Известие

Collapse
No announcement yet.

Армия от платени тролове брани БСП в мрежата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
    Така де, те допреди Рено-Нисан , правеха коли разработени преди 40 години, как няма да се повиши качеството.....
    За качество на изработката иде реч. Това се дьлжи точно на технологията. Както и да е. Очевиден е правилният модел, това работи не само при тях, а навсякьде кьдето бившите соц страни го направиха.
    Това ни трябваше и на нас.
    Обаче...ние ....
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • Русия има няколко технологии, които запада няма и няма да има в обозримо бъдеще. Науката я има , но засъжаление е все още твърде милитаризирана, а това е огромна грешка. Основното е, че тя не създава икономика основана на лихвата и за това при нея са изключени катаклизми, каквито стават на запад. Изобщо дърдоримси за неща, които не са ни съвсем ясни. Понякои признаци Русия се сближава съ страните от бившия СССР, а това не е много приятно за запада. Много страни, които викаха ура, когато се отделиха, сега разбраха, че нещата са доста по- различни от това, което се твърди. САЩ прокламират: " елате жадуващите за свобода", но като отидеш в посолстото за виза и ти казват:- съжаляваме, но няма повече места". Света е разделен на верски принцип, а не на форми на държавно управление. Ето поляците и ге уж са ни братя, ама се гнусят от нас, защото сме православни
      И те те така те!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
        И какво сега и Чагин ли е комунистически диктатор ?
        Гледал съм ги как карат пичовете, и те също имат голяма заслуга за победите. Според мен обаче няма как състезателните КАМАЗ-и да са лоши машини, щом като печелят толкова много. Въпросът е, че руснаците си правят смесени предприятия, привличат водещи производители и усвояват нови технологии, щото техните са си изостанали. Важното е, че успяват /или поне до преди месец успяваха/ да вървят напред, за разлика от нас, които сме в ЕС и пак не можем да ги привлечем.

        http://kamaz.net/ru/investor/stock/jointstock/
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
          Това пък откъде си го измисли. Как ще се сменят през 3 години като контролният пакет акции вече е собственост на Рено-Нисан. На бас, че след 3 години няма да се сменят, а едва когато се смени главния акционер.
          МОСКВА, 7 ноя — Прайм. Глава Группы ГАЗ Бу Андерссон утвержден новым президентом "АвтоВАЗа" на срок три года с момента вступления в силу его полномочий, следует из материалов тольяттинского предприятия.

          РИА Новости http://ria.ru/economy/20131107/97536...#ixzz2woxyuF6G

          Comment


          • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
            Гледал съм ги как карат пичовете, и те също имат голяма заслуга за победите. Според мен обаче няма как състезателните КАМАЗ-и да са лоши машини, щом като печелят толкова много. Въпросът е, че руснаците си правят смесени предприятия, привличат водещи производители и усвояват нови технологии, щото техните са си изостанали. Важното е, че успяват /или поне до преди месец успяваха/ да вървят напред, за разлика от нас, които сме в ЕС и пак не можем да ги привлечем.

            http://kamaz.net/ru/investor/stock/jointstock/
            Както в случая с камаз , така и в случая с лада имаме 2 примера за успешно сътрудничество, което води до резултати, от конфронтация още никой не е печелил.
            А на нас ни трябва лидер , а не банда бездарници които само крадат и се плюят а външната ни политика е основана на целуването ту на един задник ту на друг.
            Онзи ден 10ина минути гледах с какво се занимават в парламента (повече не издържах) , общо взето излиза един , казва вие сте виновни , вие сте лошите , после излиза другия и почва да обвинява тези , после реплика, дуплика и така до без край ... какво решаваха тези хора и какво обсъждаха не можах да разбера.
            Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

            Comment


            • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
              Така де, те допреди Рено-Нисан , правеха коли разработени преди 40 години, как няма да се повиши качеството.....
              И това не е вярно, платформата на новата лада Веста е разработка на Автоваз още от преди, т.н. Б концепция. Сътрудничеството в съвременното автомобилостроене е нещо съвсем нормално, примери много Нисан-Рено, Крайслер-Фиат и т.н.

              ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:01 ----------

              Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
              В КАМАЗ един от основните акционeри са някакви си Mercedes-Benz.
              Не основен , а един от малките акционери.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                Така де, те допреди Рено-Нисан , правеха коли разработени преди 40 години, как няма да се повиши качеството.....

                Мерцедес си имаха свои представители преди , не знам сега дали имат де

                ---------- Post added at 20:08 ---------- Previous post was at 20:07 ----------



                И какво сега и Чагин ли е комунистически диктатор ?
                Виж,ти поне си разбран и може и да ме разбереш,не отричам възможностите на Русия във всеки един аспект,истината е обаче,че са години назад в технологично отношение и без чужда намеса-сътрудничество със "Запада" няма лесно да смогнат...ако въобще смогнат.
                Не слагам под един знаменател Русия и СССР,въпреки,че в Русия все още се усеща Съветското мислене,то и у нас още го има за жалост.
                Не съм против Русия като страна и народ,против съм нейното величаене,против съм Руската и Съветска антибългарска политика до сега.Против съм Руският панславизъм.
                Против съм разни задокеански разстроени балалайки които освен "Катюша" друга песен не знаят.

                С теб сме имали разногласия и в темата за Третият райх,но никога не сме стигали до крайности в разногласията.

                ---------- Post added at 23:10 ---------- Previous post was at 23:07 ----------

                Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
                И това не е вярно, платформата на новата лада Веста е разработка на Автоваз още от преди, т.н. Б концепция. Сътрудничеството в съвременното автомобилостроене е нещо съвсем нормално, примери много Нисан-Рено, Крайслер-Фиат и т.н.

                ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:01 ----------



                Не основен , а един от малките акционери.
                Човекът е написал "един от основните акционери",ако 11% са малко то Даймлер наистина не са от основните акционери в КАМАЗ.

                п.п....и лада както Веста се пише с голямо Л.
                А и Лада Веста е базирана на платформата на концепта Лада Xray,а той от своя страна е....Nissan Juke...
                Last edited by Кайо; d.m.y г., 23:23.
                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                Comment


                • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                  Космическите и военните технологии са единствените, където руснаците са на световно ниво. Така беше по времето на СССР, така е и сега. Обаче в случая не става дума за технологии, а по-скоро за рентабилност, защото корабът Союз от коя година е?! По-стар е от нас. Хубавото при него е, че е много по-евтин от совалката. Ако не беше така, американците щяха да си ползват техните технологии. При новата ситуация със сигурност ще се върнат към техните кораби възможно най-скоро.
                  Да бе Николай, стар е ама е сигурен.Освен това е по евтино да качиш космонавти с него отколкото със совалка.Принципно совалката е голям напредък, но малко си е изпреварила времето.Все пак е трудно да предвидиш кога ще се повреди нещо с повече от 2 млн части.Основния проблем е че технологиите се развиват неимоверно освен в една област - двигателите.Липсват мощни и леки двигатели.Сегашните ползват твърде много гориво и то само в едната посока.И съставлява над 80 процента от масата на кораба.Общо взето седиш върху бомба.Икато гръмне губиш и и хора и товар.Поради това и руснаците изоставиха Буран и американците се отказват от совалката и тенденцията е хора и товари да се пращат отделно докате не измислят ново задвижване.Единственото преимущество на совалката е че се приземява на летище близо до изходната точка, а корабите като Союз и Аполо се тръшват някъде и трябва да ги прибираш.И двата вида навлизат с висока скорост в атмосферата и нямат гориво да забавят, което ако го имаше би било добре защото ще отпадне тежката и капризна термична облицовка. И така с две думи в момента Русия почива на достиженията в космическата си програма на СССР.В момента трудно може да се нарече космическа държава.Жалко, но обективно погледнато е така, макар че викам за Русия фактите са си факти. - http://www.buran.ru/htm/str220.htm

                  Баси колко сте изписали не мога смогна да чета.
                  Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:18.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                    Виж,ти поне си разбран и може и да ме разбереш,не отричам възможностите на Русия във всеки един аспект,истината е обаче,че са години назад в технологично отношение и без чужда намеса-сътрудничество със "Запада" няма лесно да смогнат...ако въобще смогнат.
                    Не слагам под един знаменател Русия и СССР,въпреки,че в Русия все още се усеща Съветското мислене,то и у нас още го има за жалост.
                    Не съм против Русия като страна и народ,против съм нейното величаене,против съм Руската и Съветска антибългарска политика до сега.Против съм Руският панславизъм.
                    Против съм разни задокеански разстроени балалайки които освен "Катюша" друга песен не знаят.

                    С теб сме имали разногласия и в темата за Третият райх,но никога не сме стигали до крайности в разногласията.
                    Ами аз не виждам смисъл от крайностите.... А споровете са нещо много полезно, и не един или два пъти съм разбирал и откривал нови неща за себе си.
                    А за Русия , въпроса е там че аз разбирам руски и английски, гледал съм всяко едно изказване на Путин (не само за Украйна), никъде не казва че Русия е най - най, винаги казва че иска да се отнасят към тях като към равни и иска по тясно сътрудничество със "запада", ЕС винаги се дърпа (явно под натиска на САЩ). Нашите и западните медии за съжаление не отразяват тези неща. Като пример , гледам изказването на Путин за Крим пряко по руската телевизия , Путин казва - Крим винаги е бил и ще бъде на руснаците , украинците и татарите, след това отварям в CNN, изказването на Путин спира на Крим е бил и ще бъде на руснаците, и от долу заглавие, "Путин каза че Крим винаги е бил и ще бъде руски".
                    Точно тези мръсни номера не ми харесват . От друга страна пък ми хареса как Путин буквално спаси хиляди хора в Сирия , каквото и да си говорим, това са живи хора , майки бащи и деца .... Харесва ми че направиха за хората инвалиди такава паролимпияда , каквато едва ли някой ще направи за тях , дори както по рано писах , финансираха и публика за да не се състезават в празни стадиони и писти (Ние естествено не го видяхме, защото това показва Русия в добра светлина , а Путин сега трябва да изглежда като Хитлер).
                    Защо се прави това? Защо не оставят хората и държавите им на мира и да си гледат техните финансови балони ? Да си бомбардират емирствата и да вкарат там "демокрацията" си. И последно, ако преди не бях съвсем сигурен в отношението на САЩ към ЕС, то след онова "Fuck the EU" на госпожа Ноланд вече нямам съмнения...
                    Аз съм за съюз ЕС+Русия+Китай и според мен резултатите ще са фантастични дори и за нас.


                    Ето малко руски офроад да се кефите , а хората са на работа и сигурно не са я чували тази дума http://www.youtube.com/watch?v=fxkqmnnYy8E
                    Last edited by Orm; d.m.y г., 23:36.
                    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение

                      п.п....и лада както Веста се пише с голямо Л.
                      А и Лада Веста е базирана на платформата на концепта Лада Xray,а той от своя страна е....Nissan Juke...
                      Напомним, платформа Lada В – это почти полностью вазовская разработка, по некоторым сведениям, в ее основе лежит «тележка» от нереализованного «проекта С». Предположительно, от «проекта С» новой модели достанется и разрабатывавшийся в его рамках двигатель объемом 1,8 л. Судя по многочисленным фото в Интернете прототипов (причем уже в облегченном камуфляже), раскатывающих по разбитым дорогам Тольятти, работа над новинкой вышла на заключительный этап.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Да бе Николай, стар е ама е сигурен.Освен това е по евтино да качиш космонавти с него отколкото със совалка.Принципно совалката е голям напредък, но малко си е изпреварила времето.Все пак е трудно да предвидиш кога ще се повреди нещо с повече от 2 млн части.Основния проблем е че технологиите се развиват неимоверно освен в една област - двигателите.Липсват мощни и леки двигатели.Сегашните ползват твърде много гориво и то само в едната посока.И съставлява над 80 процента от масата на кораба.Общо взето седиш върху бомба.Икато гръмне губиш и и хора и товар.Поради това и руснаците изоставиха Буран и американците се отказват от совалката и тенденцията е хора и товари да се пращат отделно докате не измислят ново задвижване.Единственото преимущество на совалката е че се приземява на летище близо до изходната точка, а корабите като Союз и Аполо се тръшват някъде и трябва да ги прибираш.И двата вида навлизат с висока скорост в атмосферата и нямат гориво да забавят, което ако го имаше би било добре защото ще отпадне тежката и капризна термична облицовка. И така с две думи в момента Русия почива на достиженията в космическата си програма на СССР.В момента трудно може да се нарече космическа държава.Жалко, но обективно погледнато е така, макар че викам за Русия фактите са си факти. - http://www.buran.ru/htm/str220.htm

                        Баси колко сте изписали не мога смогна да чета.
                        На МКС основният модул е руски...
                        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                          На МКС основният модул е руски...
                          Руски еМКС не е по силите на една държава.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • Всички модули са международни. От двата руски модула, единият е собственост на НАСА, а другият е пълен с оборудване на НАСА. Всичките построени от европейците модули са собственост на НАСА. Японският модул си е японски. Ако някой го интересува това изобщо.
                            2014: Deutschland über alles

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
                              Напомним, платформа Lada В – это почти полностью вазовская разработка, по некоторым сведениям, в ее основе лежит «тележка» от нереализованного «проекта С». Предположительно, от «проекта С» новой модели достанется и разрабатывавшийся в его рамках двигатель объемом 1,8 л. Судя по многочисленным фото в Интернете прототипов (причем уже в облегченном камуфляже), раскатывающих по разбитым дорогам Тольятти, работа над новинкой вышла на заключительный этап.
                              Платформа B-BO

                              Модификация платформы Nissan B с удлиненной колесной базой, которая используется при производстве бюджетных автомобилей Renault и Lada имеет индекс B0. Платформу B0 начали проектировать в 1998 году и в 2004 году был представлен первый автомобиль Renault на данной платформе — Renault Logan. Сейчас данная платформа является основной платформой Renault-Nissan для производства автомобилей B-класса. Главный плюс платформы B0 заключается в том, что используя данную платформу, можно производить крайне широкий ряд моделей — от небольших легковых автомобилей до коммерческих и внедорожников.

                              В настоящее время платформа B-B0 используется при производстве следующих автомобилей:
                              2004 — Renault Logan
                              2007 — Renault Sandero
                              2010 — Renault Duster
                              2012 — Dacia Lodgy
                              2012 — Dacia Dokker
                              2012 — Lada Largus

                              Также платформа Renault-Nissan B-B0 используется при производстве следующих автомобилей марки Nissan:
                              2003 — Nissan Cube? (GZ11)
                              2004 — Nissan Tiida / Versa первого поколения (2004—2010)
                              2005 — Nissan Bluebird Sylphy (G11)
                              2005 — Nissan Note
                              2005 — Nissan Wingroad (Y12) / Nissan AD третьего поколения
                              2006 — Nissan Livina Geniss
                              2009 — Nissan NV200
                              2012 — Nissan Almera
                              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                              Citroen C2 1,6 Sensodrive

                              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                              Comment


                              • Ами ето http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%...86%D0%B8%D1%8F - Ако погледнете таблицата , ще видите за какво говорех.
                                Руските модули не са 2 а са 7
                                Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                                Comment

                                Working...
                                X