Да, обаче, без симистора но със запоен варистор има 129 волта.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?
Collapse
X
-
и да му лепне алюминиево нещо да разнася топлината от радиятора,че нал знаеш колкото повече-толкова повече
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеДа, обаче, без симистора но със запоен варистор има 129 волта.
Внимателно с мултицета ,да не литне през балкона!Last edited by 546; d.m.y г., 21:36.
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеДа, обаче, без симистора но със запоен варистор има 129 волта.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАми това означава, че и двамата са фирясали. Махни го и него.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Ето платката БЕЗ СЕМИСТОРА , ако мое разберете нещо...
Ся ще махна варистора и пак ще меря.Тока през варистора не мога не мога да го измеря защото реотана е разкачен и трябва да го въстановявам, пък не ми се играе.Или има или няма ток на куплунга.Всъщност напрежението се появява още като го включа в контакта, той по принцип 5-10 минути си прай някакви тестове и тогава тръгва......би трябвало тогава да дойде напрежение....ма знам ли.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеИли че мери не където трябва.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеЕто платката БЕЗ СЕМИСТОРА , ако мое разберете нещо...
Ся ще махна варистора и пак ще меря.Тока през варистора не мога не мога да го измеря защото реотана е разкачен и трябва да го въстановявам, пък не ми се играе.Или има или няма ток на куплунга.Всъщност напрежението се появява още като го включа в контакта, той по принцип 5-10 минути си прай някакви тестове и тогава тръгва......би трябвало тогава да дойде напрежение....ма знам ли.
Между тях двата ли мериш въпросното напрежение?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Да, прозвънявал съм ги.Кафевия и черния са за вентилатора.
Сега мерих без варистор , пак има 130 волта, махнах дори и магнита с който симулирам затворена врата пак има ток.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеДа, прозвънявал съм ги.Кафевия и черния са за вентилатора.
Сега мерих без варистор , пак има 130 волта, махнах дори и магнита с който симулирам затворена врата пак има ток.
Ако да, не трябва да е откачен!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Да откачен е.Белият кабел е свързан с кафевия който отива на вентилатора, по нататък по пистата има няколко съпротимления.Може би трябва да се проследи по пистата на белия кабел.В смисъл синият да си е наред а по пистата на белия дза "връща "от някъде нещо щото тва напрежение 130-135 волта ми е едно никакво.Кта вържа нагревателя почва да грее.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеДа откачен е.Белият кабел е свързан с кафевия който отива на вентилатора, по нататък по пистата има няколко съпротимления.Може би трябва да се проследи по пистата на белия кабел.В смисъл синият да си е наред а по пистата на белия дза "връща "от някъде нещо щото тва напрежение 130-135 волта ми е едно никакво.Кта вържа нагревателя почва да грее.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Без нагревателят нищо не мериш май. Уредът има достатъчно високо входно съпротивление та да измери утечката през обратната връзка. Слагай една фасунга с лампа с нажежаема жичка и гледай свети ли. Ако си сигурен че когато измери 170, уредът е бил на обхват 2 мегаома, то вероятно проблемът не е в силовата част. За да се знае какво става, трябва да се измери има ли управляващо напрежение за симисторът.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКато вържеш нагревателя, с откачен варистор и откачен симистор напрежението между бял-син е 130 V и грее?
Ся варистора е откачен, семистора също, нагревателя също.Какво да навържа че да диагностицираме проблема.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеА тва не съм го пробвал.Тамън сега гледам че пистата на синият кабел отникъде няма връзка с нищои как може да има 130 волта между нищо и белият кабел.
Ся варистора е откачен, семистора също, нагревателя също.Какво да навържа че да диагностицираме проблема.)
2 - Добави варистора и пак мери. Ако пак е 0V (ако не е, не слагай варистора)
3 - Добави и симистора по онази схема (3 в 3 и 1+2 в 1) и пак мери.
Накратко мериш винаги с включен нагревател.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Без семистор и без варистор с вързан нагревател има 135 волта и почна да топи леда.
Премерих и на разкачения нагревател да не би отнякъде нещо да идва оБаче няма нищо.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment