If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Е не бе, като малоумник го включвам червена щипка +, черна щипка -, е на колко да е зареден 12 волтов акумолатор.Е сега даже е разглобен на масата и го въртя на стария акумолатор който е на 12,2 V.Вътре има моторче, спусъка за управление и един тиристор с радиаторче който е студен, не загрява даже и при продължително въртене.Няма и следи някакви от стопено, нищо не мирише на изгоряло работи си.Включих го наобратно поляритета ама нищо не стана нито работи нито пуши.А долу запуши два пъти от отворите за проветрение и не въртеше.Другия вариант е да взема моторчето че е яко за някой модел, ама ми трябваше когато имам работа някаква по колата че нямам откъде да пусна удължител, а винаги когато ми трябва този на батерии се оказва че не е зареден или умира на половината дупка.Трябва долу на колата да го разглобя да видя какво става ама няма логика просто на единия да работи а на другия не.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Е не бе, като малоумник го включвам червена щипка +, черна щипка -, е на колко да е зареден 12 волтов акумолатор.Е сега даже е разглобен на масата и го въртя на стария акумолатор който е на 12,2 V.Вътре има моторче, спусъка за управление и един тиристор с радиаторче който е студен, не загрява даже и при продължително въртене.Няма и следи някакви от стопено, нищо не мирише на изгоряло работи си.Включих го наобратно поляритета ама нищо не стана нито работи нито пуши.А долу запуши два пъти от отворите за проветрение и не въртеше.Другия вариант е да взема моторчето че е яко за някой модел, ама ми трябваше когато имам работа някаква по колата че нямам откъде да пусна удължител, а винаги когато ми трябва този на батерии се оказва че не е зареден или умира на половината дупка.Трябва долу на колата да го разглобя да видя какво става ама няма логика просто на единия да работи а на другия не.
След като си сигурен че не бъркаш поляритета, освен да има защита от пренапрежение, другият вариянт е полтъргайст. Моят акомулатор като нов се зареждаше на 14,5. Батериите(предполагам алкални) имат контролер на заряда обикновено. Освен тиристор, трябва да има и управление към него. Ако няма, то не е тиристор, а специализиран чип, за управление на двигателя. Вентилационните отвори, обикновено са околу колектора, не е изключена слаба връзка някъде, която да прегрява, щото вътрешното съпротивление на батериите и старият акомулатор е по голямо от това на зареденият на колата.
п.п. Може да закачиш една ламба 12в/100вата последователно и така да закачиш към колата. Това ще даде някаква отправна точка.
Митак, премери напреженията на акумулаторите в двата случая, когато пуснеш дрелката.
И още един важен въпрос:
Когато я включиш в колата и само върти без да допираш свредлото на шаси, пуши ли или пуши само когато дупчиш някоя ламарина?
Нищо не дупча, само пробвам.Въобще не завърта, само пропушва щом натисна спусъка.И след всичкото пушене ми е чудно как върти на стария акумолатор.Като поутихне времето ще меря че не ми се мръзне.Не съм усетил миризама на озон.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Нищо не дупча, само пробвам.Въобще не завърта, само пропушва щом натисна спусъка.И след всичкото пушене ми е чудно как върти на стария акумолатор.Като поутихне времето ще меря че не ми се мръзне.Не съм усетил миризама на озон.
Е ти премери с този, който ти е вкъщи. За онзи долу е ясно, щом палиш с него.
Ни моа, забравил съм уреда включен и нямам друга батерийка.Утре.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Наскоро си купих една малка вила и сега съм се заел с ремонта й. Почти всичко е готово, но се колебая с какво да я отоплявам. Там няма да си ходим зимата,но пролетта температурите много бързо се променят и е хубаво да имам нещо под ръка,ако стане студено. Вилата се състой от две стаи общо около 40 квадрата. Мислите ли,че този конвектор http://konvektori.org/konvektor-adax...chen-termostat ще ми свърши работа за тази цел?
Comment