Известие

Collapse
No announcement yet.

140 км/час по родните магистрали

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
    моя човек решава вместо да прави маневри да го удри отзад,
    Е това някакси не го разбирам ... Ами ако утрепе хората вътре? Какво са виновни, че ги вози кретен?
    Моите постове по темата бяха, че ако вече си предприел изпреварване в лява лента, а някой те настигне с много по-висока скорост, на този някой нищо няма да му стане ако изчака до първата възможност да се прибереш.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
      Е това някакси не го разбирам ... Ами ако утрепе хората вътре? Какво са виновни, че ги вози кретен?
      Моите постове по темата бяха, че ако вече си предприел изпреварване в лява лента, а някой те настигне с много по-висока скорост, на този някой нищо няма да му стане ако изчака до първата възможност да се прибереш.
      Ами ако алтернативата ти е да си нанижеш тиквата в мантинелата какво ще направиш, катапултираш...?

      Comment


      • Тука май ще е добре да се уточни нарочно ли го е халосал или не, щото Гиги може да ползва просто израз, а да не е било нарочно.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
          Ами ако алтернативата ти е да си нанижеш тиквата в мантинелата какво ще направиш, катапултираш...?
          Ставаше дума за ЗАСТИГАНЕ, а не за ЗАСИЧАНЕ.
          Но Ганьо Бързаков се смята за прецакан, егото му е нарушено, ако някой с МАЛОЛИТРАЖКА се изпречи на пътя на 3,5 литровият му осмак, който той не използва по предназначение, а просто счита за естествено продължение на късия си пенис. Умира от кеф да ръмжи с руса изпразвачка вътре, без значение дали слушат Азис или лейди Гага.
          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
          К.М.

          Comment


          • Явно не сте карали Корси. Аз съм карал точно такава и знам, че е много вероятно в червената Корса да са били счупени поне половината врътки по вентилацията, вкл. тази за обдухване на прозорците. Много е възможно тоя човек да е виждал само и единствено напред и то когато си забърше предното стъкло с кърпа и да не е чувал за филтър на купето.
            Предвиждането на възможните пътни ситуация включва и разпознаване на моделите автомобили. Аз например съм най-внимателен когато видя в огледалата БМВ 5 и 7 и Ауди А8. Задминавайки Корса, Туинго, Пунто и т.н. човек трябва да има едно наум. Също по възможност не паркирам до малолитражки, особено с регистрация извън Сф. Ако мястото е тясно пък в никакъв случай не паркирам до тях.
            В ситуацията на Ферариста естествено, че вината си е на човека от Корсата, но такива има с хиляди. Мен всеки ден ме засичат така, че и по-лошо. Не виждам какво токова се е случило.
            Майка ми кара кола и жена ми кара кола и знам, че и те са същите като тоя с Корсата. Няма какво да направим, освен да караме една идея по-бавно и възможно най-внимателно.
            Ако на пътя бяхме само съфорумниците, сигурно можеше средната скорост да е чувствително по-висока, но не е така.
            2014: Deutschland über alles

            Comment


            • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
              Ставаше дума за ЗАСТИГАНЕ, а не за ЗАСИЧАНЕ.
              Но Ганьо Бързаков се смята за прецакан, егото му е нарушено, ако някой с МАЛОЛИТРАЖКА се изпречи на пътя на 3,5 литровият му осмак, който той не използва по предназначение, а просто счита за естествено продължение на късия си пенис. Умира от кеф да ръмжи с руса изпразвачка вътре, без значение дали слушат Азис или лейди Гага.
              Не ми се обяснявай сега.
              6.2 е осмака. За русата си разбрал правилно, но не завиждай, пак си бъркал в носа и не си чел, става въпрос за отнемане на предимство. Ако аз си карам със 130 в лявото платно по магистралата, а ти рязко ми отнемеш предимство без мигач, решавайки да си изпреварваш с 80, и русата изпразвачка действа, ще разбереш какъв е размера и дали има значение... Мисля, че на момента ще омекнеш отзад...
              Last edited by Доко; d.m.y г., 20:22.

              Comment


              • Никой не може да ми се ИЗПРЕЧВА на пътя и то без да е дал мигач! Независимо с малолитражка, среднолитражка или многолитражка!
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • Прасчо пак не го разбрахте! Карам си със 120-130 и пред мен се изпречва камион, който се движи с 70-80. Поглеждам в огледалото и виждам 200-300 метра зад мене кола, която няма пуснат мигач. Подавам си мигач и тръгвам да изпреварвам. На практика засичам кретена, който кара с 200 и за това си е виновен само той. Тука е тънкият момент на изпреварването в колона. Ако няколко коли тръгнем да изпреварваме, първи тръгва тоя, който първи е подал мигач. Ако всички сме подали мигач едновременно, първи минава първият, вторият... Това , което дискутираме е, когато караме в лявата лента с превишена скорост и някой Кадет тръгне да изпреварва и ни засече. Ами първо сме в нарушение Второ, след като той е подал мигач за изпреварване, най-малкото той е дясностоящ и е с предимство. Има дълбок смисъл в това и по-горе описах ситуацията. С една дума: Нарушаваш ли правилата, нямаш предимство!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • Допълнение към мнението на koolio
                    А също така мигача НЕ ОСИГУРЯВА предимство
                    Засичането си е засичане и с мигач и без мигач .
                    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Прасчо пак не го разбрахте! .................................................. ... Това , което дискутираме е, когато караме в лявата лента с превишена скорост и някой Кадет тръгне да изпреварва и ни засече. Ами първо сме в нарушение Второ, след като той е подал мигач за изпреварване, най-малкото той е дясностоящ и е с предимство. Има дълбок смисъл в това и по-горе описах ситуацията. С една дума: Нарушаваш ли правилата, нямаш предимство!
                      К'во да му разбираме на Прасю? Той сам не може да се разбере.
                      А с горното не съм съгласен, хипотези много:
                      Карам си със 130 в ляво платно, застигам те и ти непосредствено пред мен (клипа на ферариста, но с мигач ) решаваш да ми пуснеш мигач и да се престроиш пред мен за да не си отбиеш 90-те километра с които си засилен, защото камиона който настигаш кара с 85. Това си е чисто класическо отнемане на предимство. Правилно ще постъпиш ако си подадеш мигач и след като се убедиш, че не пречиш на никой предприемаш маневра по престрояване.
                      Но това манталитета не ни го позволява, ще се наруши един от трите големи страхове на българина, и той е да не го преебат.
                      Last edited by Доко; d.m.y г., 20:53.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                        Не ми се обяснявай сега.
                        6.2 е осмака. За русата си разбрал правилно, но не завиждай, пак си бъркал в носа и не си чел, става въпрос за отнемане на предимство. Ако аз си карам със 130 в лявото платно по магистралата, а ти рязко ми отнемеш предимство без мигач, решавайки да си изпреварваш с 80, и русата изпразвачка действа, ще разбереш какъв е размера и дали има значение... Мисля, че на момента ще омекнеш отзад...
                        Нарцис, тежък егоцентризъм
                        Защо си мислиш, че постовете ми са насочени към теб, нито те познавам, нито знам каква кола караш
                        Защо са всичките тези обяснения?
                        Има тема "Представете се", отиди там и си сложи снимка при изгрев или залез
                        И защо пък да ти завиждам?
                        Ти наистина имаш някакво чувство за машинно-русо себедоказване
                        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                        К.М.

                        Comment


                        • Това, което описа е типичното затапване, ако ония не кара с 85, а с 48. Иначе си прав, ама пак говорим за различни неща/ За протокола, аз като карам по магистралата, много рядко има коли, които да ми издържат на темпото. Особено в нанагорнището. Но винаги гледам не 25-30 метра, тоест под носа си, а много по-далеч и оценявам както обстановката, така и участниците. Като видя някоя очукана таратайка, винаги имам едно, че и две наум и не се правя на велик. В тая очукана таратайка, след 20 години може да съм и аз. Може да е баща ти, дядо ти и прочие. За това ви говореше Прасето, а не, че той кара много кротко! И той свинства по магистралите!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Нарцис, тежък егоцентризъм
                            Защо си мислиш, че постовете ми са насочени към теб, нито те познавам, нито знам каква кола караш
                            Защо са всичките тези обяснения?
                            Има тема "Представете се", отиди там и си сложи снимка при изгрев или залез
                            И защо пък да ти завиждам?
                            Ти наистина имаш някакво чувство за машинно-русо себедоказване
                            Ей мисли мисли, и чак след час го измисли.
                            Веднага ти отговарям:
                            Юркаме се с теб защото връзваш бре праси, забавен си на моменти като бръщолевиш плява у форума.
                            Нали знаеш в училище като малки кои пошляпквахме зад врата, или имаш лоши спомени.
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 21:03.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                              Е това някакси не го разбирам ... Ами ако утрепе хората вътре? Какво са виновни, че ги вози кретен?
                              Моите постове по темата бяха, че ако вече си предприел изпреварване в лява лента, а някой те настигне с много по-висока скорост, на този някой нищо няма да му стане ако изчака до първата възможност да се прибереш.
                              Бързах и не го описах добре. Та бърза си моя човек и кара към 200 при което настига ситроенчето и пред него камион които кара малко в аварийното. Намаля малко при което ситроена излиза както тоя с корсата пред Феро (явно е мислел че като е половината камион в аварийното и ще го изпревари по бързо....) Моя човек бие колкото може спирачки, но вижда че няма да стане оня кара прекалено бавно и при възможността да се прасне в камиона или мантинелата избира да влезе в задницата на ситроена, мисля че всеки би направил така.
                              Ясно е че и моя човек е проЗ, но мисълта ми е че е по добре да се гледа в огледалата и да се дава път на бързо движещите се.
                              Даже и съда е отсъдил че бавния е виновен поради отнемане на предимство. Та не си мислете че винаги бавния е прав и по безопасен.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Прасчо пак не го разбрахте! Карам си със 120-130 и пред мен се изпречва камион, който се движи с 70-80. Поглеждам в огледалото и виждам 200-300 метра зад мене кола, която няма пуснат мигач. Подавам си мигач и тръгвам да изпреварвам. На практика засичам кретена, който кара с 200 и за това си е виновен само той. Тука е тънкият момент на изпреварването в колона. Ако няколко коли тръгнем да изпреварваме, първи тръгва тоя, който първи е подал мигач. Ако всички сме подали мигач едновременно, първи минава първият, вторият... Това , което дискутираме е, когато караме в лявата лента с превишена скорост и някой Кадет тръгне да изпреварва и ни засече. Ами първо сме в нарушение Второ, след като той е подал мигач за изпреварване, най-малкото той е дясностоящ и е с предимство. Има дълбок смисъл в това и по-горе описах ситуацията. С една дума: Нарушаваш ли правилата, нямаш предимство!
                                Прасчо и сам не се разбира, теб те разбрах и съм съгласен. Когато караш с превишена скорост - това си е твоя грижа и отговорност и очите трябва да са на 18. Тогава няма да си опасен. Има коли, които по технически причини не могат да ускоряват бързо и да вдигат голяма скорост. Това не значи, че нямат право да се движат.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X