Защо ли против са само тия, които и без това си карат с 200.
Сега ще се дадат какви ли не доводи, против тая скорост, която отдавна е неактуална.
Аз общо-взето не се притеснявам да карам с колкото искам, но то и самия път ми казва с колко може.
Има участъци, на които може спокойно да се кара със 150 и точно това е идеята.
Основния проблем е, че водачите не са обучени за такива скорости, а още по-малко полицаите знаят за какво иде реч.
Престрояването и изпреварването а проблемите, на които трябва да се наблегне.
Масово се навлиза късно в лентата са намаляване на скоростта или рано се излиза от лентата за ускоряване. На практика само всеки пети изпълнява правилно тая маневра. Масово се пресича двойната непрекъсната линия и се свива рязко в дясно, като преди това са намалили скороста в дясната, а понякога и в лявата лента, че му е по-удобно на идиота , който засича всички зад него.
Тука са проблемите, а не в скоростта от 14-150.
Сега ще се дадат какви ли не доводи, против тая скорост, която отдавна е неактуална.
Аз общо-взето не се притеснявам да карам с колкото искам, но то и самия път ми казва с колко може.
Има участъци, на които може спокойно да се кара със 150 и точно това е идеята.
Основния проблем е, че водачите не са обучени за такива скорости, а още по-малко полицаите знаят за какво иде реч.
Престрояването и изпреварването а проблемите, на които трябва да се наблегне.
Масово се навлиза късно в лентата са намаляване на скоростта или рано се излиза от лентата за ускоряване. На практика само всеки пети изпълнява правилно тая маневра. Масово се пресича двойната непрекъсната линия и се свива рязко в дясно, като преди това са намалили скороста в дясната, а понякога и в лявата лента, че му е по-удобно на идиота , който засича всички зад него.
Тука са проблемите, а не в скоростта от 14-150.
Comment