Тънко, колко да е тънко...
При 200 и нагоре ако има камера в резервоара какъв бензиновъртеж ще заснеме...
Ама пак да кажа проблем за движението не е скоростта сама по себе си, а несъобразената скорост. Наскоро ми се качват в класацията и още:
Тия, които на магистрала са си кютали зад някой претоварен камион и изведнъж започват изпреварване с неговата скорост без да си погледнат в огледалата.
Тия дядки, на които москвича им стои по цяла година в гаража на село и го вадят само за да го претоварят и него, и ремаркето му със зеле например и с целия си годишен пробег от 80 максимум километра и "светкавични" реакции почват да шарят из пътя и да губят зелки, колела и ремаркета...
Тия катаджии дето като идат да регулират движението и правят гарантирано задръстване.
Тия катаджии, които се крият из храстите и изскачат в последния момент срещу колите, та със 120 км/ч трябва да шариш рязко, за да не ги лежиш после като за хора, като ги качиш на капака.
Тия трактористи, на които задният фар за инвентара не им свети надолу, а право назад в очите на настигащите ги нощем автомобилисти.
Та проблемите с движението не са само в превишената скорост, още повече ако съм минал някъде с някаква скорост (а ако ще и с двойна на ограничението) и няма проблем, то явно скоростта ми е съобразена, един вид. "
"
При 200 и нагоре ако има камера в резервоара какъв бензиновъртеж ще заснеме...
Ама пак да кажа проблем за движението не е скоростта сама по себе си, а несъобразената скорост. Наскоро ми се качват в класацията и още:
Тия, които на магистрала са си кютали зад някой претоварен камион и изведнъж започват изпреварване с неговата скорост без да си погледнат в огледалата.
Тия дядки, на които москвича им стои по цяла година в гаража на село и го вадят само за да го претоварят и него, и ремаркето му със зеле например и с целия си годишен пробег от 80 максимум километра и "светкавични" реакции почват да шарят из пътя и да губят зелки, колела и ремаркета...
Тия катаджии дето като идат да регулират движението и правят гарантирано задръстване.
Тия катаджии, които се крият из храстите и изскачат в последния момент срещу колите, та със 120 км/ч трябва да шариш рязко, за да не ги лежиш после като за хора, като ги качиш на капака.
Тия трактористи, на които задният фар за инвентара не им свети надолу, а право назад в очите на настигащите ги нощем автомобилисти.
Та проблемите с движението не са само в превишената скорост, още повече ако съм минал някъде с някаква скорост (а ако ще и с двойна на ограничението) и няма проблем, то явно скоростта ми е съобразена, един вид. "

Comment