If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тая тема от троловете на БСП и ГЕРБ, стигна до "военни" капацитети и "подробности" от съответният ВПК, кефите ме Честит ви 20 април, чичко Хитлер беше прав
Я да си спомним как реагираха САЩ когато СССР разположи ракети в Куба.Направиха морска блокада на острова, принудиха една руска подводница да изплава.Е добре какво очакват господа американците като са дошли под носа руската мечка - да ги поканят на палачинки с мед ли.
---------- Post added 21.04.14 г. at 00:00 ---------- Previous post was 20.04.14 г. at 23:45 ----------
Ами като въпросните изявления на направени за РойтеР, дай да ги видим въпросните подробности написани от самата агенция за която са предназначени.
Иначе си прав, че не сме достатъчно вещи в морското право за да правим правдиви анализи на ситуацията.
Освен това и там има множество конвенции, които май никой не спазва.
Някъде четох, че според монтрьойската конвенция онези денонощия не са 14 а 21.
Абе накратко - вие там - морските съфорумници гледайте чат пат, каква е обстановката над морето и ни осведомявайте Овреме
Я дай линк за монтрьойската конвенция че нещо не ми излиза в чичко гугъл.Обстановката над морето е ниско прелитащи гларуси, за два дена двапъти си мих колата.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Я да си спомним как реагираха САЩ когато СССР разположи ракети в Куба.Направиха морска блокада на острова, принудиха една руска подводница да изплава.Е добре какво очакват господа американците като са дошли под носа руската мечка - да ги поканят на палачинки с мед ли.
А намерих го.Екотроника има право - 21 дена е срока за пребиваване.Обаче има спорни моменти, като например оръжията с калибър 203 мм.Тогава не е имало ракети и ракета с диаметър над посочения ие спорно да ли попада в забраната, тъй като Турция твърди/като партньор на САЩ/ че забраната се отнася за оръдия.Предполагам че това не пълния вариант тъй като четох че има ограничения и за самолетоносачи и поради това руските самолетоносачи са били с друг статут за да се заобиколи забраната.Доколкото разбрах САЩ не са подписали конвенцията, дори не са пратили пратеник на подписването защото противеречало на интресите им,което обаче не им позволява да не я спазват.Някой знае ли на какво растояние от бреговете на Русия е бил Доналд Кук.Защото икономическата зона и континеталния шелф се ползват с особен статут спрямо държавата на която принадлежат макар и да се прострат на 200 мили навътре в морето.Всъщност една държава може да преследва чужд кораб в международни води с военни кораби и военни летателни арпарати ако е направил нарушение и преследването е започнало в териториални води и може да продължи докато корабът не навлезе в свои или трети ториториални води.Абе от от това което изчетох ти тряа много добър адвокат в тази област щото уловките са много.Също не е ясно общия престой на нечерноморски военни кораби ли е 21 дена или престоят на отделен кораб се отчита.Защото щатите претендират че сменят корабите периодично и така могат да си осугурят непрекъснато присъствие.Зависи Турция как го тълкува понеже тя има изключителните права върху движението през проливите.
В.24 Режим на корабоплаването през Черноморските проливи.
В понятието „Черноморски проливи” се включват Босфора, Мраморно море и Дарданелите. Те са единствения път за връзка на Черно със Средиземно море, и чрез Гиблартар с Атлантическия океан.
Режим на преминаване на търговските кораби:
Съгласно „Конвенцията за проливите”, приета в Монтрьо, в мирно време търговските кораби се ползват с пълна свобода за преминаване през тях, при спазване на следните изисквания:
• При подхождане към Босфора и Дарданелите всеки кораб е длъжен да съобщава своето наименование, националност, тонаж, и направление на движение, чрез международната сигнализация.
• Всеки кораб, който влиза в проливите от Черно или Егейско море е длъжен да спира пред санитарните станции в Чанаккале (при изход от Дарданелите) или в Буюкдере (при вход на Босфора), за да му се извърши санитарен преглед. При извършване на санитарен преглед капитана на кораба е длъжен да предостави следните документи:
1.Санитарно свидетелство за кораба в съответната форма;
2.Свидетелство за проведена дератизация;
3.Корабен дневник;
4.Свидетелство за водоизместването на кораба и радиоапаратурата му;
5.Списък на екипажа;
6.Списък на пътниците и сведения отнасящи се до товара;
Процедурата за транзитно преминаване на кораб е значително улеснена. Капитана на кораба трябва да представи документи за санитарното състояние на кораба, акт за националност, мерително свидетелство.
За преминаване през проливите всеки кораб плаща следните такси:
1.За санитарен контрол;
2.За осигуряване на ферватерите с необходимото навигационно оборудване;
3.За поддържане на постоянно действаща спасителна служба;
Целите такси се вземат само при двойно преминаване – т.е., във двете посоки, като връщането трябва да е не по – късно от 6 месеца.
Ред за преминаване на военните кораби
Има рязко разграничение за преминаването на кораби на черноморски и на нечерноморски държави.
Само на кораби на Черноморските държави се разрешава в мирни време да превеждат линейни кораби с различен тонаж, като същите преминават единично в съпровод с не повече от 2 миноносеца. Към линейните кораби се причисляват всички кораби, с водоизместване повече от 10 хил.тона.
Превеждането на подводни лодки през проливите е разрешено само на черноморските държави и то в 2 случая:
• Ако са построени в други морски басейни и се отправят към пунктовете за своето базиране в Черно море.
• В случай на необходимост лодките да се ремонтират в завод извън Черно море.
Подводните лодки са длъжни да плават само денем, в надводно положение и по единично.
Нечерноморските държави имат право да превеждат през проливите само леки надводни кораби, които не трябва да носят оръжие с калибър повече от 203мм. Общия тонаж, който нечерноморските държави могат да вкарат в мирно време не може да превишава 30 000 тона. Общия максимален тонаж на всички чужди военноморски единици, които могат да се намират на път в проливите, не може да надминава 15 000 тона (при брой на корабите не повече от 9). Военните кораби на нечерноморските държави не могат да се намират във водите на Черно море повече от 21 дена. Корабите са длъжни да преминават през проливите денем.
С разрешение на Турция нечерноморските държави могат да вкарат в Черно море отряд с хуманитарна цел, чиито тонаж не бива да превишава 8 000 тона.
При плаването през Босфора е необходимо да се отчита Регламента на пристанище Истанбул от 1982г. по нея преминаването през пролива може да бъде временно спирано при извънредни обстоятелства. Корабите, превозващи взрив и опасни вещества трябва да преминават през пристанище Истанбул със специални разрешителни, това не се отнася до корабите преминаващи транзитно през пролива.
В допълнение, напъните на САЩ са да създат свои бази в Черно море като заобиколят тази конвенция чрез подаряване на кораби на Украйна и Грузия, като същите формално ще са с флага на съответните страни, а реално ще са с американски екипажи.За да бъдат ефективни на САЩ им трябват 3-4 кораба като Доналд Кук, сам по себе си той само демонстрира мускули.Това обаче не се нрави много на Европа защото води до създаване на НАТО в НАТО с участието на черноморските държави, което измества центъра на събитията на изток и ни прави "взривоопасен" район.Интересното е че, Русия няма какво да заобикаля в Мексиканския залив и нищо не и пречи да разположи ядрени подводници или противоракетна отбрана в международни води на Мексиканския залив.То не че не се случвало де и им съчувствам на янките.http://www.segabg.com/article.php?id=612563
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Я да си спомним как реагираха САЩ когато СССР разположи ракети в Куба.Направиха морска блокада на острова, принудиха една руска подводница да изплава.Е добре какво очакват господа американците като са дошли под носа руската мечка - да ги поканят на палачинки с мед ли.
...
Аз не мога да разбера какво има да коментираме тука разни събития дето са си в реда на нещата. И облитането, и протестните ноти... че чак, да търсим конвенциите за мореплаване и т.н.
Който трябваше да разбере и каквото трябваше да разбере е разбрал! Ето, френският военен кораб Dupleix който трябваше да влезе в Черно Море на 14 април си седи в Лимасол и чака USS Donald Cook да излезе. Умни са французите и са разбрали, че Баба Меца е неразположена и не приема гости нито с палачинки нито с блинчики...
Have A Nice Day
o/_______\o
(Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
[]=о===о=[]
Аз не мога да разбера какво има да коментираме тука разни събития дето са си в реда на нещата. И облитането, и протестните ноти... че чак, да търсим конвенциите за мореплаване и т.н.
Който трябваше да разбере и каквото трябваше да разбере е разбрал! Ето, френският военен кораб Dupleix който трябваше да влезе в Черно Море на 14 април си седи в Лимасол и чака USS Donald Cook да излезе. Умни са французите и са разбрали, че Баба Меца е неразположена и не приема гости нито с палачинки нито с блинчики...
Да то стана кат женско сърце - един излезе друг влезе.Без БВП взе да става скучно.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Да то стана кат женско сърце - един излезе друг влезе.Без БВП взе да става скучно.
Ами скучно е, когато едната страна говори с факти а другата с идеологеми ... няма как да се води дискусия.
Така станa и с икономическите спорове, така стана и с военната техника. В първият момент в който изнесеш статистически данни, и обикновено престават да отговарят сините комсомолски и партийни секретари.
Ама аз мисля, че разбраха, че чугуна е твърд материал и не се обработва много лесно с разни меки инструменти и машини със слаби фундаменти.
Нищо, аз викам пак да им дадем шанс да се пробват! Я да видим как ще реагират проповедниците на възвишените демократичните ценности на ей това цитатче от "острието" на Демокрацията В. Нюланд
"САЩ са инвестирали около 5 милиарда долара в Украйна от 1991 година, откогато тя отново стана независима държава след разпада на Съветския съюз. Парите са изхарчени за подкрепа на стремежа на украинския народ, искащ да има силно, демократично правителство, което да защитава неговите интереси“
Сега един цитат от Википедия:
Инвестицията e дългосрочно влагане на парични средства или капитал за придобиване на финансови инструменти или други активи с цел да се постигнат печелившо възвръщане във формата на лихва, друг доход или повишаване на стойността на инструмента.
Абе мноо комерсиална станала тази демокрация в днешно време ве колегииии!
Have A Nice Day
o/_______\o
(Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
[]=о===о=[]
Фаде ако ти инвестираш средства и време в обучението на децата си, то ти го правиш заради : печелившо възвръщане във формата на лихва, друг доход или повишаване на стойността на инструмента?! Не твърдя, че САЩ са отпуснали тези пари от бащински подбуди, а просто ти показвам колко нелепо използваш сравнението на еднакво звучащи термини от политиката и икономиката.
Фаде ако ти инвестираш средства и време в обучението на децата си, то ти го правиш заради : печелившо възвръщане във формата на лихва, друг доход или повишаване на стойността на инструмента?! Не твърдя, че САЩ са отпуснали тези пари от бащински подбуди, а просто ти показвам колко нелепо използваш сравнението на еднакво звучащи термини от политиката и икономиката.
Първо Когато става въпрос за деца не бих използвал никога думата инвестиция а подкрепа на бъдещето на деца.
Второ инвестиция е чуждица която навлезе широко в българският език последните години с промяната на икономическата система. Специално в българският език според мен е тясно свързана точно с икономиката и всякакви други тълкувания са снобски стремежи за оригиналничене, чуждопоклонничество и непознаване богатството на българският език. Въпреки всичко първото значение дори и на английски е свързано с пари и очаквано възвръщане на парите с печалба.
Нали все пак Виктория Нюланд говори за пари... или нещо не съм разбрал
Трето това с инвестицията си беше просто закачлива метафора за да заостря вниманието върху тезата за обема на сумата която е вложена в една чужда държава за дестабилизиране и промяна на ценностната система на суверена (ако изобщо е имало такъв в Украйна), правото му на вземане на самостоятелни решения и налагането на външен модел на вътрешно устройство удобен за корпоративните интереси на държавата инвеститор.
Сигурно има и четвърто и пето... ама няма да отегчаваме аудиторията повече. Мисля, че хората са достатъчно умни и разбраха.
Между другото колега това си е заяждане на дребно и чисто и просто демагогстване с цел запълване на времето. Ако имате да кажете нещо съществено по темата моля кажете го, защото в противен случай, вие изглеждате нелепо според мен!
Have A Nice Day
o/_______\o
(Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
[]=о===о=[]
Защо си мислите, че от вашата кабманария нещата се виждат най-правдиво?
Нищо не си мисля колега, опитвам се от моята камбанария да виждам нещата колкото се може по безпристрастно не знам дали винаги успявам, но се опитвам. Доказвал съм го много пъти и то винаги със статистика и данни изнесени от официални източници и то винаги съм се стремил тези източници да не бъдат руски а международни. Започната тема е типично доказателство!
Защо просто не кажете това, което имате да казвате, без непременно да обиждате и иронизирате всячески останалите колеги?
Някаква наслада ли изпитвате от това?
Замисляли ли сте се, че всъщност вие не участвате в дискусията а просто избивате комплексите си?
Абсолютно прав сте колега изпитвам силна наслада да отвръщам на обидите, и в това отношение предполагам че не съм добър християнин.
Не говорете за комплекси защото, ако бях комплексиран просто щях да обиждам всеки в дискусията. Обиждам изкл хора, които са си позволили да дрънкат глупости без да ги подкрепят с доказателства или са си позволили да ме обидят защото имам различно мнение от тях.
Такъв е и случаят с "чугуна"!
Видях го този "анализ" снощи, може и да е верен, но пък и си мисля че Русия явно може да си позволи всички тези временни загуби, щом не сменя позицията и продължава да налага волята си по всички възможни мирни начини (засега). Също и друго искам да напомня, след кризата в Осетия имаше много такива истерични а според мен и чисто пропагандни публикации. Времето показа че са били неверни и нещата си дойдоха на мястото много по бързо отколкото всички предполагаха. За разлика обаче от лошите прогнози никой не си направи труда да огласи че резултати тогава се оказаха погрешни. Това не са ли двойни стандарти? За Русия само лошо и никога добро!
Фокусирайте се моля върху дискусията и си спестете чугунените метафори.
Аз съм глупав, грозен, плешив и с малка пишка.
В това последното не съм се съмнявал нямаше нужда да го казвате!
Това е шега разбира се, обаче направо си плачехте за подобен отговор. Дано да имате чувство за хумор!
Ако и вие водите дискусията подкрепена с доказателства логика и статистика, а не само с идеологеми и личностни нападки, няма да имате проблеми с моето отношение към вас. Но пък знайте че за мен важи с пълна сила поговорката "На зло куче зъл пърт" и на всичко отгоре съм злопаметен!
Пак казвам не съм християнин за пример!
Have A Nice Day
o/_______\o
(Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
[]=о===о=[]
Нищо не си мисля колега, опитвам се от моята камбанария да виждам нещата колкото се може по безпристрастно не знам дали винаги успявам, но се опитвам. Доказвал съм го много пъти и то винаги със статистика и данни изнесени от официални източници и то винаги съм се стремил тези източници да не бъдат руски а международни. Започната тема е типично доказателство!
Абсолютно прав сте колега изпитвам силна наслада да отвръщам на обидите, и в това отношение предполагам че не съм добър християнин.
Не говорете за комплекси защото, ако бях комплексиран просто щях да обиждам всеки в дискусията. Обиждам изкл хора, които са си позволили да дрънкат глупости без да ги подкрепят с доказателства или са си позволили да ме обидят защото имам различно мнение от тях.
Такъв е и случаят с "чугуна"!
Видях го този "анализ" снощи, може и да е верен, но пък и си мисля че Русия явно може да си позволи всички тези временни загуби, щом не сменя позицията и продължава да налага волята си по всички възможни мирни начини (засега). Също и друго искам да напомня, след кризата в Осетия имаше много такива истерични а според мен и чисто пропагандни публикации. Времето показа че са били неверни и нещата си дойдоха на мястото много по бързо отколкото всички предполагаха. За разлика обаче от лошите прогнози никой не си направи труда да огласи че резултати тогава се оказаха погрешни. Това не са ли двойни стандарти? За Русия само лошо и никога добро!
В това последното не съм се съмнявал нямаше нужда да го казвате!
Това е шега разбира се, обаче направо си плачехте за подобен отговор. Дано да имате чувство за хумор!
Ако и вие водите дискусията подкрепена с доказателства логика и статистика, а не само с идеологеми и личностни нападки, няма да имате проблеми с моето отношение към вас. Но пък знайте че за мен важи с пълна сила поговорката "На зло куче зъл пърт" и на всичко отгоре съм злопаметен!
Пак казвам не съм християнин за пример!
Аз чувство за хумор си мисля, че имам.
Доказателство за това е факта, че все още ви чета постовете, въпреки всичко.
Това, което държа да изясня - дразня се от това, че вие не проявявате способността да зачитате чуждата гледна точка, без значение, каква е тя.
Прави ми впечатление, че в момента в който чуждата гледна точка започне за се разминава с вашата, идва ред на обидните квалификации.
А се дразня, защото считам, че това не е редно да се случва в хода на една публична дискусия.
По темата:
Мисля, че анализите на финансовите експерти, каквото и да се крие зад тях, не са израз на истерия.
Това тук са факти от извора.
Те могат да бъдат интерпретирани по много начини.
За мен едно е сигурно - След всички пропуски в областта на модерното индустриализиране, които сполетяха Русия в изминалия век, на същата тази Русия ще и е много трудно да "влезне в час" без чуждите инвистиции и най-вече без градивното сътрудничество с водещия човешки опит.
Comment