last edited by CBET; d.m.y г., 12:23.
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеЕми очаквай, но когато пишеш нещо го провери поне малко
---------- Post added at 18:08 ---------- Previous post was at 18:06 ----------
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеСеверна България не е зле
Северозападна е зле.
Но там не знам да има някакви проекти
---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:08 ----------
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеКрадливото правителство остави 8.5 млрд. фиск.
Сега останаха 3.5, не ме разсмивай с клишета.Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеЯзовирът излезе към 400 000 000
По голямата част от парите ги платиха ГЕРБ, те довършиха този проект.Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 19:28.
Comment
-
Първоначално публикувано от CBET Покажи съобщение
Да, ЕС има интерес от завършването на някои коридори, а от други - по-малко. И какво от това?!
Турция е голяма икономика, но е Номер 1 само в производството на локуми. Данни от Световната банка
Последна актуализация: 30 март 2012
---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:39 ----------
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеСеверна България не е зле
Десетте най-бедни района в ЕС БВП на глава от населението спрямо средния за ЕС за 2008
1 Северозападен (България) 28%
2 Североизточен (Румъния) 29%
3 Северен Централен (България) 30%
4 Южен Централен (България) 30%
5 Югоизточен (България) 36%
6 Югозападна Олтения (Румъния) 36%
7 Североизточен (България) 37%
8 Югоизточен (Румъния) 39%
9 Подкарпатие (Полша) 39%
10 Южна Мунтения (Румъния) 39%
Comment
Comment