Известие

Collapse
No announcement yet.

140 км/час по родните магистрали

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Защо ли против са само тия, които и без това си карат с 200.
    Сега ще се дадат какви ли не доводи, против тая скорост, която отдавна е неактуална.
    Аз общо-взето не се притеснявам да карам с колкото искам, но то и самия път ми казва с колко може.
    Има участъци, на които може спокойно да се кара със 150 и точно това е идеята.
    Основния проблем е, че водачите не са обучени за такива скорости, а още по-малко полицаите знаят за какво иде реч.
    Престрояването и изпреварването а проблемите, на които трябва да се наблегне.
    Масово се навлиза късно в лентата са намаляване на скоростта или рано се излиза от лентата за ускоряване. На практика само всеки пети изпълнява правилно тая маневра. Масово се пресича двойната непрекъсната линия и се свива рязко в дясно, като преди това са намалили скороста в дясната, а понякога и в лявата лента, че му е по-удобно на идиота , който засича всички зад него.
    Тука са проблемите, а не в скоростта от 14-150.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Защо ли против са само тия, които и без това си карат с 200.
      Сега ще се дадат какви ли не доводи, против тая скорост, която отдавна е неактуална.
      Аз общо-взето не се притеснявам да карам с колкото искам, но то и самия път ми казва с колко може.
      Има участъци, на които може спокойно да се кара със 150 и точно това е идеята.
      Основния проблем е, че водачите не са обучени за такива скорости, а още по-малко полицаите знаят за какво иде реч.
      Престрояването и изпреварването а проблемите, на които трябва да се наблегне.
      Масово се навлиза късно в лентата са намаляване на скоростта или рано се излиза от лентата за ускоряване. На практика само всеки пети изпълнява правилно тая маневра. Масово се пресича двойната непрекъсната линия и се свива рязко в дясно, като преди това са намалили скороста в дясната, а понякога и в лявата лента, че му е по-удобно на идиота , който засича всички зад него.
      Тука са проблемите, а не в скоростта от 14-150.
      Пак сме си плюли в устата .
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #48
        А 140 км/ч много ли са?
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
          То тва ясно, а ти ми кажи няма ли при вас некоя сгъваема и ефтинка стойка за номер, че на сузукито е с две планки хванат ?.
          Ти поне имаш планки - моя е хванат с две рапидки за една пластмаса и само го менкам между моторите
          sigpic

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
            Ти поне имаш планки - моя е хванат с две рапидки за една пластмаса и само го менкам между моторите
            То и аз май ще го забия под-опашката с две рапиди за пластмасата, чиста работа.

            Comment


            • #51
              Само го смъкни по-ниско, да го пази калника, че заради хвърлянето от гумата ще избледнее в средата
              sigpic

              Comment


              • #52
                Сега ше требе още повече да се внимава при покупката на употребявани автомобили. На една част от тях им стига 50 -100 км каране със 150, за да се издухат тотално...
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                Comment


                • #53
                  Лесно е, слагат се знаци... ограниченията са дефинирани с уточнението - ако не е указано друго със знак... както бул. България (70 при градско 50).
                  Самата скорост не е никакъв проблем, проблем е манталитета и това което спомена Мордохай.
                  Моето мнение е, че пак си имаме дребен популизъм, проблема не ни е в максималните скорости, а в нацвъканите на всяка кривка хранилки.
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #54
                    Па е то при тия цени на горивата има хора дето трябва с пистолет да ги накараш да вдигнат толкоз.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #55
                      Бих задал два въпроса:

                      1. Какъв е процента на автомобили втора употреба в България?

                      2. Какъв е процента на "компромисни" ремонти по тези автомобили?



                      Извинявайте, но скорост от 150 км/час е за нов, технически изряден автомобил.

                      Сега ще падне една гонитба с таратайки, които от време на време се прибират за секунди в дясната лента след примигване на черна лимузина или бяло порше.
                      Жалка балканска картинка.

                      Разликата между най-ниската разрешена и най-високата разрешена се задълбочава, което безпорно е предпоставка за ПТП. Тук става дума за ДВУЛЕНТОВИ магистрали!!!!!!!!!!
                      Редовно в лявата лента изпреварват автобуси и камиони движещи се със 100 км/час.
                      Поредното решение, за което не сме дорасли.
                      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                      К.М.

                      Comment


                      • #56
                        Според мен пък няма да се промени обстановката на т.н. магистрали. Разрешаването на по-висока скорост не означава задължително постигане на такава.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #57
                          Аре ся някой да залепи темата на дебелия за тая тука http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%F0%E0%EB%E0
                          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от badmadafaka
                            Да бе пълен ужас, а тъпото е, че до днес преди да приемат поправката съвсем не беше така... Тия селяци с таратайките как я чакаха тая поправка като нова година и рожден ден 2в1, за да почнат да си карат как си знаят...


                            сме "вътрени"... После ни показа как се прави слалом с около 100км/час в града между движещите се коли, естествено без мигачи, щото те са за баламите...
                            Сега тези селяци, ако преди надвишаваха с 30 км разрешената скорост, карайки със 160, сега ще се разминават с едно фишче за 20 км над разрешената.

                            ---------- Post added at 06:37 ---------- Previous post was at 06:34 ----------

                            Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                            Аре ся някой да залепи темата на дебелия за тая тука http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%F0%E0%EB%E0
                            Възможно е, но в единия случай коментираме един пророк, а сега коментирам факт.
                            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                            К.М.

                            Comment


                            • #59
                              Сусе ти от кога не си пътувал извън града ?

                              В момента по магистралата са опасни бавнодвижещите се автомобили, които при сегашните позволени 130км/ч се движат с 80 max 90км/ч и то не защото не могат, а ЗАЩОТО Е СКЪПО!!!
                              К'во си се затюфкал тука за некви 10км/ч увеличение на скороста ?

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Едно адекватно предложение, което, надявам се, ще се превърне в решение.
                                http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1147761
                                Най-сетне одобрено, макар и на първо четене

                                Максимална скорост от 140 км/ч по магистралите беше одобрена на първо четене

                                Максимално разрешената допустима скорост по магистралите в страната да бъде 140 км в час, приеха на първо четене депутатите, съобщи "Фокус".

                                С промените в Закона за движение по пътищата се забранява изграждането и експлоатацията на рекламни съоръжения в обхвата на пътя или в обслужващата зона на разстояние по-малко от 8 метра, измерено хоризонтално от края (ръба) на пътната настилка до целия габарит на рекламното съоръжение.

                                "Ние не искаме самоцелно увеличение на скоростта по пътните участъци. Това, което предлагаме ние, предвид изграждащите се нови магистрални участъци, нови скоростни пътища, на тези нови участъци, които имат добро качество на пътя - да се позволи скорост до 140 км/ч на съществуващите пътища, на старите пътища. Там, където има рискови зони, разбира се, ще останат сега съществуващите ограничения, включително по магистралите от 90 км/ч. Тук ние промяна няма да правим", обясни по време на обсъждането на промените министърът на регионалното развитие Лиляна Павлова.

                                В обхвата и обслужващата зона на автомагистрали и скоростни пътища се разрешава изграждането и експлоатацията само на търговски крайпътни обслужващи комплекси и на пътни връзки към тях. Забранява се изграждането на такива обекти на отстояние, по-малко от 3 км преди и след пътните възли, предвиждат още промените.
                                http://www.dnevnik.bg
                                Last edited by Pepo; d.m.y г., 09:47.
                                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                                Comment

                                Working...
                                X