Известие

Collapse
No announcement yet.

Обжалване на акт?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Да наистина, е един пример.До нас има кръстовище със светофар с допълнителна секция за ляв завой и знак за забрана на обратен завой.На къде може да преминем ако свети зеленото на основната секция и ако основната секция не свети а свети стрелката за на ляво.Аз знам на къде да ходя, но се оказа че има най-различни правилници.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #92
      При основна секция можеш да направиш обратен завой на това кръстовище, защого тя ти дава право да се движиш във всички посоки и светофарът е с приоритет пред знака.
      При лява секция, нямаш право да правиш обратен завой на това кръстовище, защото тогава влизаш в равностойна ситуация със завиващите надясно и тогава тя се регламентира от знаците. А знакът ти забранява обратен завой. Ако нямаше знак за забрана на обратен завой, при лява секция, можеш да направиш обратен завой като дадеш предимство на завиващия надясно.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        При основна секция можеш да направиш обратен завой на това кръстовище, защого тя ти дава право да се движиш във всички посоки и светофарът е с приоритет пред знака.
        При лява секция, нямаш право да правиш обратен завой на това кръстовище, защото тогава влизаш в равностойна ситуация със завиващите надясно и тогава тя се регламентира от знаците. А знакът ти забранява обратен завой. Ако нямаше знак за забрана на обратен завой, при лява секция, можеш да направиш обратен завой като дадеш предимство на завиващия надясно.
        Доста интересни неща сподели, но ще те попитам като за начало само за едно от тях-къде точно е регламентирано това ? ...болднах го за пригледност...

        Comment


        • #94
          Глупости, нямаш право на обратен завой при наличие на забранителен знак нито при основен нито при лява секция.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от jorko Покажи съобщение
            Доста интересни неща сподели, но ще те попитам като за начало само за едно от тях-къде точно е регламентирано това ? ...болднах го за пригледност...
            Вероятно и сам ще намериш кой точно член от закона го регламентира.
            Аз ще ти кажа есенцията:

            На кръстовище водачът се ръководи от:

            1 - Полицай - регулировчик а ако няма такъв от

            2 - Светофарна уредба а ако няма такава от

            3 - Знаците а ако няма такива от

            4 - Правилата за преминаване през нерегулирано кръстовище.

            ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:01 ----------

            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Глупости, нямаш право на обратен завой при наличие на забранителен знак нито при основен нито при лява секция.
            По същата логика при знак стоп и основна секция "зелено" ти не трябва да тръгваш?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Глупости, нямаш право на обратен завой при наличие на забранителен знак нито при основен нито при лява секция.
              Недей така, ще те обявят за еретик

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Глупости, нямаш право на обратен завой при наличие на забранителен знак нито при основен нито при лява секция.
                По същата логика при знак стоп и основна секция "зелено" ти не трябва да тръгваш? Или по-точно всеки трябва да спира преди да тръгне?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Вероятно и сам ще намериш кой точно член от закона го регламентира.
                  Аз ще ти кажа есенцията:

                  На кръстовище водачът се ръководи от:

                  1 - Полицай - регулировчик а ако няма такъв от

                  2 - Светофарна уредба а ако няма такава от

                  3 - Знаците а ако няма такива от

                  4 - Правилата за преминаване през нерегулирано кръстовище.

                  ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:01 ----------

                  Вероятно съм го търсил, но не съм го намерил точно за такава ситуация... пак те питам - къде точно го пише ? ...

                  Comment


                  • #99
                    Ами добре, защо тогава на едно друго кръстовище с две ленти за ляв завой, като над най-лявата има задължителен знак за обратен завой анад другата има задължителен знак за ляв завой не можеш да минеш направо или от най-лявата/ със задължителния знак за обрпатен завой / не можеш да направиш само ляв.Светофара не есекционен .Всеки път когато някой се опита да направи ляв от нея лента става изправяне на калници, защото се гъчкат в една лента след завоя и катаджията пише акт на този който е нарушил задължителния знак за обратен завой.А научето го тоя правилник.

                    Каква е логиката ако не свети светофара да не можеш да правиш обратен завой, а ако свети да пренебрегнеш знака и да си го направиш.

                    По същата ваша логика от лента за ляв завой може да направиш десен щото светофара свети зелено и него гледаме
                    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:17.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      Ами добре, защо тогава на едно друго кръстовище с две ленти за ляв завой, като над най-лявата има задължителен знак за обратен завой анад другата има задължителен знак за ляв завой не можеш да минеш направо или от най-лявата/ със задължителния знак за обрпатен завой / не можеш да направиш само ляв.Светофара не есекционен .Всеки път когато някой се опита да направи ляв от нея лента става изправяне на калници, защото се гъчкат в една лента след завоя и катаджията пише акт на този който е нарушил задължителния знак за обратен завой.А научето го тоя правилник.

                      Каква е логиката ако не свети светофара да не можеш да правиш обратен завой, а ако свети да пренебрегнеш знака и да си го направиш.

                      Ами разликата е в приоритетите на средствата за регулиране, което написах по-горе.
                      Ако има регулировчик, светофарът не те истересува какво свети......
                      Ако има работещ светофар, знаците не те интересуват, освен ако не възникне равностойна ситуация (двама на които им свети зелено да имат пресечна точка) тогава гледат знаците...........и т.н.


                      Ако светофарът не работи, нямаш право на обратен завой на твоето кръстовище


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Ами добре, защо тогава на едно друго кръстовище с две ленти за ляв завой, като над най-лявата има задължителен знак за обратен завой анад другата има задължителен знак за ляв завой не можеш да минеш направо или от най-лявата/ със задължителния знак за обрпатен завой / не можеш да направиш само ляв.Светофара не есекционен .Всеки път когато някой се опита да направи ляв от нея лента става изправяне на калници, защото се гъчкат в една лента след завоя и катаджията пише акт на този който е нарушил задължителния знак за обратен завой.А научето го тоя правилник.

                        Каква е логиката ако не свети светофара да не можеш да правиш обратен завой, а ако свети да пренебрегнеш знака и да си го направиш.

                        По същата ваша логика от лента за ляв завой може да направиш десен щото светофара свети зелено и него гледаме
                        Къде се намира това кръстовище ?

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от jorko Покажи съобщение
                          Вероятно съм го търсил, но не съм го намерил точно за такава ситуация... пак те питам - къде точно го пише ? ...
                          Ти го спазвай без да се интересуваш къде точно го пише, че това не е толкова важно.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от jorko Покажи съобщение
                            Къде се намира това кръстовище ?
                            На двете кули на изхода на Варна

                            ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:21 ----------

                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Ами разликата е в приоритетите на средствата за регулиране, което написах по-горе.
                            Ако има регулировчик, светофарът не те истересува какво свети......
                            Ако има работещ светофар, знаците не те интересуват, освен ако не възникне равностойна ситуация (двама на които им свети зелено да имат пресечна точка) тогава гледат знаците...........и т.н.


                            Ако светофарът не работи, нямаш право на обратен завой на твоето кръстовище
                            Ми ела направи обратен завой да те изчеластря у вратите пък после да не си изненадан кой е в нарушение.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Не Митак. От лявата лента не следва да правиш десен завой, защого всички движещи се в тази посока имат един и същи сигнал от светофара. И ако възникне конфликт между тях, спазват правилата, които са с по-нисък приоритет от светофара.

                              ---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:24 ----------

                              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              На двете кули на изхода на Варна

                              ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:21 ----------



                              Ми ела направи обратен завой да те изчеластря у вратите пък после да не си изненадан кой е в нарушение.
                              Това, че знаеш и спазваш правилника, въобще не означава, че някой няма да се изчеластри


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Ти го спазвай без да се интересуваш къде точно го пише, че това не е толкова важно.
                                Ти не ми казвай какво да спазвам, не и по този начин... нали ?

                                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                На двете кули на изхода на Варна
                                Извинявай, но от доста време не съм минавал по тези места и двете кули са ми непознати като място...

                                Comment

                                Working...
                                X