Явно си се гледал в огледалото.Общо взето, което виждаш в себе си най дразни, мдааааааа, тоест педерастите ги дразни собствената им същност.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спират строителството на АЕЦ "Белене"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Crusader Покажи съобщениеМи такъв съм си - арогантен, а душевната педерастия ме дразни, още повече от мишоци дето се крит по форумите и единствената им мъжка проява е да се бръснат сутрин...
...обаче с жените съм галантен
Надявам се, че се разбрахме.
Ако си галантен, няма да ми създаваш излишна работа, като ме караш да търча подире ти с метлата
Ей тъй - заради галантността към жените те моля
Comment
-
Първоначално публикувано от Crusader Покажи съобщениеМи такъв съм си - арогантен, а душевната педерастия ме дразни, още повече от мишоци дето се крит по форумите и единствената им мъжка проява е да се бръснат сутрин...
...обаче с жените съм галантен
Не си арогантен! Жив пример за това до къде е стигнало падението в Българската армия. Държание и речник на каруцар нямащ нищо общо с поведението на офицер! Другият вариант е просто да си жертва на системета, изразяваща се в тоталната липса на психологическа или психиатрична помощ на върналите се от мисия.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
-
Въпросното предприятие работеше предимно за износ, на смени дори не смогвахме с поръчките.Имаше интерес от Дженерал мотърс и ЗиЛ за производство на други двг.След "реформите" на Костов се смени директора, вдигнаха се цените на двг., толкова че сирийците си построиха завод за резервни части.Дойде някаква измислена групировка, щели сме да произвеждаме генератори.Един от екипа се сприятели с мен и ми подшушна - нищо няма да се произвежда, ще бъдете фалирани, както стана с предприятието в което аз работех.Търси си работа.Дотогава си вземахме заплатите редовно и дмс имаше, после напуснах, жена ми остана още половин година и филма беше като в Сопот.Резултат е голо поле.Та след години директора г-н Т./бившия/ ми каза че сделката с руснаците и ДМ се провалила защото г-н Костов не можал да си вземе комисионната.Да обяснявам ли че същия сценариий беше приложен към Радиозавода, Елпром и т.н.Защо Хюндай построиха корабостроителница в Румъния а не в България.Всички тези заводи можеха да произвеждат бяла ,черна техника, двг, коли хората щяха да имат работа, и щеше да има оборотни пари в икономиката.Сега имаме полуразрушени предприятия, голи полета, и нагушили се тарикати.И след всичко това наскоро Костов от екрана се възмущава че в Бг няма промишлиност а само на туризъм разчитаме.А стига бе.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Ами ако помниш, Костов дойде след рухването на Виденов, инфлация и валутен резерв от 400-500 милиона долара, а остави около 5 милиарда.
Приемам твоите доводи, ОК. Но Костов бе 4 години на влста, какво се случи през другите 16? Айде, след него пък минаха колко правителства?Но имаше такава тема и тук, анкета и прочее, тоест говорим си всеки своето.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Ранобудниче Покажи съобщениеОтивам да спя.
Опровергайте очакванията ми и не ми разваляйте сутрешното кафе, моля.
Знам, че котка по гръб не пада, ама много кандидат-похлупаци за една тенджера не върви нек'си.
Обещавам, че няма да ви падне.. имиджът, ако не сте БашКапак.Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеВъпросното предприятие работеше предимно за износ, на смени дори не смогвахме с поръчките.Имаше интерес от Дженерал мотърс и ЗиЛ за производство на други двг.След "реформите" на Костов се смени директора, вдигнаха се цените на двг., толкова че сирийците си построиха завод за резервни части.Дойде някаква измислена групировка, щели сме да произвеждаме генератори.Един от екипа се сприятели с мен и ми подшушна - нищо няма да се произвежда, ще бъдете фалирани, както стана с предприятието в което аз работех.Търси си работа.Дотогава си вземахме заплатите редовно и дмс имаше, после напуснах, жена ми остана още половин година и филма беше като в Сопот.Резултат е голо поле.Та след години директора г-н Т./бившия/ ми каза че сделката с руснаците и ДМ се провалила защото г-н Костов не можал да си вземе комисионната.Да обяснявам ли че същия сценариий беше приложен към Радиозавода, Елпром и т.н.Защо Хюндай построиха корабостроителница в Румъния а не в България.Всички тези заводи можеха да произвеждат бяла ,черна техника, двг, коли хората щяха да имат работа, и щеше да има оборотни пари в икономиката.Сега имаме полуразрушени предприятия, голи полета, и нагушили се тарикати.И след всичко това наскоро Костов от екрана се възмущава че в Бг няма промишлиност а само на туризъм разчитаме.А стига бе.
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеВъпросното предприятие работеше предимно за износ, на смени дори не смогвахме с поръчките.Имаше интерес от Дженерал мотърс и ЗиЛ за производство на други двг.След "реформите" на Костов се смени директора, вдигнаха се цените на двг., толкова че сирийците си построиха завод за резервни части.Дойде някаква измислена групировка, щели сме да произвеждаме генератори.Един от екипа се сприятели с мен и ми подшушна - нищо няма да се произвежда, ще бъдете фалирани, както стана с предприятието в което аз работех.Търси си работа.Дотогава си вземахме заплатите редовно и дмс имаше, после напуснах, жена ми остана още половин година и филма беше като в Сопот.Резултат е голо поле.Та след години директора г-н Т./бившия/ ми каза че сделката с руснаците и ДМ се провалила защото г-н Костов не можал да си вземе комисионната.Да обяснявам ли че същия сценариий беше приложен към Радиозавода, Елпром и т.н.Защо Хюндай построиха корабостроителница в Румъния а не в България.Всички тези заводи можеха да произвеждат бяла ,черна техника, двг, коли хората щяха да имат работа, и щеше да има оборотни пари в икономиката.Сега имаме полуразрушени предприятия, голи полета, и нагушили се тарикати.И след всичко това наскоро Костов от екрана се възмущава че в Бг няма промишлиност а само на туризъм разчитаме.А стига бе.
Димитър, това което пишеш за ЗДД Коларов е абсолютна лъжа!!! Поредната гнусна манипулация на "другарите". Копирам само малка част историята на комбината-
През 1977 г. се създава Комби-
нат за двигатели с вътрешно горене - Варна, чието поделение е и ЗДД “В. Коларов” -
Варна. В периода 1977 - 1989 г. заводът действа с общо ръководство с КДВГ и е поделе-
ние на СО “Двигателостроене”. След преобразуването на СО “Двигателостроене” -
Варна в ДФ “ВАМО” - Варна, през 1990 г. заводът става Дъщерна фирма “ВАМО” -
Варна. През 1991 г. става АД, като в края на същата година се регистрира като ЕАД
“ВАМО” - Варна.
И да продължа още малко с приватизацията на фирмата. През 96 година основният пакет акции става собственост на Българо-холандския приватизационен фонд и на една кипърска офшорка, а с БХПФ е свързан не кой да е, а бившият шеф на НДК - Христо Друмев който е бил агент и секретен сътрудник на ДС и на бившето Разузнавателно управление на Генералния щаб на Българската армия с два псевдонима – Драганов и Борил. Служил е общо на 22 ръководители. Досието му в архивите наброява цели 10 тома. За сътрудничеството си той е получавал доста добри за тогава хонорари. Пише доносите срещу две жени, които по негова вина, без никакво провинение, попадат в затвора. Това разкрива комисията по досиетата, доказвайки, че Друмев е получавал парите срещу собственоръчно написани агентурни сведения.............В борда на БХПФ е и Пирин Атанасов, богат българин с имение в Гърция още през 90 -те години на миналият век (`къв ли трябвада си работил в НРБ за да имаш имение в Гърция само няколко години след падането на режима), който пък от своя страна е "ортак" в един друг холдинг (БХК) с Харалмпи Анчев агент "Чавдар" на VІ управление в ДС........Какви Костовци, какви Мостовци само бълнувате....На всякъде и във всичко, все още са хората от БКП и ДС, просто няма мърдане!!!Last edited by BLUE1; d.m.y г., 00:19.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
http://more.info.bg/article.asp?topicID=237&issueID=255
Ето го и копирано:
Бивш приватизационен фонд доведе ВАМО до огромни загуби
Стремежът за въвличането на гражданите в процеса на раздържавяване на родните предприятия се оказа голямата грешка на българските управници. Продажбата на държавни активи в частни ръце чрез масовата приватизация случайно или не доведе не едно печелившо предприятие до дъното. Тази съдба в една или друга степен не подмина и ВАМО.
Вече втора година заводът едва крета и постоянно трупа загуби. Бившият машиностроителен гигант се гърчи поради липсата на поръчки за иначе качествените продукти, които произвежда(ше). В продължение на две години в дружеството се редуват две седмици работа с месец бездействие. Съкратена е голяма част от персонала. Последният пример за което е уволнението на близо 150 души през август тази година. Работниците и сега ходят със свити сърца, очакващи всеки момент да им покажат пътя от завода.
Дружеството
ВАМО АД е наследник на машиностроителния завод "Васил Коларов", основан още през далечната 1935 г. Производството на дизелови двигатели започва 20 г. по-късно. През 1989 г. е създадена държавна фирма ВАМО с основна сфера на дейност машиностроителна и металообработваща промишленост, предметът на дейност е дизелови двигатели. Държавната фирма е прекратена на 30 юни 1991 г. и на нейно място се създават 9 нови предприятия, едно от които е "Вамо" АФ - гр. Варна. Името е образувано като абревиатура на Varna motors.
В началото на 90-те години предприятието продължава своите контакти с партньори предимно от Близкия изток и Русия, които му носят добри постъпления и най-важното заетост. Като признание за качеството на работа идва и получаването на сертификат ISO 9002 Ascert Int., с който ВАМО ЕАД става едно от малкото предприятия в България с такова признание. Сертификатът гарантира качеството на произвежданите от завода двигатели.
Но състоянието на ВАМО не е цветущо през всичките тези първи години на демокрацията. Варненското предприятие през 1994 г. е включено в "черния" списък на Министерския съвет за приемане на допълнителни мерки за финансово оздравяване и преструктуриране на държавни предприятия, фирми и търговски дружества. Тогава задълженията на ВАМО възлизат на 1 681 807 нови лв.
Началото на разпродажбата
Разпродажбата на ВАМО започва през 1994 г., когато е подписан договор за продажба на обособена част от завода на дъщерната фирма на "Роувър" - "Родакар". Това поставя началото на надежди за развитие на автомобилната индустрия в България, но на практика нищо не става. След едногодишна дейност англичаните се отказват. Причината е, че правителството не е спазило договореностите.
Продажбата на обособената част поражда известни съмнения. В нея е намесен и скандалният банкер Атанас Тилев, който е свързан с "Родакар". Той бе в основата на източването и фалита на Банката за земеделски кредит и на Добруджанската търговска банка. По-късно обаче името на Тилев не се намесва по никакъв видим начин със завода.
Още при първата вълна от масовата приватизация част от собствеността на ВАМО ЕАД преминава в частни ръце. Купувачи са "Българо-холандски приватизационен фонд" и "Централен фонд", които придобиват по 25 процента от капитала.
След приватизацията Българо-холандският приватизационен фонд и софийското акционерно дружество "Грамекс" АД влизат в управлението на завода. Но на практика то остава старото. Двама от тримата членове на директорите - Георги Андриков и Георги Маринков, остават на ръководни постове. Първият става управител на дружеството и член на управителния съвет, а вторият си остава член на съвета на директорите.
Само половин година по-късно е направена промяна в управителния съвет. В ръководството на дружеството влизат "Централен фонд - холд" - АД, София и малко изненадващо фалиралата вече, но свързана с фонда Първа източна международна банка. Те по-късно излизат от капитала и управлението на дружеството.
Така почти всичко остава в ръцете на Българо-холандския приватизационен фонд, който през 1999 г. се преименува в "Българска холдингова компания" АД.
Приватизационните игри
Държавата избира масовата приватизация като преобладаващ способ за продажбата на ВАМО и както в много други случаи заводът загива. Решено е две трети от капитала да се продават чрез бонове, а 25 процента касово.
Чиновниците обаче не са много наясно какво трябва да правят със завода и на кого да го (про)дават. Мистериите започват през 1998 г., когато само за 1 година Агенцията за приватизация на два пъти отменя свои предишни решения. Първо ведомството оглавявано от Захари Желязков решава, че 27 на сто от капитала на дружеството трябва да се приватизират чрез публичен търг с тайно наддаване. Това е добра възможност за продажби под масата, но обявената цена за 220 000 акции е твърде висока - $1 753 000. Девет месеца след това същото ведомство решава продажбата на ВАМО да стане чрез централизирани публични търгове по реда на наредбата за тях. А там печелят фондовете с много пари и бонове, които освен всичко друго могат и да се договарят помежду си.
Главният играч
В края на 1999 г. Българска холдингова компания става основният играч във ВАМО. Наследникът на бившия приватизационен фонд започва странни трансформации на собствеността. Първо през ноември 2000 г. холдингът придобива 7,40 процента от капитала на ВАМО и делът му става почти две трети. След това обаче бившият приватизационен фонд прехвърля всичките си акции от варненския завод на свързаната с него Българска индустриална компания.
Това е типична схема за холдинга. С прехвърлянето на собствеността всички облаги остават единствено за шефовете на компанията, които са и шефове на холдинга. Обикновено цялата му печалба се разпределя като дивиденти и не остава нищо за инвестиции. Чрез прехвърлянето на акциите на дъщерната компания всички приходи остават за акционерите на компанията, а не за дребните собственици на бонове от масовата приватизация.
Зад прехвърлянето на основния пакет от собствеността във ВАМО се крие и още една причина. Тя е, че по Закона за публичното предлагане на ценни книжа лице, което е придобило над 50 процента от капитала на публично дружество, е длъжно да обяви оферта и за останалите акции. А явно холдинговата компания не иска да придобие останалия дял от завода, а вероятно нещо друго. Защото ако наистина се интересуваше от цялото предприятие, Българската холдингова компания би отправила търгово предложение за останалия пакет акции.
В закона има и друго изискване - цената на публичното изкупуване не може да бъде по-ниска от постигнатата среднопретеглена цена за последните три месеца. Затова от Българска холдингова компания продават акциите си на дъщерната фирма за смешната цена от 50 ст. В същия този момент на една акция се падат активи за почти 30 лв.! По този начин евентуалното изкупуване на останалия дял (който е една трета от капитала) от завода ще струва само около 150 000 лв.
Очевидно и дъщерната компания не иска да отправя публично предложение, защото "Българска индустриална и търговска корпорация" много скоро прехвърля 14,2 процента от акциите си във ВАМО само месец по късно. Така тя остава с 49,88 процента. Достатъчно за пълен контрол във ВАМО и за избягване на предложение за търгово изкупуване на останалите акции. Този дял обаче е продаден не на кой да е, а на офшорна компания - "Секонекс холдинг" ООД - Кипър, чиито дири трудно могат да се открият. Така че е твърде вероятно бившият българо-холандски приватизационен фонд да е запазил цялостния контрол върху завода.
Кой всъщност стои зад ВАМО?
Според осведомени Българска холдингова компания е много близка със столичния кмет Стефан Софиянски. В надзорния съвет на дружеството е правосъдният министър от служебното правителство именно на Софиянски Хараламби Анчев, по които бе стреляно преди известно време. В управлението на компанията е и бившият шеф на Центъра за масовата приватизация Пирин Атанасов. С Българо-холандския приватизационен фонд се свързва и шефът на НДК Христо Друмев.
Фирми на Българска холдингова компания пък са сред основните акционери на друг бивш приватизационен фонд - холдинг "Света София", сред учредителите на които са сините лидери Иван Костов, Александър Божков и Стефан Софиянски.
Поставянето на свързани фирми на ръководни постове е патент на бившия българо-холандски приватизационен фонд, преобразуван сега в холдинг. Още през 1998 г. той увеличи капитала си, като новите акции бяха изкупени от няколко фирми, зад които според неофициална информация стоят учредителите на фонда. Така те затвърждават върховенството си в структурата, което могат да отстъпят само ако желаят.
Упадъкът на завода
Колкото и смяната на собствеността да не дава категорични доказателства за някакво източване на завода, финансовите резултати на ВАМО през последните 4 години сочат друго.
Заводът е на печалба до 1998 г., която завършва с 1 848 425 лв. положителен финансов резултат. Само година след това ВАМО вече е на загуба - 2 787 000 лв. Като нетните му приходи от продажби, т.е. от основната дейност падат от 12 999 161 лв. през 1998 г. на 9 880 000 лв. година по-късно. Резултатите от дейността на завода продължават да се влошават. Загубата за 2000 г. е 3 083 000 лв., а приходите от продажби се свиват едва до 6 698 000 лв., което е нищожна сума за един машиностроителен завод. Само за първото полугодие на тази година загубата възлиза на 895 000 лв. Загубата на акция на дружеството към 6.30.2001 г. е в размер на 1,1 лв. за акция.
Причините за кризата
Ликвидираната индустрия за тежкотоварни автомобили в България оказа пагубно влияние върху дейността на ВАМО. Заводите "Чавдар" - Ботевград, "Мадара" - Шумен, и "Балканкар Рекорд" - Пловдив, също са в тежко положение. Но остават възможностите за излизане на външните пазари. Двигателите на завода, които имат сертификат за качество, са ценени извън граница. Но продажби няма. Причината според работниците е бездействието на новите шефове на завода, назначени от Българска холдингова компания. Те твърдят, че ръководството на завода е отказало участие в търгове и по оферти на традиционни партньори на завода в Русия и Сирия.
Една от очакваните сделки бе тази за производство на двигатели за "Зил". Споразумението бе подготвяно близо година, но поради липса на държавна гаранция, а и поради високата според руснаците цена пропадна.
Така ВАМО продължава да крета. В завода сега работят не повече от 250 души, но възнагражденията им не са високи. За разлика от четиридесетте души администрация в завода.
Държавата продължава да притежава около 30 процента от капитала на завода. Тя се опитва да се отърве от тях, като ги предлага на много малки пакети на централизираните търгове. Но интересът към тях е слаб. Сега Агенцията за приватизация преминава към касово раздържавяване. Вече е обявен конкурс за инвестиционен посредник за продажба на 18,5 процента от капитала на завода. Но дали ще има някой да го купи след неуспешната за пореден път масова приватизация в България.
ЙОРДАН АНГЕЛОВПо-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Докато работниците стояха без заплати, директора вземаше над 20 000 лв, и беше член на 38 борда на директори.В тази връзка по онова време беше изтекла информация и беше станал голям скандал.Някой беше побликувал разпечатка от ведомостите за заплати.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
В крайна сметка излиза, че заводът е приватизиран от Виденов. Костов и СДС нямат нищо общо с масовата или боновата приватизация. Приватизацията на СДС беше касова - който плати най-много, той взима завода. По-прозрачен принцип аз не мога да се сетя. Проблемът беше, че същата не се извърши още от 1990г. За 8 години управление на мафията чрез Мулти, СИК, ВИС и т.н не беше останало много за приватизиране.
Comment
-
Димитър това което си постнал макар и вестникарска статия не оборва моите думи, че в приватизацията участват фондове и фирми създадени от ДС и от червената номенклатура, а в учредителите юредически лица на фонд Света София, няма нито една фирма от БХК...
Колега не приемай постовете ми като заяждане или опит да те засичам, просто ще те помоля да ровиш на дълбоко в сяка информация която излагаш. Сам ще се убедиш, че винаги се стига до хора от БКП и ДС. Не споря, че покрай Костов не беше пълно с агенти, но да му се преписва всичко негативно случило се на България е меко казано несериозно.Last edited by BLUE1; d.m.y г., 00:46.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
Comment