Уф, добре че не съм хазартна личност.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеОтпоих семистора, не показва нищо и в двете посоки на никой обхват между 1 и3 както си го обозначил.
За да не режеш онази писта, запой 2 към 1 и запой само двата извода - 3 и 2+1 в дупката на 1. И виж дали нагревателят е под напрежение.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеВаристора да го запоя ли.
Само симистора: 3 както си беше и 1+2 в дупка 1.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЦелта на нагревателя е да разкара максимално бързо обледеняването и след това да стои изключен.
Поради това, няма никаква логика да му се регулира мощността. Или бичи на макс или пасува.
Тъй електрониката не знае има ли лед или не ,просто са преценили за определен интервал, например 24 часа, колко лед се сбира чак тогава се почва дефроста .А като почне да се топи лед ,той отнема от температурата и се отича водата навън,но като свърши за да не става на фурна ,ще си стои на 25 градуса до края на времето на дефрост цикъла.В време на дефрост цикъла вентилатора праи пас и не стопля обема с продуктите,а само тази част с обледения охладител, после сработва компресора ,смъква температурата и се запуска вентилатора се разнася студ според температулния сензор който мери температурата на обема с продуктите.Цялата работа се командва от процесора ,то затуй и са го сложили там.Last edited by 546; d.m.y г., 21:10.
Comment
-
Мощноста му се регулира защото ще стопи пластмасите.Върху нагревателя има 10 мм стиропор с алуминиево покритие залерпен за една пластмасова кора накоято е и вентилатора.Най-отвън има още една пластмаса , като двете с първата образуват въздуховод за потока от вентилатора към долното отделение.Дори ипрез алуминия стиропора и двете пластмаси беше горещо като сложиш ръка, точно защото нагревателя е работил на макс.има сисензор забучен там на изпарителя който казва колко е температурата и поддържа безопасна температура на нагревателя.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщениецъ,няма смисъл да се вкарва излишна топлина в обема,размразяването почти няма да се ускори,има някаква оптимална плюсова температура която се поддържа и след интервал време да се приключи цикъла.
Тъй електрониката не знае има ли лед или не ,просто са преценили за определен интервал, например 24 часа, колко лед се сбира чак тогава се почва дефроста .А като почне да се топи лед ,той отнема от температурата и се отича водата навън,но като свърши за да не става на фурна ,ще си стои на 25 градуса до края на времето на дефрост цикъла.В време на дефрост цикъла вентилатора праи пас и не стопля обема с продуктите,а само тази част с обледения охладител, после сработва компресора ,смъква температурата и се запуска вентилатора се разнася студ според температулния сензор който мери температурата на обема с продуктите.Цялата работа се командва от процесора ,то затуй и са го сложили там.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеМощноста му се регулира защото ще стопи пластмасите.Върху нагревателя има 10 мм стиропор с алуминиево покритие залерпен за една пластмасова кора накоято е и вентилатора.Най-отвън има още една пластмаса , като двете с първата образуват въздуховод за потока от вентилатора към долното отделение.Дори ипрез алуминия стиропора и двете пластмаси беше горещо като сложиш ръка, точно защото нагревателя е работил на макс.има сисензор забучен там на изпарителя който казва колко е температурата и поддържа безопасна температура на нагревателя.
И на фурната ти температурата се регулира, въпреки, че нагревателите имат само 2 възможни състояния - включени или изключени.
---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:17 ----------
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеНямам идея.
Направих това което каза, запоих семистора без варистора - има 134 волта на нагревателя.
За да си 101 % сигурен, го отпой и виж дали напрежението ще е 0.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВъзможно е и така да е. Въпросът е, как точно се подържат онези 25 гр. - с 2 позиционен регулатор (включено изключено) или с плавно въздействие върху нагревателя (примерно с фазово управление).
колкото до това как ги поддържат 25 градуса залагам на он-оф
Comment
-
Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщениеЕ еее ,вероятно е много по сложно ,това което съм списал е минимума.
колкото до това как ги поддържат 25 градуса залагам на он-оф
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Добре, ако не го запоявам и върна платката хладилника ще може ли да работи, че да не запоявам и разпоявам ненужно да не повредя пистите.
За нагревятеля не знам как точно работи чета по форумите.
http://www.tehcomservis.com/forum/forums.php?forum=2По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Абе доколкото гледам по снимките,
http://clubalfaromeo.com/forum/attac...1&d=1502019631
като че там има и една нишка която през резистор отива към малките смд гадове,това да не е вероятно обратна връзка към професора и ако има индикатор и за грешка някъде може да си праи и диягностика сам тоя хладилник.Last edited by 546; d.m.y г., 21:30.
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеДобре, ако не го запоявам и върна платката хладилника ще може ли да работи, че да не запоявам и разпоявам ненужно да не повредя пистите.
За нагревятеля не знам как точно работи чета по форумите.
http://www.tehcomservis.com/forum/forums.php?forum=2
Този, който е фирясал е 600V / 6A.
https://store.comet.bg/Catalogue/Product/10202/
И понеже е фирясал вече, аз бих сложил малко по-мощен, примерно 600V / 8A
https://store.comet.bg/Catalogue/Product/18156/
Всичко друго им е сходно, даже и цената (около 1 лв.)
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment