Първоначално публикувано от Zlobich
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Докога трябва да търпим явлението "Цвятко" ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАре стига сте спамили в темата!
Бегайте в техническите раздели!
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеНе са щипки, едни извити метални пластинки които са отстрани.Няма дюбели.На снимката се виждат откъм страната на копчетата.От нея страна с маникюр дърпаш надолу.От противоположната страна има два чопа които влизат над тавана.При монтажа малко под наклон подпъхваш чоповете и притискаш страната откъм копчетата нагоре.
Екоооооо ай,ся тя така или иначе темата вече не е за "чукча" той нали я напусна.
По случая си сипвам една голема риЧия да удавя мУката.
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеНапиняй бе астма, напиняй. Смо.....кти нали напусна темата? Со керес у наще храсти?
-----------
Пай сеее ...Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
-
Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщениеБлагодаря за насоките. Върти ми се идея да сложа диоди вместо крушките.
Екоооооо ай,ся тя така или иначе темата вече не е за "чукча" той нали я напусна.
Даже веднага се сещам, че един готов DRL модул ще свърши работа (ако 20 лв не са много) или ако няма специфично изискване по отношение на времената на палене и гасене.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Ооо,не държа на тези неща.
На витото боднах на времото диоди,просто не гаснеха толкова плавно,голям праз.
А какви са крушките вътре?
-----------
Пай сеее ...Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеСменяй смело крушките с LED пък за плавното палене и гасене, ще ударим едно рамо
Даже веднага се сещам, че един готов DRL модул ще свърши работа (ако 20 лв не са много) или ако няма специфично изискване по отношение на времената на палене и гасене.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеАз съм с диоди и няма проблеми с плавното гаснене.Само подбери дължината на ламбите че иначе е малко тегаво да ги навреш.Мисля че бяха 36 мм, зорлем влизат и 38 ма трее си поиграеш с пластинките.Крушките са сулфидни - http://unique.bg/диодни-крушки-сулфидни.html
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Послъгах деба...ся я пробвах през терасата освен закъснение на угасването няма друга екстра.Нещо с грешно впечатление съм останал.Между другото ся са сетих че щях да купувам един плафон със никелиран кант по периферията, който беше с друг тип крушки.Така че колегата първо да си отвори плафона после дакупува крушки.Май от вътрешния фейс беше въпросния плафон ма не ми хареса как осветява, външно беше същия само че с кант,но вътре беше друга конструкция, иначе се монтира 1към 1.Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:05.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеБяла мечка му е изпърдяла зъбите
Твоята е преди пластичната операция, ето това е
[ATTACH]154803[/ATTACH]
оправил е поредната кола, а в чантата има инструменти
Пс Момци стига сте се обиждали, това да обидиш някой не те прави едно ниво по-човек, напротив. Всеки е такъв какъвто е, покажи му къде греши, ако има малко на втория етаж ще схване.
Пс Вярно че е забавно, ама що да е по този начин.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеПослъгах деба...ся я пробвах през терасата освен закъснение на угасването няма друга екстра.Нещо с грешно впечатление съм останал.Между другото ся са сетих че щях да купувам един плафон със никелиран кант по периферията, който беше с друг тип крушки.Така че колегата първо да си отвори плафона после дакупува крушки.Май от вътрешния фейс беше въпросния плафон ма не ми хареса как осветява, външно беше същия само че с кант,но вътре беше друга конструкция, иначе се монтира 1към 1.
-----------
Пай сеее ...Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
-
Бутона има три позиции, на ляво изключва осветлението, в средата/ауто, на моя нищо не пише/ светва при отваряне на вратат и гасне автоматично, в дясно свети постояно примерно ако посред нощ на некоя отбивка с некоя кака да си го намериш, аз поне за тва го ползвам вече.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Аз на моята съм сложил светодиоди и осветлението е прекрасно. Имам и модул за забавяне на гасенето и да е плавно. Взех го за осем лева от Практикер, ако не се лъжа.
Това с плавното гасене си е филм.
Понеже диодите нямат тоя товар, както крушките, времето е доста дълго. За това сложих един як резистор пет ома, ако не ме лъже паметта.
С плавното гасене обаче е трудно. Между пълното гасене и светенето е не-повече от 3-4 волта. Очевидно тгрябва да се преработи схемата.
На който му се занимава да пробва!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment