Първоначално публикувано от Mind_Control
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
140 км/час по родните магистрали
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеНабил си петима наведнъж? Че ти си цял Чък Норис бре!Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеНе съм ги набил.. просто си разменихме по няколко удара. А и те бяха пишлямета. Незнам дали ти се е случвало, обаче в уличен бой всичко се развива в рамките на 30 секунди до минута. Ако продължи повече, значи нещо не е наред"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение=======
http://youtu.be/LosyvT2FKME
П.П - все си мисля че нещо подобно е станало със случая с журналиста.......и е по страшно отколкото се вижда на камерата, аз рядко по принцип натискам клаксон, обикновенно толерирам известна доза нарушения.....Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:09."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКоментирай моля.....
http://youtu.be/LosyvT2FKME
П.П - все си мисля че нещо подобно е станало със случая с журналиста.......и е по страшно отколкото се вижда на камерата, аз рядко по принцип натискам клаксон, обикновенно толерирам известна доза нарушения.....
Подобни случки имам и аз, неведнъж, но освен с фарове, не ръкомахам и да си играя да обяснявам нещо с ръце...
При мен по-страшното е когато караш в средна лента на сравнително празна магистрала със 130 и на някой от разклоните ти се включи автомобил, директно от детелината с не повече от 60-70км/ч, а понякога и по-малко! Е тогава става голям проблем, особенно ако лявата лента не е свободна.
Аз придобих този навик, да се местя в лявата, ако е свободна, че не винаги включващия се мисли че влиза на магистрала!Last edited by Furious 155; d.m.y г., 23:47.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКоментирай моля.....
http://youtu.be/LosyvT2FKME
П.П - все си мисля че нещо подобно е станало със случая с журналиста.......и е по страшно отколкото се вижда на камерата, аз рядко по принцип натискам клаксон, обикновенно толерирам известна доза нарушения.....Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКоментирай моля.....
http://youtu.be/LosyvT2FKME
П.П - все си мисля че нещо подобно е станало със случая с журналиста.......и е по страшно отколкото се вижда на камерата, аз рядко по принцип натискам клаксон, обикновенно толерирам известна доза нарушения.....Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеАуууууу, ако живееше в Германия да си в панделата вече
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеа и клаксон на магистрала не върши работа, само със светлините можеш да му кажеш нещичко..."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеПо-рано в темата беше даден някакъв пример, но аз за всеки случай ще дам друг пример....
Аз се движа с моето Пунто в лява лента със 140км/ч
...Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
Защо карате в лентата за изпреварване ?!?146 1.6 TS '00
156 2.4 JTD '01
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТва за мен е още едно доказателство че за найстина опасните блейки, няма значение дали денем си с фарове или не - когато не е задължително през деня не пускам къси, но тогава заплющя дъжд и реших че може би трябва.......и къв ефект.....никакъв.....Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКоментирай моля.....
http://youtu.be/LosyvT2FKME
П.П - все си мисля че нещо подобно е станало със случая с журналиста.......и е по страшно отколкото се вижда на камерата, аз рядко по принцип натискам клаксон, обикновенно толерирам известна доза нарушения.....
Няма да коментирам, че определено караш с несъобразена с пътните условия скорост, което не ме изненадва. Като гледам как се движат линиите от маркировката, бас ловя, че караш с около 160.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от Stefo Покажи съобщениеКарането в лентата за изпреварване е не само нарушение, ами и пречи на останалите участници на движението. Точка.
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеТи нарушаваш правилата, ти не задминаваш, а си периш в лявата и това е причината някой да ти наруши личното пространство, което всъщност не е лично.
Няма да коментирам, че определено караш с несъобразена с пътните условия скорост, което не ме изненадва. Като гледам как се движат линиите от маркировката, бас ловя, че караш с около 160.
Last edited by Доко; d.m.y г., 16:26.
Comment
Comment