Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да, обаче, без симистора но със запоен варистор има 129 волта.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • и да му лепне алюминиево нещо да разнася топлината от радиятора,че нал знаеш колкото повече-толкова повече

      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Да, обаче, без симистора но със запоен варистор има 129 волта.
      Митак ,я виж кво става с тока,колко ампера минава през варистора,тоя гад да не храни реотана?
      Внимателно с мултицета ,да не литне през балкона!
      Last edited by 546; d.m.y г., 21:36.

      Comment


      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        Да, обаче, без симистора но със запоен варистор има 129 волта.
        Ами това означава, че и двамата са фирясали. Махни го и него.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Ами това означава, че и двамата са фирясали. Махни го и него.
          Или че мери не където трябва.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • Ето платката БЕЗ СЕМИСТОРА , ако мое разберете нещо...
            Ся ще махна варистора и пак ще меря.Тока през варистора не мога не мога да го измеря защото реотана е разкачен и трябва да го въстановявам, пък не ми се играе.Или има или няма ток на куплунга.Всъщност напрежението се появява още като го включа в контакта, той по принцип 5-10 минути си прай някакви тестове и тогава тръгва......би трябвало тогава да дойде напрежение....ма знам ли.
            Attached Files
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
              Или че мери не където трябва.
              Е де да меря, меря на куплунга на кабелите за реотана - синия и белия.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Ето платката БЕЗ СЕМИСТОРА , ако мое разберете нещо...
                Ся ще махна варистора и пак ще меря.Тока през варистора не мога не мога да го измеря защото реотана е разкачен и трябва да го въстановявам, пък не ми се играе.Или има или няма ток на куплунга.Всъщност напрежението се появява още като го включа в контакта, той по принцип 5-10 минути си прай някакви тестове и тогава тръгва......би трябвало тогава да дойде напрежение....ма знам ли.
                Сигурен ли си, че на тая 4 пиновата букса белият е единия край на нагревателя а синият - другия?

                Между тях двата ли мериш въпросното напрежение?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Да, прозвънявал съм ги.Кафевия и черния са за вентилатора.
                  Сега мерих без варистор , пак има 130 волта, махнах дори и магнита с който симулирам затворена врата пак има ток.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                    Да, прозвънявал съм ги.Кафевия и черния са за вентилатора.
                    Сега мерих без варистор , пак има 130 волта, махнах дори и магнита с който симулирам затворена врата пак има ток.
                    А да не би докато мериш, нагревателят да си го откачил?

                    Ако да, не трябва да е откачен!


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Да откачен е.Белият кабел е свързан с кафевия който отива на вентилатора, по нататък по пистата има няколко съпротимления.Може би трябва да се проследи по пистата на белия кабел.В смисъл синият да си е наред а по пистата на белия дза "връща "от някъде нещо щото тва напрежение 130-135 волта ми е едно никакво.Кта вържа нагревателя почва да грее.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Да откачен е.Белият кабел е свързан с кафевия който отива на вентилатора, по нататък по пистата има няколко съпротимления.Може би трябва да се проследи по пистата на белия кабел.В смисъл синият да си е наред а по пистата на белия дза "връща "от някъде нещо щото тва напрежение 130-135 волта ми е едно никакво.Кта вържа нагревателя почва да грее.
                        Като вържеш нагревателя, с откачен варистор и откачен симистор напрежението между бял-син е 130 V и грее?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Без нагревателят нищо не мериш май. Уредът има достатъчно високо входно съпротивление та да измери утечката през обратната връзка. Слагай една фасунга с лампа с нажежаема жичка и гледай свети ли. Ако си сигурен че когато измери 170, уредът е бил на обхват 2 мегаома, то вероятно проблемът не е в силовата част. За да се знае какво става, трябва да се измери има ли управляващо напрежение за симисторът.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Като вържеш нагревателя, с откачен варистор и откачен симистор напрежението между бял-син е 130 V и грее?
                            А тва не съм го пробвал.Тамън сега гледам че пистата на синият кабел отникъде няма връзка с нищои как може да има 130 волта между нищо и белият кабел.
                            Ся варистора е откачен, семистора също, нагревателя също.Какво да навържа че да диагностицираме проблема.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              А тва не съм го пробвал.Тамън сега гледам че пистата на синият кабел отникъде няма връзка с нищои как може да има 130 волта между нищо и белият кабел.
                              Ся варистора е откачен, семистора също, нагревателя също.Какво да навържа че да диагностицираме проблема.
                              1 - вържи нагревателя и мери напрежението между бял - син. Трябва да е 0V (иначе ще се гръмна )

                              2 - Добави варистора и пак мери. Ако пак е 0V (ако не е, не слагай варистора)

                              3 - Добави и симистора по онази схема (3 в 3 и 1+2 в 1) и пак мери.

                              Накратко мериш винаги с включен нагревател.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Без семистор и без варистор с вързан нагревател има 135 волта и почна да топи леда.

                                Премерих и на разкачения нагревател да не би отнякъде нещо да идва оБаче няма нищо.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X