Да наистина, е един пример.До нас има кръстовище със светофар с допълнителна секция за ляв завой и знак за забрана на обратен завой.На къде може да преминем ако свети зеленото на основната секция и ако основната секция не свети а свети стрелката за на ляво.Аз знам на къде да ходя, но се оказа че има най-различни правилници.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Обжалване на акт?!
Collapse
X
-
При основна секция можеш да направиш обратен завой на това кръстовище, защого тя ти дава право да се движиш във всички посоки и светофарът е с приоритет пред знака.
При лява секция, нямаш право да правиш обратен завой на това кръстовище, защото тогава влизаш в равностойна ситуация със завиващите надясно и тогава тя се регламентира от знаците. А знакът ти забранява обратен завой. Ако нямаше знак за забрана на обратен завой, при лява секция, можеш да направиш обратен завой като дадеш предимство на завиващия надясно.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПри основна секция можеш да направиш обратен завой на това кръстовище, защого тя ти дава право да се движиш във всички посоки и светофарът е с приоритет пред знака.
При лява секция, нямаш право да правиш обратен завой на това кръстовище, защото тогава влизаш в равностойна ситуация със завиващите надясно и тогава тя се регламентира от знаците. А знакът ти забранява обратен завой. Ако нямаше знак за забрана на обратен завой, при лява секция, можеш да направиш обратен завой като дадеш предимство на завиващия надясно.
Comment
-
Първоначално публикувано от jorko Покажи съобщениеДоста интересни неща сподели, но ще те попитам като за начало само за едно от тях-къде точно е регламентирано това ? ...болднах го за пригледност...
Аз ще ти кажа есенцията:
На кръстовище водачът се ръководи от:
1 - Полицай - регулировчик а ако няма такъв от
2 - Светофарна уредба а ако няма такава от
3 - Знаците а ако няма такива от
4 - Правилата за преминаване през нерегулирано кръстовище.
---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:01 ----------
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеГлупости, нямаш право на обратен завой при наличие на забранителен знак нито при основен нито при лява секция.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеГлупости, нямаш право на обратен завой при наличие на забранителен знак нито при основен нито при лява секция.
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеГлупости, нямаш право на обратен завой при наличие на забранителен знак нито при основен нито при лява секция.Или по-точно всеки трябва да спира преди да тръгне?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВероятно и сам ще намериш кой точно член от закона го регламентира.
Аз ще ти кажа есенцията:
На кръстовище водачът се ръководи от:
1 - Полицай - регулировчик а ако няма такъв от
2 - Светофарна уредба а ако няма такава от
3 - Знаците а ако няма такива от
4 - Правилата за преминаване през нерегулирано кръстовище.
---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:01 ----------
Comment
-
Ами добре, защо тогава на едно друго кръстовище с две ленти за ляв завой, като над най-лявата има задължителен знак за обратен завой анад другата има задължителен знак за ляв завой не можеш да минеш направо или от най-лявата/ със задължителния знак за обрпатен завой / не можеш да направиш само ляв.Светофара не есекционен .Всеки път когато някой се опита да направи ляв от нея лента става изправяне на калници, защото се гъчкат в една лента след завоя и катаджията пише акт на този който е нарушил задължителния знак за обратен завой.А научето го тоя правилник.
Каква е логиката ако не свети светофара да не можеш да правиш обратен завой, а ако свети да пренебрегнеш знака и да си го направиш.
По същата ваша логика от лента за ляв завой може да направиш десен щото светофара свети зелено и него гледамеLast edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:17.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеАми добре, защо тогава на едно друго кръстовище с две ленти за ляв завой, като над най-лявата има задължителен знак за обратен завой анад другата има задължителен знак за ляв завой не можеш да минеш направо или от най-лявата/ със задължителния знак за обрпатен завой / не можеш да направиш само ляв.Светофара не есекционен .Всеки път когато някой се опита да направи ляв от нея лента става изправяне на калници, защото се гъчкат в една лента след завоя и катаджията пише акт на този който е нарушил задължителния знак за обратен завой.А научето го тоя правилник.
Каква е логиката ако не свети светофара да не можеш да правиш обратен завой, а ако свети да пренебрегнеш знака и да си го направиш.
Ами разликата е в приоритетите на средствата за регулиране, което написах по-горе.
Ако има регулировчик, светофарът не те истересува какво свети......
Ако има работещ светофар, знаците не те интересуват, освен ако не възникне равностойна ситуация (двама на които им свети зелено да имат пресечна точка) тогава гледат знаците...........и т.н.
Ако светофарът не работи, нямаш право на обратен завой на твоето кръстовище
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеАми добре, защо тогава на едно друго кръстовище с две ленти за ляв завой, като над най-лявата има задължителен знак за обратен завой анад другата има задължителен знак за ляв завой не можеш да минеш направо или от най-лявата/ със задължителния знак за обрпатен завой / не можеш да направиш само ляв.Светофара не есекционен .Всеки път когато някой се опита да направи ляв от нея лента става изправяне на калници, защото се гъчкат в една лента след завоя и катаджията пише акт на този който е нарушил задължителния знак за обратен завой.А научето го тоя правилник.
Каква е логиката ако не свети светофара да не можеш да правиш обратен завой, а ако свети да пренебрегнеш знака и да си го направиш.
По същата ваша логика от лента за ляв завой може да направиш десен щото светофара свети зелено и него гледаме
Comment
-
Първоначално публикувано от jorko Покажи съобщениеВероятно съм го търсил, но не съм го намерил точно за такава ситуация... пак те питам - къде точно го пише ? ...
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от jorko Покажи съобщениеКъде се намира това кръстовище ?
---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:21 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАми разликата е в приоритетите на средствата за регулиране, което написах по-горе.
Ако има регулировчик, светофарът не те истересува какво свети......
Ако има работещ светофар, знаците не те интересуват, освен ако не възникне равностойна ситуация (двама на които им свети зелено да имат пресечна точка) тогава гледат знаците...........и т.н.
Ако светофарът не работи, нямаш право на обратен завой на твоето кръстовищеПо-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Не Митак. От лявата лента не следва да правиш десен завой, защого всички движещи се в тази посока имат един и същи сигнал от светофара. И ако възникне конфликт между тях, спазват правилата, които са с по-нисък приоритет от светофара.
---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:24 ----------
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеНа двете кули на изхода на Варна
---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:21 ----------
Ми ела направи обратен завой да те изчеластря у вратите пък после да не си изненадан кой е в нарушение.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТи го спазвай без да се интересуваш къде точно го пише, че това не е толкова важно.
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеНа двете кули на изхода на Варна
Comment
Comment