Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за дома.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Полтъргайст!
    Сигурен ли си че не бъркаш някъде по връзките +/–? Къде пуши? На колко волта е зареден тоя на колата?
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #32
      Е не бе, като малоумник го включвам червена щипка +, черна щипка -, е на колко да е зареден 12 волтов акумолатор.Е сега даже е разглобен на масата и го въртя на стария акумолатор който е на 12,2 V.Вътре има моторче, спусъка за управление и един тиристор с радиаторче който е студен, не загрява даже и при продължително въртене.Няма и следи някакви от стопено, нищо не мирише на изгоряло работи си.Включих го наобратно поляритета ама нищо не стана нито работи нито пуши.А долу запуши два пъти от отворите за проветрение и не въртеше.Другия вариант е да взема моторчето че е яко за някой модел, ама ми трябваше когато имам работа някаква по колата че нямам откъде да пусна удължител, а винаги когато ми трябва този на батерии се оказва че не е зареден или умира на половината дупка.Трябва долу на колата да го разглобя да видя какво става ама няма логика просто на единия да работи а на другия не.
      Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:23.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        Е не бе, като малоумник го включвам червена щипка +, черна щипка -, е на колко да е зареден 12 волтов акумолатор.Е сега даже е разглобен на масата и го въртя на стария акумолатор който е на 12,2 V.Вътре има моторче, спусъка за управление и един тиристор с радиаторче който е студен, не загрява даже и при продължително въртене.Няма и следи някакви от стопено, нищо не мирише на изгоряло работи си.Включих го наобратно поляритета ама нищо не стана нито работи нито пуши.А долу запуши два пъти от отворите за проветрение и не въртеше.Другия вариант е да взема моторчето че е яко за някой модел, ама ми трябваше когато имам работа някаква по колата че нямам откъде да пусна удължител, а винаги когато ми трябва този на батерии се оказва че не е зареден или умира на половината дупка.Трябва долу на колата да го разглобя да видя какво става ама няма логика просто на единия да работи а на другия не.
        След като си сигурен че не бъркаш поляритета, освен да има защита от пренапрежение, другият вариянт е полтъргайст. Моят акомулатор като нов се зареждаше на 14,5. Батериите(предполагам алкални) имат контролер на заряда обикновено. Освен тиристор, трябва да има и управление към него. Ако няма, то не е тиристор, а специализиран чип, за управление на двигателя. Вентилационните отвори, обикновено са околу колектора, не е изключена слаба връзка някъде, която да прегрява, щото вътрешното съпротивление на батериите и старият акомулатор е по голямо от това на зареденият на колата.
        п.п. Може да закачиш една ламба 12в/100вата последователно и така да закачиш към колата. Това ще даде някаква отправна точка.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • #34
          Митак, премери напреженията на акумулаторите в двата случая, когато пуснеш дрелката.

          И още един важен въпрос:

          Когато я включиш в колата и само върти без да допираш свредлото на шаси, пуши ли или пуши само когато дупчиш някоя ламарина?
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:04.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            В същата ситуация бях и аз, нямам обиснение.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ZaRoo Покажи съобщение
              В същата ситуация бях и аз, нямам обиснение.
              Без да допираш свредлото до шаси, пушеше ли?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Исках да е използвам за полиране,но още като е пусна започва да пуши.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ZaRoo Покажи съобщение
                  Исках да е използвам за полиране,но още като е пусна започва да пуши.
                  А върти ли се изобщо? Миризма на озон?
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Митак, премери напреженията на акумулаторите в двата случая, когато пуснеш дрелката.

                    И още един важен въпрос:

                    Когато я включиш в колата и само върти без да допираш свредлото на шаси, пуши ли или пуши само когато дупчиш някоя ламарина?
                    Нищо не дупча, само пробвам.Въобще не завърта, само пропушва щом натисна спусъка.И след всичкото пушене ми е чудно как върти на стария акумолатор.Като поутихне времето ще меря че не ми се мръзне.Не съм усетил миризама на озон.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      Нищо не дупча, само пробвам.Въобще не завърта, само пропушва щом натисна спусъка.И след всичкото пушене ми е чудно как върти на стария акумолатор.Като поутихне времето ще меря че не ми се мръзне.Не съм усетил миризама на озон.
                      Е ти премери с този, който ти е вкъщи. За онзи долу е ясно, щом палиш с него.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Ни моа, забравил съм уреда включен и нямам друга батерийка.Утре.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Ни моа, забравил съм уреда включен и нямам друга батерийка.Утре.
                          Земи си такъв, дет се изключва, ако не го ползваш.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Наскоро си купих една малка вила и сега съм се заел с ремонта й. Почти всичко е готово, но се колебая с какво да я отоплявам. Там няма да си ходим зимата,но пролетта температурите много бързо се променят и е хубаво да имам нещо под ръка,ако стане студено. Вилата се състой от две стаи общо около 40 квадрата. Мислите ли,че този конвектор http://konvektori.org/konvektor-adax...chen-termostat ще ми свърши работа за тази цел?

                            Comment


                            • #44
                              Вече го взех.

                              Comment


                              • #45
                                [QUOTE=petio26;1490157]Вече го взех

                                Връщай го!
                                Тпоя има система против замръзване и зимата ще си се включва от време на време. Там ти трябва сух коннвектор.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X